يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

ماجدی:ساق‌های بازیکنان خسته بود

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 341963
سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد تیمش با دوندگی بیشتر می‌توانسته مس کرمان را شکست دهد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، میرشاد ماجدی پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: به هر حال ما ناچاریم به خاطر مشکلاتی که داریم با تعداد بازیکنی محدود در مسابقات مختلف به میدان برویم. به همین خاطر امروز در ساق بازیکنان خستگی دیده می‌شد و آنها شادابی لازم را نداشتند.

وی در ادامه افزود: آنچه که هواداران و کارشناسان از تیم استقلال انتظار دارند این است که تیم همیشه تهاجمی و روبه جلو بازی کند اما آنها باید توجه لازم را داشته باشند که تیم استقلال چه شرایطی دارد و با چه مشکلاتی دست به گریبان است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: تیم ما در بازی با مس نباید شکست می‌خورد و حق ما باخت نبود. فکر می‌کنم اگر دوندگی بیشتری می‌داشتیم و از فرصت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم پیروز می‌شدیم.

ماجدی در خصوص اینکه چرا اتوبوس برای انتقال بازیکنان استقلال به هتل به ورزشگاه نیامده است، گفت: پمپ اتوبوس خراب شده بود و حتی در زمان آمدن تیم به ورزشگاه نیز مشکل داشت، به همین خاطر بازیکنان را با آژانس به هتل فرستادیم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که مدعی شد در برخی دیدارها بازیکنان استقلال در ورزشگاه مانده‌اند و او حتی یکبار محمد قاضی را با خودروی شخصی خود به هتل برده است، گفت: تا به حال چنین اتفاقی نیافته است، مگر اینکه بازیکنی از ما خواسته باشد که تیم را همراهی نکند. آن روزی هم که شما از آن می‌گوید، قاضی خواست که در ورزشگاه بماند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: من آخری نفری هستم که ورزشگاه را ترک می‌کنم و تا تمام بازیکنان از ورزشگاه خارج نشده باشند، سوار اتوبوس تیم نمی‌شوم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *