پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۲
۲

رجزخواني مارادونا براي ايران

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 332594
ديگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتين معتقد است هيچ تيمي در گروه ششم مسابقات حريف آرژانتين نمي‌شود.
رجزخواني مارادونا براي ايران
به گزارش جهان به نقل از مهر، تيم‌هاي ملي فوتبال آرژانتين، ايران، نيجريه و بوسني و هرزگوين در گروه ششم مسابقات جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل با يکديگر همگروه هستند؛ جايي که خيلي‌ها آرژانتين را با وجود ليونل مسي شانس نخست براي صعود از اين گروه مي‌دانند. بخصوص اينکه آرژانتين در سه مسابقه قبلي خود مقابل نيجريه به پيروزي رسيده است و حالا ديگو مارادونا معتقد است هيچ تيمي در گروه ششم حريف قدرت آرژانتين نيست.

 وي در مصاحبه با "تي‌واي‌اسپورتس" گفت: هيچ تيمي را در گروه F نمي‌بينم که بخواهد ما را شکست بدهد. ما مقابل آنها خيلي قوي هستيم. آرژانتين مي‌خواهد سومين قهرماني را در جام جهاني به دست بياورد. اين اتفاق در برزيل رخ خواهد داد. ما قهرمان جهان خواهيم شد ولي بايد مقابل برزيل بجنگيم. موفقيت سال ۱۹۸۶ در برزيل براي آرژانتين تکرار خواهد شد.

مارادونا در خصوص ساير گروه‌هاي جام جهاني هم تاکيد کرد: هلند و آلمان بر خلاف ايتاليا شرايط خوبي دارند. اسپانيا هم به خاطر تاکتيک‌هايش خسته کننده شده است. آنها مدام حمله مي‌کنند ولي نمي‌توانند آنرا به گل و برد تبديل کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آرزو بر جوانان عیب نیست بذارید دلش خوش باشه!
Iran, Islamic Republic of
فیس بوک داره؟