شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲
۵
نظر ضد انقلاب فراري در خصوص ربع پهلوي؛

اختلاف در میان ضدانقلاب بالا گرفت/ "ربع" تخصصی عمل نمی‌کند!+عکس

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 334054
عملکرد ربع پهلوی صدای مابقی عناصر ضدانقلاب را هم در آورد.
به گزارش جهان، عناصر ضد انقلاب که از ايستادگي ملت مسلمان ايران در دفاع از نظام جمهوري اسلامي عصباني شده‌اند، در گوشه و كنار زبان به انتقاد از فعاليت‌هاي همديگر گشوده و سعی می کنند دیگری را عامل بدبختی و فلاک خودشان عنوان کنند.

در شديدترين انتقاد‌هاي موجود، اميد شريفي‌دانا يكي از عناصر سلطنت طلب مقیم کشور سوئد از خط قرمز پادشاهی ها عبور کرده و با انتقاد از ربع پهلوي فرزند شاه مخلوع ايران، گفته است: «رضا پهلوي گفتند كه من فراحزبي و فراگروهي مي‌خواهم كار بكنم، ولي متاسفانه ايشان به طور تخصصي هوادارانشان را جمع نكردند و گفتند كه من بايد همه را جمع كنم و اين باعث دلسردي نيروهاي پادشاهي شده و اختلافات را گسترده‌تر كرده است.» 


وي كه در مصاحبه با راديو راديس‌اين اسرائيل سخن مي‌گفت، به قدري انتقادي صحبت كرد كه صداي فسیل های بیسواد هوادار پادشاهي را هم در آورده است.

لازم به ذکر است موضع گیری های امید دانا علیه دیگر اپوزیسیون خارج از کشور این شبهه را در میان آنها مطرح کرده است که او خبرچین سازمان های امنیتی در ایران است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
دلقک ها ارزش پرداختن ندارند
سینا
Iran, Islamic Republic of
شاه مرد
باباش مرد
پسرش هم...
مرگ بر فتنه گر
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر اسرائیل
مرگ دشمن ملت
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر دشمنان دوست نما
United States
مرگ بر همه فتنه گران
pedram nowandish
United Kingdom
خوب آشغال هستش دیگه ...