شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

احتمال وجود یک اسپانسر دیگر در کنار ائل خودرو

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 341991
در حالی یکی از مدیران شرکت اسپانسر تیم ملی از حضور یک اسپانسر دیگر در کنار این شرکت برای تیم ملی خبر می‌دهند که دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در فاصله حدود ۵ ماه تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل موضوع اسپانسر تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان از موضوعات داغ رسانه‌ها محسوب می‌شود و پس از اینکه شرکت ائل خودرو، اسپانسر فعلی تیم ملی از پرداخت قسط دوم قراردادش تا اینجای کار سرباز زده است، بحث اسپانسر جایگزین برای فدراسیون فوتبال و یا تداوم همکاری با ائل خودرو در رأس اخبار رسانه‌های ورزشی قرار دارد.

پس از پیگیری‌های چند روز اخیر خبرنگار ورزشی فارس، این طور به نظر می‌رسد که از مسئولان ارشد ائل خودرو فعلاً خبری نیست هرچند که گفته می‌شود جاودانی، مدیرعامل این شرکت پس از سفر خارجی خود به کشور بازگشته و در تبریز حضور دارد.

بر همین اساس و پس از پیگیری مجدد سرانجام یکی از مدیران شرکت اسپانسر تیم ملی در خصوص ابهاماتی که این روزها در مورد اسپانسر تیم ملی وجود دارد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: جلساتی را مسئولان و وکلای فدراسیون برگزار کردیم و آنها در حال بررسی پیشنهادات ما هستند و فکر می‌کنم طی امروز و فردا تصمیم قطعی فدراسیون فوتبال در مورد تداوم همکاری با شرکت ائل خودرو اعلام می‌شود.

همچنان قسط دوم این شرکت به فدراسیون پرداخت نشده است و به نظر می‌رسد همین موضوع آینده همکاری فدراسیون با این شرکت را تحت‌‌الشعاع قرار دهد.

وی در این خصوص گفت: قسط دوم هنوز داده نشده که آن هم به خاطر مشکلات مقطعی بود که به وجود آمد. با این حال احتمالا ما همچنان در کنار فدراسیون فوتبال باشیم و آنها با یک اسپانسر دیگر هم در کنار ما به توافق برسند. یعنی با دو اسپانسر کار را پیش ببرند. اگر این اتفاق بیفتد، شرایط دوطرف برای ادامه همکاری وارد فاز جدیدی خواهد شد.

این مدیر یادآور شد: مسکلات ما تا چند روز آینده حل می‌شود و ما به طور قطع کارمان را با فدراسیون ادامه خواهیم داد.

بر همین اساس به سراغ عباس ترابیان، دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال رفته و در این خصوص نظرات وی را هم جویا شدیم.

ترابیان در مورد اظهارات این مدیر ائل خودرو گفت: من هم این موضوع را امروز شنیدم اما من از آن مطلع نیستم.

وی ادامه داد: اگر چنین توافقی در کار بود به طور حتم من هم از آن اطلاع پیدا می‌کردم، چرا که اصولش این است که من هم خبردار شوم.

ترابیان یادآور شد:‌ در حال مذاکره با یک اسپانسر دیگر هستیم و نهایتاً تا یک هفته دیگر تکلیف اسپانسر تیم ملی مشخص خواهد شد. در حال حاضر تا قرارداد بسته نشود نمی‌توان هیچ جزئیاتی در خصوص اسپانسر جدید ارائه کرد.

وی در مورد احتمال تداوم همکاری با ائل خودرو افزود:‌ اگر قرار بود پالس مثبت از آنها بگیریم، قاعده‌اش این بود که به فدراسیون آمده و با ما مذاکره می‌کردند که این اتفاق فعلا نیافتاده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *