يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

ماجدی: با این کارها خودزنی می‌کنیم

جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 306506
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در این برهه به جای حمایت از استقلال که باید آرامش داشته باشد، با حرف‌و حدیث‌هایی که مطرح می‌شود، خودزنی می‌کنیم.
به گزارش تسینم، میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل داماش گیلان اظهار داشت: گرفتن 3 امتیاز در خانه حریف کار آسانی نیست و این اتفاق در شرایطی رخ داد که بازی در چمن مصنوعی برگزار می‌شد. کیفیت بازی در چمن مصنوعی بالا نیست و نمی‌توان کارهای تاکتیکی را به خوبی انجام داد اما بازیکنان ما با دوندگی و انگیزه بالا موفق به کسب 3 امتیاز شدند.
 
وی جو ورزشگاه عضدی را همانند سال گذشته خواند و عنوان کرد: همان اتفاقاتی که سال گذشته در این ورزشگاه افتاد روز گذشته نیز تکرار شد. نمی‌خواهم در مورد اتفاقات ورزشگاه صحبت کنم چون اسماعیل حسن‌زاده و غلامرضا بهروان در ورزشگاه حضور داشتند و خودشان همه چیز را دیدند و نیازی نیست دیگر ما صحبت کنیم.
 
سرپرست استقلال درباره شکستن اتوبوس استقلال توسط هواداران داماش، خاطرنشان کرد: هنگامی که از ورزشگاه خارج می‌شدیم در 3 دقیقه 2 بار به سمت اتوبوس ما سنگ‌پرانی شد. شیشه‌های اتوبوس پودر شد ولی شیشه‌های آن نریخت. اگر اتوبوس ما از اتوبوس‌های جدید نبود صورت همه خرد می‌شد.
 
پس از پایان دیدار داماش - استقلال، آب ورزشگاه عضدی رشت قطع شد و بازیکنان استقلال نتوانستند پس از پایان بازی دوش بگیرند. ماجدی در این خصوص به تسنیم گفت: یکسری از بازیکنان دوش گرفتند ولی برخی از آنها به دلیل قطع آب نتوانستند دوش بگیرند. 2 بار با مدیریت مجموعه ورزشگاه و الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان صحبت کردم و متوجه شدم پمپ آب ورزشگاه قطع شده و آنها مقصر نبودند. مسئولان استان گیلان زحمت زیادی کشیدند که زودتر آب وصل شود. تاکید می‌کنم قطع شدن آب عمدی نبود.
 
ماجدی در خصوص صحبت‌های علیپور علیه امیر قلعه‌نویی گفت: ما در آستانه بازی حساس لیگ قهرمانان آسیا هستیم. در این برهه به جای حمایت از استقلال که باید آرامش داشته باشد خودزنی می‌کنیم. آقای علیپور اجازه دهد مسابقات آسیایی برگزار شود و سپس صحبت کند.
 
وی اضافه کرد: این نوع صحبت‌ها خراب کردن ذهن اذهان عمومی است و هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد. شفافیت باید در هر کاری وجود داشته باشد ولی اینکه بیاییم از جملات «منشوری» و «من چیزهایی می‌گویم» استفاده کنیم جز اینکه مردم را ناراحت کند فایده دیگری ندارد.
 
سرپرست استقلال تاکید کرد: اگر استقلال قهرمان آسیا شود تنها استقلالی‌ها خوشحال نمی‌شوند بلکه کل ایران خوشحال می‌شود. بنابراین نباید با مطرح کردن حرف‌وحدیث‌هایی که مدرکی برای آن وجود ندارد ذهن بازیکنان و علاقمندان به فوتبال را خراب کنیم.
 
ماجدی درباره دیدار چهارشنبه آینده استقلال مقابل بوریرام تایلند اظهار داشت: از دوستان تایلندی‌ام خواسته بودم فیلم بازی‌های این تیم را در اختیار ما قرار دهند و چند بازی آنها را تماشا کرده‌ایم. تجربه چند ساله من در تایلند می‌گوید تیم‌های تایلندی دست و پا بسته نیستند. باید کار را در خانه تمام کنیم چون آنها بلدند از میزبانی خود به نحو احسن استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *