پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

جشن تبریزی‌ها در غیاب کرمانی‌ها

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 343878
مراسم پایانی و اهدای جوایز تیم قهرمان جام حذفی باشگاه‌های کشور در غیاب هواداران تیم فوتبال مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.
جشن تبریزی‌ها در غیاب کرمانی‌ها
به گزارش جهان به نقل از مهر، مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران همانطور که وعده کرده بودند در پایان دیدار نهایی جام حذفی مراسم ویژه‌ای را برای اهدای جام و مدال‌های بازیکنان در نظر گرفته بودند که این مراسم با نظم نسبتا خوبی برگزار شد.

* در مراسم پایانی و اهدای جوایز جام حذفی ورزشگاه شهیدباهنر کرمان تقریبا خالی شده بود و تنها هواداران تیم تراکتورسازی در گوشه‌ای از استادیوم باقی ماندند و تیم محبوب خود را تشویق کردند.

* علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی جوایز تیم قهرمان را اهدا کردند.

* یدالله جهانبازی داور دیدار فینال و کمک‌هایش به عنوان نخستین کسانی بودند که نام آنها خوانده شد و جایگاه ویژه رفتند تا جایزه ویژه خود را دریافت کنند.

* حامد لک دروازه‌بان تیم تراکتورسازی نخستین بازیکن تراکتورسازی بود که به جایگاه ویژه رفت. این بازیکن با پیراهنی سفید رنگ که پشت آن شعار "یاشاسین تراکتورسازی" نوشته شده بود و جلوی آن تصویر علی کریمی حک شد به جایگاه ویژه رفت.

* بازیکنان تراکتورسازی با تی شرت‎های یکدست سفید رنگ که علامت جام روی آن نقش بسته بود در جایگاه ویژه حاضر شدند.

* علی کریمی به هنگام دریافت مدال و جایزه خود مورد تشویق فراوان هواداران تیم تراکتورسازی تبریز قرار گرفت.

* هواداران تیم تراکتورسازی به سبک بوندس لیگا بازیکنان تیم خود را تشویق کردند. وقتی نام بازیکنان توسط گوینده صدا زده می‌شد آنها یکصدا نام خانوادگی بازیکن را فریاد می‌زدند.

* تونی اولیویرا سرمربی محبوب تیم تراکتورسازی به هنگام دریافت جایزه خود به شدت تشویق شد.

* مرتضی اسدی کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز آخرین فردی بود که نام وی خوانده شد و به داخل زمین آمد تا مدال خود را دریافت کند. او لحظاتی بعد جام قهرمانی را توسط کفاشیان دریافت کرد و بالای سر برد.

* با اهدای جام قهرمانی به بازیکنان تیم تراکتورسازی مراسم نورافشانی در ورزشگاه شهیدباهنر برگزار شد و بازیکنان این تیم نیز جام را به نزد هواداران خود برده و مقابل آنها به شادی پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *