دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۱
۱

رسمیت بخشیدن به برنامه انتخاباتی دولت

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 336847
دستیار ویژه رئیس‌جمهور با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه‌ای که اکنون باید آن را پی گیریم انتخابات مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: تنها راه نجات اصلاح‌طلبان حمایت از روحانی است.
به گزارش جهان، وطن امروز نوشت: چندی پیش علی یونسی در اظهار نظری قابل تامل از لزوم تغییر کاربری ستادهای انتخاباتی روحانی به ستادهای انتخاباتی مجلس سخن گفت.

این اظهارات هفته گذشته با صحبت‌های محمدباقر نوبخت مبنی بر اینکه انتخابات مجلس ملاکی برای ارزیابی رضایت مردم از نمایندگان است، رسما به برنامه انتخاباتی دولت رسمیت بخشید.

در تازه‌ترین اظهار نظر انتخاباتی دولت، علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور دیروز در جمع جوانان اصلاح‌طلب بار دیگر به لزوم اهمیت انتخابات مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه‌ای که اکنون باید آن را پی گیریم انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش نسیم، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی؛ در جمع اعضای حزب جوانان اصلاح‌طلب به تشریح مولفه‌های امنیت پایدار پرداخت.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه‌ای که اکنون باید آن را پی گیریم انتخابات مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: تنها راه نجات اصلاح‌طلبان حمایت از روحانی است.

وی ادامه داد: همانگونه که در انتخابات ریاست‌جمهوری با شعار اعتدال مردم پای صندوق‌های رای آمدند در انتخابات مجلس نیز باید چنین اتفاقی بیفتد و مساله بعدی که دولت باید به آن توجه کند آن است که تمام تلاش خود را روی توافقنامه ژنو سرمایه‌گذاری کند تا به نتیجه برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسینی
Iran, Islamic Republic of
سال 93راهم صرف انتخابات مجلس بکنیم با اعتدال دوسال بعد راهم صرف انتخابات دوره دوازدهم وبقیه انتخابتها بکنیم با اعتدال .
وقت کم نیارید برای تدبیرهای انتخاباتی؟
برای کار درکشور هم بعد از انتخابات اگه وقت شد!!!!
از الان شروع کردید اتاقهای فکر انتخاباتی تشکیل میدهید ویارکشی میکنید .کی انشاءالله با تدبیر وامید به مشکلات کشور خواهید رسید؟
این که شد فقط جوسیاسی کشور را تغییر دادن!!!!!!