چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

"حصر" کمترین اقدام علیه فتنه‌گران بود

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 334600
دبیر کمیسیون امنیت ملی گفت: امثال امیرارجمند با طرح بحث آزادی سران فتنه، دلسوز موسوی و کروبی نیستند بلکه توطئه‌ای در دست دارند که با آزاد شدن آن‌ها دست به عملیات تروریستی زده و پیراهن عثمانی برای نظام درست کنند.
به گزارش جهان، "محمدحسن آصفری" نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخیر "اردشیر امیرارجمند" مبنی بر ضرورت رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: اقدامی که عناصر فتنه در ایجاد آشوب‌ها و اغتشاشات خیابانی انجام دادند سبب شد استکبار جهانی نسبت به جمهوری اسلامی گستاخ‌تر شود.   
 
وی افزود: موضع گیری‌های استکبار جهانی بعد از فتنه 88 در کشور ما کاملاً متفاوت شد و از یک رویکرد طلبکارانه با جمهوری اسلامی ایران برخورد کردند.  
 
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: آن پیروزی عظیمی که می‌رفت چشم دشمنان انقلاب را کور کند و به دشمنان انقلاب و استکبار جهانی نشان دهد که ملت ایران با حضور 40 میلیونی خود پایبند انقلابشان هستند متأسفانه با اقدامات برخی عناصر خودسر، فتنه انگیز، قانون گریز و هنجارشکن به نام سران فتنه سبب شد در ذائقه‌های مردم تلخ جلوه داده شود.   
 
آصفری گفت: عدم برخورد دستگاه قضایی با این عناصر امروز آن‌ها را روزبه روز نسبت به نظام جریحه‌دارتر کرده به طوری که بعضاً موضع‌گیری‌های آن‌ها یا افراد منتسب به آن‌ها حکایت از این دارد که هنوز نپذیرفته‌اند فتنه بزرگی را علیه نظام ایجاد کرده‌اند.   
 
وی افزود: امثال امیرارجمند که امروز بحث آزادی سران فتنه را مطرح می‌کنند، دلسوز موسوی و کروبی نیستند بلکه توطئه‌ای در دست دارند که با آزاد شدن آن‌ها دست به عملیات تروریستی بزنند و پیراهن عثمانی برای نظام درست کنند لذا بیشتر به دنبال اهداف خود و سوءاستفاده هستند.   
 
دبیر کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: مطمئناً اگر امروز موسوی و کروبی نسبت به فتنه موضع‌گیری شفاف، درست و واقعی داشته باشند همین افراد اولین مخالفین آن‌ها خواهند شد لذا آن‌ها نه دلشان برای موسوی و کروبی سوخته و نه برای نظام بلکه با اصل نظام مشکل دارند.   
 
آصفری تصریح کرد: بهتر است عناصر فتنه و در راس آن‌ها موسوی و کروبی بیشتر از این با موضع‌گیری جانبدارانه خود برای نظام هزینه به‌وجود نیاورند و اگر این شدنی نیست باید دستگاه قضایی برخورد قانونی با این افراد داشته باشد.   
 
وی درباره محاکمه سران فتنه خاطر نشان کرد: این افراد برای نظام هزینه به وجود آورده‌اند و باید محاکمه شوند و کمترین اقدام همین حصر خانگی آن‌ها است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *