پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

حاشيه کامل ديدار تراکتورسازي و مس

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب: 343887
خلبان استقلالي پرواز تهران و کرمان براي هواداران تراکتورسازي روي هوا کري خواند!
*حدود ۶۰ هوادار تراکتورسازي که با هواپيما خودشان را به کرمان رسانده‌اند به دليل تأخير پرواز و پر شدن ورزشگاه بايد بازي را از ويدئوپروژکشن‌هايي که در سطح شهر نصب شده است بازي را تماشا کنند.

*از طرف سازمان ليگ دو ويدئوپروژکشن در پارک ايرانيان براي هواداران تراکتورسازي و در چهارراه بعثت براي کرمان‌ها نصب شده است تا کساني که به هر دليلي نمي‌توانند وارد ورزشگاه شوند به اين صورت بازي را تماشا کنند.

*علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال هم در پروازي بود که خبرنگاران با آن از تهران راهي کرمان مي‌شدند او در VIP هواپيما حضور داشت.

*مهدوي رئيس هيأت مديره باشگاه مس کرمان به استقبال کفاشيان آمد و او را از فرودگاه به يک مجلس ختم برد!

*خلبان پرواز تهران-کرمان که هواداران تراکتورسازي و خبرنگاران را در خود داشت استقلالي بود و در دقايقي براي هواداران تراکتورسازي کري خواند. او از طريق بلندگو اعلام کرد که استقلال تيم بهتري نسبت به تراکتورسازي است که چند دقيقه بعد اعلام کرد اين حرف را به شوخي گفته است.
* حدود هزار صندلي ميان هواداران تراکتورسازي و مس کرمان خالي نگه داشته شده تا از بروز درگيري‌هاي احتمالي جلوگيري شود.

* تراکتورسازي با ترکيب حامد لک، ميلاد فخر‌الديني، مسعود ابراهيم‌زاده، محمد نصرتي، مرتضي اسدي، مهدي کياني، مهدي کريميان، علي کريمي، جواد کاظميان، سعيد دقيقي و کريم انصاري‌فرد به ديدار مس کرمان مي‌رود.

* آرمان شهدادنژاد، مجتبي ترشيز، عليرضا ابراهيمي ، شيث رضايي و فرهاد سالاري‌پور، پوريا سيف پناهي، فرزاد حسين‌خاني، ميلاد جهاني، احمد زنده‌روح، مصطفي شجاعي و لوسيانو ادينيو ۱۱ بازيکن مس کرمان براي فينال جام حذفي هستند.

* علي کفاشيان به همراه مهدي تاج، محمدرضا ساکت و غلامرضا بهروان وارد ورزشگاه شدند.

* تماشاگران تيم تراکتورسازي تبريز به محض ديدن علي کفاشيان با شعارهايي خواستار اهداي جام به تراکتورسازي بودند!

* در حالي که گفته مي‌شود ورزشگاه امام علي ۱۰ هزار نفر گنجايش دارد اما شنيده مي‌شود حدود ۱۳ هزار نفر مي‌توانند در اين ورزشگاه حاضر شوند که تا الان حدود ۱۲ هزار نفر در استاديوم حضور دارند.

* در حالي که گفته مي‌شود محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان براي ديدن اين بازي به ورزشگاه مي‌آيد اما نه تنها به استاديوم نيامده بلکه شنيده مي‌شود او به کرمان هم هنوز نيامده است.

* از زحمت‌کشان فوتبال و خبرنگاران کرماني در اين بازي تقدير خواهد شد و قرار است از خانواده شادروانان مهدي محمدي مربي مس کرمان و محمد رشيد گزارشگر فقيد کرماني در اين بازي تقدير شود.

*‌محمد اسبقيان مدير کل ورزش و جوانان شهر تبريز در ورزشگاه امام علي حاضر است.

* مهدوي رئيس هيأت مديره باشگاه مس کرمان در ورزشگاه حضور دارد.

* پس از اتمام گرم کردن بازيکنان تراکتورسازي کريم انصاري‌فرد و علي کريمي به شدت مورد تشويق قرار گرفتند.

* ادينيو از سوي هواداران مس کرمان مورد تشويق قرار گرفت.

* بين خبرنگاران تبريزي و خبرنگار کرماني و هيأت فوتبال کرمان تنشي به وجود آمد.
*هواداران تبريزي به بي‌عدالتي‌هايي که براي تماشاگران به وجود آمده اعتراض‌هايي داشتند و معتقد بودند که هواداران آنها را به داخل ورزشگاه راه نمي‌دهند.

*غلامرضا بهروان پيش از شروع بازي با لوکا بوناچيچ برخورد گرمي داشت.

*پيش از شروع بازي ادينهو و ترشيز به سمت نيمکت تراکتورسازي رفتند و با همه نيمکت‌نشينان اين تيم دست دادند.

*مهدي کياني تنها بازيکن تراکتورسازي بود که به سمت نيمکت مس کرمان رفت.

*تماشاگران تراکتورسازي بنري در دست داشتند که روي آن نوشته شده بود «سلام آذربايجان بر کرمان»

*بنري در ورزشگاه نصب شده که روي آن نوشته شده «فوتبال عليه اعتياد».

*پيش از شروع بازي لوکا بوناچيچ به سمت توني اوليويرا رفت و به او خوشامد گفت.

*مارکار آقاجانيان و دن گاسپر مربيان تيم ملي در ورزشگاه حاضر هستند و اين بازي را از نزديک تماشا مي‌کنند.

*با شروع بازي سکوي قهرماني هم در گوشه‌اي از زمين در حال آماده شدن است.
* لوکا بوناچيچ و توني اوليويرا سرمربيان مس کرمان و تراکتورسازي در کنار زمين با حرکات عجيبي که از خود نشان مي‌دهند صحنه‌هاي جالبي را رقم زده‌اند.

* يکي از نکات قابل تقدير مس کرمان عدم فحاشي هواداران اين تيم طي مسابقات امسال است. در بازي امروز نيز جو خوبي در ورزشگاه وجود دارد و هواداران اصلا به يکديگر فحاشي نکرده‌اند.

* بر روي نيمکت تراکتورسازي فرشيد طالبي و بر روي نيمکت مس کرمان حسن رودباريان و هادي تأميني چهره‌هاي نام آشنايي هستند که حضور دارند.

* براي حمل بازيکنان مصدوم به بيرون از زمين ماشين حمل مصدوم به ورزشگاه آورده شده و از برانکارد استفاده نمي‌کنند. مس کرمان يک بار هنگام حضور اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا از اين وسيله براي انتقال مصدومان به بيرون از زمين استفاده کرده بود.

* ميلاد فخر‌الديني از بازيکنان کرماني مس کرمان بود که به دليل پشت سر گذاشتن خدمت سربازي راهي تراکتورسازي شد و در اين تيم فعاليت مي‌کند. اين بازيکن يک بار در زمان حضور در مس کرمان به دليل مدل موهايش قبل از بازي مجبور به اصلاح شد تا بتواند در ميدان حضور پيدا کند. اين در حالي است که امروز نيز مدل موي اين بازيکن به شکلي خاص است.

* پس از اصابت شوت ادينهو به تير دروازه هواداران مس کرمان با شعار «حامد تير دروازه» به دروازه‌بان تراکتورسازي کنايه زدند.

* بين هواداران مس کرمان درگيري به وجود آمد که مأموران نيروي انتظامي چند نفر را دستگير کردند.

* هيأت فوتبال کرمان بنري در اطراف ورزشگاه نصب کرده که روي آن شعار «ياشاسين تراکتور، ياشاسين ايران، ياشاسين مس کرمان» نقش بسته است.
*اسکوبورد ورزشگاه امام علي کرمان تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه را ۹۱۰۰ نفر اعلام کرد.

*در صحنه‌اي از مسابقه در دقيقه ۶۸ مصطفي شجاعي درون محوطه جريمه سرنگون شد که بوناچيچ اعتقاد به خطاي پنالتي داشت به همين خاطر او اعتراض زيادي به داور کرد که با تذکر جدي داور چهارم روبرو شد.

*پس از گل تراکتورسازي هواداران مس کرمان در سکوت به سر مي‌برند.

*کريم انصاري‌فرد و سعيد دقيقي از هواداران خود درخواست مي‌کردند تيم را با شدت بيشتري تشويق کنند.

*سعيد دقيقي بعد از به ثمر رساندن گل تراکتورسازي يکي از جانبازان را در کنار نيمکت اين تيم در آغوش گرفت.

*با توجه به خرابي تابلوي الکترونيکي تعويض مسئولان مسابقه آن را با تابلوهاي سنتي و دستي تعويض کردند و يکي از تعويض‌ها با اين تابلو انجام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *