سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۷
۵۲

آخرین اظهارات کروبی و موسوی/ نظر اصلاح‌طلبان درمورد رفع حصر

جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب: 316083
یکی از حاضران همچنین مدعی شد حکومت با این انتخابات، موسوی و کروبی را نابود کرد.
آخرین اظهارات کروبی و موسوی/ نظر اصلاح‌طلبان درمورد رفع حصر
به گزارش جهان، مشرق نوشت:
در جلسه فوق العاده اصلاح طلبان که به منظور بررسی احتمال رفع حصر کروبی و موسوی در عید غدیر و یا 22 بهمن برگزار شده، مباحث مختلفی مطرح شده است.

بسیاری از حاضران در جلسه که از نزدیکان موسوی و کروبی بوده اند به صراحت ابراز داشتند اگر این دو تن آزاد شوند چه حرفی پس از آزادی برای مردم خواهند داشت؟

یکی از حاضران همچنین مدعی شد حکومت با این انتخابات، موسوی و کروبی را نابود کرد. نزدیکترین آدم های این دو نفر هم آمدند تقلب 88 را دروغ خوانده و علیه فتنه موضع گیری کردند.

یکی از اعضای حزب منحله مشارکت هم تاکید کرده اگر موسوی و کروبی در حصر باشند ما میدان مانور بیشتری در دانشگاه ها، رسانه ها و شبکه های اجتماعی خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش، مهدی کروبی در دیدارهای اخیر خود تاکید کرده در صورتی که حصر وی برداشته شود تحرک سیاسی خاصی نخواهد داشت.

موسوی هم گفته اگر چه هنوز حرف هایی دارم اما بنای تنش آفرینی ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علوي
سران فتنه باید رفع حصر اما محاکمه شوند. نمیشود انها را ول کرد. بعد از این همه خیانت و غارت بگذاریم راست راست بگردند؟!
باید احمدی نژاد و اصولگرایان را برای هشت سال بی تدبیری و ... مجازات کرد نه نخست وزیر محبوب امام را
Iran, Islamic Republic of
تو که راست میگی .
United States
اره تدبیر اشوب داخلی و همراهی با تفکر برانداز نظر نخست وزیر موسوی بود که با اندیشه امام فرسنگها فاصله داشت ولی خب امان از لجاجت که زیر بار نمیرین شما و برای گمراه کردن افکار دم از محاکمه احمدی نژاد میزنید
اعتدال به معناى واقعى
تو رو خدا عاقل باشيد بي تدبير احمدى نژادبود يا اونهايى که مملکت اسلامى رو هشت ماه به آشوب کشيدنند و همه ى دشمناى قسم خورده ى اسلام و انقلاب رو اميدوار و خوشحال کردنند
اين آقاىون بايد محاکمه ي علنى بشن تا خون صدها نفرى که تو فتنه ريخته شد پايمال نشه
نخست وزیر محبوب امام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یادتون رفته استعفای آقای نخست وزیر محبوب شما در کوران جنگ...تاریخ دروغ نمی گوید
ببخشيد اشتباه منفى دادم ، ايشون رو بهتره بگيم نخست وزير تحميلى به آقاى خامنه اى .
تف به گور موسوی و کروبی. یکی از کسانی که باعث شد امام جام زهر را بنوشد همین موسوی خائن بود. کسی که باعث خون چند جوان بسیجی در تهران بر روی زمین ریخته شود. حالا چگونه می خواهد جواب خون آنها را بدهد؟ تف به گور موسوی و کروبی.
بابا بذار ول بگردند تا دیگران عبرت بگیرند و بدانند که خیانت به میهن یعنی چه
این بدترین نوع منطق است که وقتی از کسی یا جریانی انتقاد میشود بازی را وارد زمین دیگری کند و به جای پاسخ گویی فرافکنی نماید برادر یا خواهر گرامی البته اگر احمدی نژاد یا هر فرد دیگری خطا و خیانت نماید باید محاکمه و مجازات شود اما این ربطی به خیانت این دونفر ندارد بدترین خیانت به اسلام و نظام و آرمان های امام و منویات رهبر معظم و منافع ملی بعد از انقلاب توسط این دوتن صورت پذیرفت و الحق و الانصاف با قصور ها و یا سو ء تدبیر ها و تقصیرات احمدی نژاد قابل قیاس نیست در مقطعی محبوب امام بودن هم دلیل بر مبرا بودن اشخاص از خطا و خیانت و مصون ماندشان از محاکمه و مجازات نمیشود که جرم و مسئولیت ایشان سنگین تر و انتظارات از ایشان بیشتر استو در آخر عرض میشود : با علی در بدر بودن شرط نیست ..........ای برادر نهروان در پیش است
Iran, Islamic Republic of
نخست وزير امام بزرگترين دروغ تاريخ سياسي بعد از انقلابا گفته .
مي دوني چند نفر به خاطر اين دروغ کشته شدن؟
به نظرت چه حکم قضايي مناسبه؟؟
Iran, Islamic Republic of
عجب يعني مي فرماييد هركي هر غلطي مرتكب شد صداشو در نياريم كه آبروش نره ؟ خوب چرا خورش به فكر آبروي خورش نبوده كه به تلنگري افشا گري از بين نره؟نكنه تو خود موسوي يا كروبي هستي؟
Iran, Islamic Republic of
موافقم
Iran, Islamic Republic of
لعنت به هردوتاشون
sara
اینا همون ادمایی هستن که شورای نگهبان برای ریاست جمهوری صلاحیتشونو تایید کردندواما بعد شدن سران فتنه!!!!!!!!حالا اول از شورای نگهبان جواب بخوایین بعد به محاکمه ی اقای موسوی و کروبی بپردازین!
محمد
خانم سارا خانم اون موقع که شورای نگهبان صلاحیت اینا رو تایید کرد اینا هنوز اون چهره ی واقعی و کثیف خودشون رو نشون نداده بودن!!
Iran, Islamic Republic of
جهره شون چه شکلی بوده ؟
کروبی رو آزاد کنید بیاد ورزشگاه آزادی حرف بزنه بخندیم
Iran, Islamic Republic of
شايدم گريه كني.
اگر ازاد شوند پس بیگناه بوده و این از عدالت اسلامی بدور است
درسته که نباید این وضع ادامه پیدا کنه و باید حصر این منافقین برداشته بشه اما بلافاصله باید به عنوان مفسد فی الارض محاکمه بشن که حکمی جز اعدام براشون متصور نیست
پس نه آزادی و نه حصر بلکه اعدام
محمدی
سران فتنه فقط باید اعدام شوند
پس جواب بی قانوی این ها رو کی می خواد بده کف مطالبات باید محاکمه علنی باشد.
یعنی چی که هر چی دلشون خواست گفتند و بافتند بعد از 3 سال کی بود کی بود من نبودم؟؟؟
بلال
مسببین بروز فتنه بر اساس حق حتما باید محاکمه و مجازات شوند . ولی از انصاف بدور نیست که وسط رشته رو بگیرید . عامل اصلی ایجاد فتنه و آشوب همان کسی نیست که دراوان انتخابات با سکوت افرادی چون شما ملت رو تحقیر کرد . و سیب زمینی مجانی توزیع کرد . بن بهزیستی و کمیته امداد در روستاها پخش کرد . از صف های ایجاد شده برای سهام عدالت در اون روزها چه میدانی . آبروی کسانی که با جان و مال در روزهای سخت برای به ثمر رسیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی زحمت کشیدند رو در تلوزیون برد . البته انصاف چیز خوبی است ... اگر داشته باشیم .....
Iran, Islamic Republic of
این کف مطالبات شماست نه من دوست محترم !!
بحث سر من و شما نیست حقوق یک ملت پایمال شده 8 ماه کشور اسیر آشوب و تظاهرات بودن میدونی یعنی چی؟؟؟ فقط خسارت اقتصادیش نزدیک چند میلیارد دلار بوده ....
شما اگه می خوای حق خودت روببخشی ،ببخش نه به من و نه به ملت ربطی نداره.
ولی این وسط داره یه موضوعی لوث میشه مگه دروغ تقلب کم تهمتی بوده به کشور تهمتی که هیچگاه ثابت نشد بله تخلفاتی بوده ولی 11 ملیون رای جابجا کردن توی جمهوری اسلامی یعنی فاتحه ... اگر هرکی به خودش اجازه بده با دیدن تخلف توی انتخابات بکشه زیره همه چی کشور میتونه پیشرفت کنه ؟؟؟
ضمنا بحث ما دفاع از کارای احمدی نژاد نیست و نبوده همون موقع نظر حقیر مخالف احمدی نژاد بود
علی اکبر
اینها باید رفع حصر شوند وپس از محاکمه اگر رهبری خواستند عفو می فرماید
رهبری برای حکم اعدام که عفو نمیکنند
فقط از ياد نبريد فضاي فعلي جامعه مديون موسوي و كروبي ها است. و ملت حرف خودشان را در انتخابات زدند.
احمدی نژاد هم باید محاکمه بشه
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری.
مگه هاشمی وخاتمی رو به خاطر اشتباهاتشون محاکمه کردند که میخواین احمدی نژاد محاکمه بشه؟!
در ضمن نوع خسارتی که موسوی کروبی به مملکت وارد کردند امنیتی،اگه محاکمه بشن حکمشون اعدامه.
Iran, Islamic Republic of
این کوتوله های سیاسی ارزش اظهار نظر را ندارند ولی میشود حدس زد آنقدر بی عقل هستند که بخواهند برای گرفتن ژست قهرمانی دولت روحانی را نیز با چالش مواجه کنند.
کوروش
Germany
اعدام
Iran, Islamic Republic of
والله از دید شما که احمدی نژاد و مشایی بزرگترین خطر از صدر اسلام تا کنون هستند پس دیگه چرا سران فتنه برن تو زندان؟
یعنی عده ای بیان آشوب به پا کنن آدم بکشن - اردوکشی خیابانی بکنن. مسجد آتش بزنن. به امام حسین توهینن کنن. بعد فقط مجازاتشون چند سال حبس خانگی باشد/ آیا این عدالت است؟ اگر کسی غیر از اینها بود تا الان اعدام شده بود
بابا دلتون خُوشه ؟ كشك چي پشم چي؟ كدوم فتنه؟ همه باهم ساختند. مشكلات حل شد و رفت پي كارش. تمام فتنه با اجٌي مجٌي تبديل شد به كدورت و دلخوري و از لسان مبارك جناب حداد عادل جاري شد و برادر عسگراولادي هم بر شيرينيش افزوده و بازي "فتنه‌و‌مفتون" را محض دلخوشي خوشدلان ابداع فرموده و كار به آنجا رسيد كه سخنران 9دي سال 88 ميدان انقلابِ تهران جناب علم‌الهدي در بارگاه امام رضا به زيارت ستون و حامي فتنه نائل شد و ابراز ارادت فرمود حتي فرزند ستون نيز شرف حضور يافت. رَبٌنا تَقَبٌل مِنهُم هذا القَليل! به قول مرحوم احمدي نژاد اون ممه را لولو برد. حالا شما دنبال چي‌چيِ فتنه تفحص ميكنيد؟ بفرماييد ما عوام‌الناس هم مستفيض شويم.
اینها لیاقت آزادی ندارند چون وقتی آزاد بودند به سمت دیکتاتوری رفتند
Iran, Islamic Republic of
واقعا اين نانجيب ها چقدر پر رو و بيحيا هستند و صبوري ملت را بد ميفهمند.خدا نكند كه قهر ملت بگيرد كه درانصورت همه خائنان را نابود خواهند كرد.
سران فتنه باید محاکمه شوند تا جواب خونهای به ناحق ریخته را پاسخگو باشند. ملت خواهان محاکمه سران فتنه است. اگر محاکمه سران فتنه صورت نگیرد ملت به این نتیجه می رسد که با سران فتنه تبانی شده است.
ایرانی
بخاطر فجایعی که سران فتنه88 مرتکب شده اند آنها باید محاکمه شده وبه سزای عملشان برسند تا دیگر کسی جرات عمل مجرمانه علیه نظامی که میلیونها شهید خونشان برای ان ریخته شده نداشته باشند...
Iran, Islamic Republic of
اگر این دوره به ان مقدار تخلف نشده ویا اصلا تخلفی نشده دلیل صحت انتخابات دوره قبل نیست مرد هستید کونوا احرارا فی دنیاکم وحقایق را بگوئید حرف برای گفتن زیاد است اما سرسبز می دهد برباد این زبانسرخ چه بهتر که ساکت شویم التقیه دینی ودین ابائی
نه بابا.. شوخی میکنی...
میگن این سبزها وقیح و بی شرم هستند... همینه
اگر بهشون رحم کنی نتیجش این میشه
بذار آزاد بشن مردم حسابشونو کف دستشون بذارند
محمد رهنما
United States
یه. نکته جالبه انگار عده ای تو سایتهای منتقد اصلاحات با هم هماهنگ وارد میشن فقط برای منفی دادن به انتقادهای ضد نظراتشون و با بالا بردن منفی ها و مثبتها اینگونه اعلام کنن که نظر قالب مخالف اصولگراهاست
محسن
Iran, Islamic Republic of
از جدی گذشته من که دلم برای کروبی خیلی تنگ شده!
سید
نمی دونم چرا چند وقته تعدل + - ها به هم خورده؟!
کسی می دونه چرا؟؟؟؟
نکنه....
اگر سران فتنه محاکمه نشده آزاد شوند ملت خودش سران فتنه را محاکمه می کند.
غلامرضا
آزادي هر دو مثل دو فرد عادي خواهد بود بجز اطرافيان كسي عكس العمل خاصي انجام نمي دهد موقعيت از لحاظ امنيتي مهيا است
انتخابات 24 خرداد بچشمان بعضی را بازکرد . اما آنها که خودشان را به خواب زده اند فقط عزراییل است.
همشهری
اگر اینها برگردند به جامعه آیا بسیجی و یا مردمی که در جریان فتنه شهید شدند میتوانند برگردن .؟؟؟؟؟
saeed
درقبال این همه خباثت وخیانت چه جوابی برای مردم وشهدا دارند؟!
Iran, Islamic Republic of
اقای موسوی تو رو خداحرفاتو بزن بشنویم چی میگی عسل. اگه به جز چیز حرف دیگه ای داری البته