يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

تاج: درباره مربيان بي‌کيفيت ساکت نمي‌مانيم

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 344263
مهدي تاج مي‌گويد اگر کيفيت فني ليگ بالا نرود بهتر است فصل آينده ليگ برتر برگزار نشود.
به گزارش جهان، رئيس سازمان ليگ در گفت‌وگو با ايسنا، درباره فينال جام حذفي و جشن قهرماني اين رقابت‌ها اظهار کرد: من بعد از بازي با خود بوناچيچ صحبت کردم. بازي زيبا بود اما جام حذفي بايد يک قهرمان پيدا مي‌کرد که تراکتورسازي اين عنوان را کسب کرد و خود را از دغدغه آسيايي شدن در ليگ راحت کرد. حالا ۵ تيم ديگر بالاي جدول بايد به اين موضوع فکر کنند.

او ادامه داد: مثل سال گذشته روي يک جشن قهرماني خوب برنامه‌ريزي کرده بوديم و خوشبختانه يک جشن بي‌نظير و بدون عيب و نقص برگزار شد و هواداران تيم قهرمان هم روز خوبي داشتند.

تاج با اشاره به برنامه‌هاي سازمان ليگ براي فصل بعد ليگ برتر گفت: چند گرفتاري در ليگ داريم که بايد براي فصل بعد آنها را برطرف کنيم. مي‌خواهيم در دسته يک و دو جوانگرايي کنيم و به تيم‌ها تکليف کنيم که در هر بازي حتما از ۵-۴ بازيکن جوان استفاده کنند. ما بايد تلاش کنيم که کيفيت ليگ بالا برود. کرواسي با ۵ ميليون جمعيت هر دوره به جام جهاني صعود مي‌کند و حتي بازيکنان زيادي به کشورهاي ديگر مي‌فروشد اما ما مدام بازيکن خارجي مي‌آوريم.

رئيس سازمان ليگ گفت: مربيان خارجي‌اي که به ليگ برتر مي‌آيند بايد حتما سابقه هدايت يک تيم ملي يا يک باشگاه معتبر را داشته باشند و بتوانند تاثيري در ليگ ما بگذارند. يک کميته فني هم در سازمان ليگ ايجاد کرده‌ايم که ۶-۵ مربي خوب ليگ برتري را به آن مي‌آوريم. ما تا الان مربي خارجي بي‌کيفيت و بي‌کارنامه آورده‌ايم و مي خواهيم کاري کنيم که سازمان ليگ در اين رابطه سکوت نکند.

تاج گفت: مثل بازيکنان خارجي براي مربيان خارجي هم آئين نامه درست مي‌کنيم تا ورودشان به فوتبال ما طبق قاعده باشد. براي فصل بعد اين مسائل بايد درست شود در غير اينصورت با اين شرايط فني ليگ را برگزار نکنيم بهتر است. ما پول زيادي در ليگ خرج مي‌کنيم اما کيفيت‌ها پايين است. بايد گردش مالي را هم مديريت کنيم. اگر باشگاهي درآمد کافي ندارد نبايد زياد خرج کند. اينطور نيست که باشگاه‌هاي ما فقط هزينه کنند.

رويانيان گفته بود سازمان ليگ بابت بليت‌فروشي مبلغي به پرسپوليس بدهکار است. تاج در اين رابطه به ايسنا گفت: طرح اينگونه مسائل درست نيست و پاسخگويي به آن نيازمند اسناد و مدارک است. ما بايد درآمدهاي خود ليگ را هم بالا ببريم. ۴۲ ميليارد بابت سامانه اينترنتي و پيام کوتاه بايد به سازمان ليگ داده مي‌شد اما هيچ چيزي به ما نرسيده و به جيب ديگران رفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *