يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

اردوی تیم ملی جوانان در قطر لغو شد؟

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 344198
به دنبال پاسخ ندادن فدراسیون فوتبال قطر به پیشنهاد ایران برای بازی‌ تدارکاتی تیم‌های ملی جوانان ایران و قطر، برگزاری این مسابقه در دوحه تقریبا لغو شد.
به گزارش جهان، علی دوستی‌مهر در این رابطه به ایسنا، گفت: ابتدا قطری‌ها برای بازی دوستانه با تیم جوانان ایران در دوحه پیشنهاد داده بودند اما برگزاری اردو در این کشور با سایر برنامه‌های تیم جوانان تداخل داشت و نهایتا قرار شد ما تاریخ پیشنهادی را به آنها اعلام کنیم. چندی پیش دهه اول اسفند را به عنوان زمان پیشنهادی به قطری‌ها اعلام کردیم اما آنها تا امروز که ۲۶ بهمن است هنوز هیچ پاسخی نداده‌اند.

وی افزود: با وضع موجود برگزاری اردوی تیم جوانان در قطر در ابهام است. از طرفی ما می‌خواهیم تورنمنت چهارجانبه‌ای را در تهران با حضور ایران، ایتالیا و دو تیم اروپایی دیگر برگزار کنیم که اگر قطر تاریخ دیگری را برای حضور تیم ما در کشورش اعلام کند، این دو برنامه تداخل خواهد داشت. بنابراین اولویت ما برگزار شدن تورنمنت تهران است که برای تیم جوانان مفیدتر خواهد بود. البته برگزاری این تورنمنت مراحل مقدماتی را طی می‌کند و هنوز کاملا نهایی نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *