جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

می‌جنگیم تا استقلال را شکست دهیم

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 345043
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: استقلال به انزلی آمده تا برای قهرمانی بجنگد و در کورس قهرمانی باقی بماند ولی ما شانس زیادی برای پیروزی برابر استقلال داریم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی ملوان با استقلال، در خصوص این مسابقه اظهار کرد: استقلال تیم خوبی است. آنها آمده‌اند تا برای قهرمانی بجنگند و در کورس باقی بمانند ولی اینکه آنها برای قهرمانی می‌جنگند به ما ربطی ندارد. ما کار خودمان را می‌کنیم و برای نتیجه‌گیری به بازی می‌رویم. ما می‌خواهیم بجنگیم تا در این مسابقه پیروز شویم.

وی درباره اینکه ملوان تاکنون موفق نشده استقلال را با هدایت قلعه نویی شکست بدهد، گفت: مهم نیست که ما سال‌های قبل چه کردیم. فقط بازی فردا مهم است. آنچه یک سال پیش یا چند سال پیش اتفاق افتاده بود، تمام شده است. ما شانس زیادی برای پیروزی برابر استقلال داریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش برابر استقلال تاکید کرد: یوسف‌زاده و فشنگچی مصدوم بودند و تازه دیروز به تیم اضافه شدند. هنوز معلوم نیست از آنها در بازی فردا استفاده کنیم یا خیر.

سئوال درباره شام مشترک اسکوچیچ با امیر قلعه‌نویی سئوال یکی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری بود که واکنش سرمربی ملوان را در پی داشت. اسکوچیچ در این خصوص گفت: تعجب من این است که چرا از صبحانه و ناهار من سئوال نمی‌کنید. پیش از این درباره سیستم بازی و ماجرای حسن اشجاری از من سئوال می‌پرسیدید و حالا درباره شام صحبت می‌کنید! این در حالی است که ملوان در این شرایط به آرامش نیاز دارد.

وی با طرح این سئوال که چرا وقتی شرایط تیم خوب است، باید تحت فشار قرار بگیریم؟ خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: اینکه من با چه کسی ناهار یا شام می‌خورم، اهمیتی ندارد. مهم این است که تیم نتیجه می‌گیرد و در فصلی که سختی زیادی متحمل شده‌ایم، نتایج خوبی گرفته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان گفت: آیا از جوابی که دادم راضی شدید؟ هر فردی طرز فکر خاص خودش را دارد اما با این حال همه باید به هم احترام بگذارند. همیشه در هر نشست خبری موردی وجود دارد که از آن پرسیده شود. یک مرتبه درباره آتلتیک بیلبائو، یک بار درباره کراوات من و حالا هم درباره شام اما من دوست دارم به وظیفه‌ای که دارم برسم.

تیم فوتبال استقلال تهران فردا چهارشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم ملوان می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *