دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

داورزنی : برناردی با دستیارانش به ایران می آید

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 344216
رییس فدراسیون والیبال گفت:ˈلورنزو برناردیˈ سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران تا مدت ۶ ماه از دستیاران مورد نظر خود در کادر فنی تیم ملی استفاده خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، ˈمحمدرضا داورزنیˈ شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی در باره دستیاران برناردی سرمربی جدید تیم ملی والیبال کشورمان، افزود: شرایط تیم ملی و سرمربی جدید این تیم خاص است و باید ازتمامی توانایی ها برای ادامه روند رو به رشد والیبال استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در مذاکرات با ˈبرناردیˈ اجازه داده شد تا مدت شش ماه از دستیاران مورد نظرش استفاده کند، گفت: اما بعد از این مدت باید مربیان ایرانی را جایگزین این افراد کند.

رییس فدراسیون والیبال افزود: خولیو ولاسکو نیز این شرایط راداشت. با توجه به اینکه سرمربی جدید هنوزبا توانایی مربیان ایرانی آشنا نیست،بنابراین می تواند از بدنساز، دستیار و فیزیوتراب موردنظرش استفاده کند. اما بعد از مدتی که کم کم به ایرانی ها اعتماد کردند، این نفرات می روند و ایرانی ها جای آنان را در تیم ملی خواهند گرفت.

وی تاکید کرد:استفاده ازدستیاران مورد نظر سرمربی، اعتماد به نفس می دهد و نباید او را در شرایط غیر معمول قرار دهیم.

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال که ازسال ۱۳۸۹هدایت این تیم را بر عهده داشت، روز یکشنبه ایران را ترک می کند ولورنزو برناردی که ۱۲ سال شاگرد ولاسکو در تیم ملی والیبال ایتالیا بوده است، جایگزین وی خواهد شد.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال درحال حاضر هدایت یک تیم باشگاهی از لهستان را بر عهده دارد که هم اکنون در جمع چهار تیم برتر اروپا قرار دارد.

تیم ملی والیبال ایران سال آینده سه رویداد مهم شامل لیگ جهانی والیبال، بازی های آسیایی کره جنوبی و مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۴ لهستان را در پیش رو دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *