دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

انتقاد از ترافیک‌های نمایشگاهی در تهران

تکلیف اداره شهر باید روشن شود
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 337096
رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به برپایی همزمان چند نمایشگاه پر مخاطب در محل نمایشگاههای بین‌الملی تهران و قفل شدن خیابانهای منتهی به نمایشگاه در روزهای پایانی هفته گذشته، گفت: مسئولیت نمایشگاه با وزارت صنعت، معدن و تجارت است و تصمیم‌گیری در مورد برگزاری نمایشگاه نیز تحت نظر این وزارت‌خانه صورت می‌گیرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مهندس محمد حقانی افزود: در مجموع سود نمایشگاه بین‌‌المللی به مجریان برگزاری نمایشگاه و اشخاص و شرکتهایی که در این نمایشگاهها شرکت می‌کنند، می‌رسد در صورتی که ضرر و زیان ناشی از آن متوجه مردم است که ساعتها باید ترافیک را تحمل کنند.

وی معضلات نمایشگاه بین‌المللی را فراتر از مشکلی نظیر ترافیک دانست و اظهار کرد: این مشکلات تا زمانی که مدیریت واحد شهری در تهران مستقر نشود حل نمی‌شود، چرا که تکلیف مدیر شهر در قبال شهر و اداره آن باید روشن باشد.

حقانی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری در خصوص بسیاری از مسائل و مشکلات تهران نمی‌تواند به تنهایی تصمیم گیری کند، تصریح کرد: در مورد وضعیت نمایشگاه بین‌المللی نیز مدیریت شهری نمی‌تواند به تنهایی تصمیم‌ بگیرد.

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم تهران صرفا می‌توانند مسائل و مشکلات موجود را مطرح کرده و آنها را به صورت تذکر طرح کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *