يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

مقصد دومین سفر استانی روحانی کجاست؟

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب: 334822
استاندار هرمزگان گفت: دكتر روحاني در دومين سفر استاني خود به هرمزگان سفر مي كند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جاسم جادري از سفر رئيس جمهور به استان هرمزگان خبر داد و افزود: دكتر روحاني طبق برنامه ريزي ها ابتدا به استان خوزستان و سپس در دومين سفر خود به هرمزگان سفر مي كند.

وي گفت: طبق گزارشات و اخباري كه بنده از آن مطلع هستم، برنامه ريزي رئيس جمهور براي سفرهاي استاني متعدد و مكرر نيست و به احتمال زياد ايشان طي يك سال ۴ سفر استاني را عازم شود.

استاندار هرمزگان با بيان اينكه اولويت قرار دادن هرمزگان نشان از اهميت اين استان دارد بيان داشت: هرمزگان در كنار اينكه استاني استراتژيك با اهميت اقتصادي ويژه براي كشور است در زمينه عمراني و بهره گيري از اين فرصت ها براي مردمش نتوانسته موفق عمل كند و عليرغم تمام خدمات ارزنده در گذشته، هنوز راه هاي نرفته بسيار است.

جادري خاطر نشان كرد: امروز ۱۷۳ روستاي هرمزگان فاقد هرگونه امكانات آب و برق هستند و چگونه بايد گزارشات اين چنيني را در اين سفر به رئيس جمهور ارائه كرد.

وي ابراز اميدواري كرد: با برداشته شدن موانع و برنامه ريزي براي استفاده درست و منطقي از فرصت ها در مسير تدبير حركت كرده و اميد را در جامعه حاكم كنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الان بندر عباس هوای بهاری دارد. مرد می خواهد تابستان به آنجا سفر کند!