يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

ماجدي: کي‌روش ديروز متکلم وحده بود

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 341163
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: کي‌روش ديروز متکلم وحده بود و طوري صحبت مي‌کرد که انگار او ايراني است و بقيه غريبه.
به گزارش جهان، ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اتفاقاتي که در برنامه روز گذشته ورزش و مردم رخ داد، گفت:‌ فکر مي‌کنم آقاي کي‌روش ديروز متکلم وحده بود و در قانون اسلامي اين گونه نيست که يک نفر حرف بزند و به ديگري اجازه صحبت ندهند. احساس من اين است که اگر به قلعه‌نويي فرصت مي‌دادند نه در مقام دفاع از خود بلکه حقايقي را براي مردم مي‌گفت تا ذهن آنها روشن شود.

وي افزود: متأسفانه روز گذشته باشگاه استقلال و قلعه‌نويي محکوم شدند اما سوال من اين است که مگر ما به خاطر تيم ملي بازيکنان‌مان را در اختيار کي‌روش نگذاشتيم؟ حتي زماني که تيم ملي از کره برگشت بازيکنان ما را خواستند و ما هم بلافاصله آنها را در اختيار تيم ملي گذاشتيم.

سرپرست تيم استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس، تأکيد کرد: قبل از ديدار با بوريرام تايلند از سازمان ليگ تقاضا کرديم که بازي ما را به بعد از بازي آسيايي موکول کنند اما آنها نپذيرفتند و ديديد که هر چه سازمان ليگ گفت ما پذيرفتيم پس کجا باشگاه استقلال برنامه‌هاي ليگ را بر هم زده است؟ متأسفانه کي‌روش طوري صحبت مي‌کرد که انگار او مسلمان است و بقيه ايراني نيستند و غريبه هستند.

ماجدي با گلايه از صحبت‌هاي مطرح شده، تأکيد کرد: برايم جالب اين جاست که کي‌روش مي‌گفت که اين تيم ملي من نيست و تيم متعلق به ايران است اما آيا استقلال تيم شخصي امير قلعه‌نويي است؟ چطور تيم ملي مال مردم است ولي استقلال سندش به نام قلعه‌نويي خورده؟ يعني کي‌روش نمي‌داند چند ميليون هوادار پشت تيم استقلال هستند؟

وي ادامه داد: بارها و بارها آقايان سيموئز، نمازي، آقاجانيان و خيلي‌هاي ديگر در تمرينات ما شرکت کردند و حتي حامل تشکل آقاي کي‌روش بودند چون از ما خواستند بيک‌زاده و حيدري را بازي ندهيم ولي انصافا در برنامه روز گذشته دموکراسي وجود نداشت و از صحبت‌هاي سرمربي تيم ملي تعجب کردم. بايد حداقل به قلعه‌نويي سه دقيقه فرصت مي‌دادند چون او بايد از حق خودش دفاع مي‌کرد ولي جوانمردي در برنامه ديروز رعايت نشد.

وي در پايان گفت:‌ انصافا ما مظلوم‌ترين تيم ليگ ايران هستيم چون بدون استراحت پا به ليگ گذاشتيم و تعامل بيش از حد چنين عاقبتي هم دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *