دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

روان سازی ترافیک شهری در جنوب تهران

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب: 320781
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ از اجرای عملیات اصلاح هندسی در محل های حادثه ساز این منطقه خبرداد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران نوشت: علیرضا اسفراینی نژاد اظهار کرد: به منظور کاهش و روان سازی ترافیک در شریان‌های اصلی، عملیات اصلاح هندسی در ۱۰ موقعیت پرخطر شهر‌ری انجام شده است تا عبور و مرور زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و شهروندان ساکن به سهولت انجام شود.

اسفراینی نژاد اصلاح جداول، احداث رفیوژ، تعریض خیابان و ایجاد راه‌های دسترسی را از عملیات عمرانی اصلاح هندسی انجام شده برشمرد و افزود: پارکینگ مترو جوانمرد قصاب، انتهای بلوار قدس، ضلع غرب میدان معلم، ضلع جنوب بیمارستان هفتم تیر، بلوار شهرداری و خیابان منتظری از موقعیت‌های پرتردد و حادثه ساز منطقه ۲۰ است که با اجرای عملیات اصلاح هندسی ایمن شده است.

وی به نصب ۲۴۰ مترمربع تابلوهای شناسایی و هدایت مسیر اشاره کرد و اظهار کرد: ۲۵۰ کیلومتر خط کشی محوری، ۳ هزار بلوک خط کشی عابر پیاده و خط کشی ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس از دیگر اقداماتی بوده که به منظور ایمن سازی معابر شهری و بزرگراه‌های منطقه نظیر شهید رجایی، شهید کریمی، شهید آوینی و فدائیان اسلام در نیمه نخست امسال اجرا شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ گفت: عملیات احداث دومین پایانه حمل و نقلی مترو جوانمرد قصاب با اجرای ۵۰ هزار مترمکعب خاکبرداری آغاز شده است که بهره برداری از آن سبب افزایش دسترسی شهروندان به ناوگان حمل و نقل عمومی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *