يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱۶
۱۵۴
مدیرمسئول کیهان در دانشگاه شریف:

ریگی به نفع سران فتنه گروگان‌گیری می‌کرد+فیلم

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 330009
مدیر مسئول روزنامه کیهان، گفت: اگر سران فتنه آزاد شوند، اصلاح‌طلبان آنها را هم مثل ندا آقاسلطان می‌کشند.
ریگی به نفع سران فتنه گروگان‌گیری می‌کرد+فیلم
به گزارش جهان، حسین شریعتمداری، بعداز ظهر امروز با حضور در دانشگاه صنعتی شریف، به بیان مطالبی درباره وظیفه جنبش دانشجویی و وظیفه روزنامه کیهان پرداخت.

سخنرانی مدیر مسئول روزنامه کیهان در حالی در سالن جابر بن حیان این دانشگاه برگزار شد که برخلاف اکثریت حاضرین در جلسه، تعداد کمی از دانشجویان مخالف وی اجازه صحبت به او نمی‌دادند و با فریادها و شعارهایی مانع سخنرانی وی می‌شدند که شریعتمداری در ابتدای سخنانش خطاب به این دانشجویان اظهار داشت: ما از بیدهایی نیستیم که با این بادها بلرزیم.

وی در پاسخ به این شعار این تعداد از دانشجویان که می‌گفتند کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک، گفت: اگر یقین بدانید که اسرائیل به خاطر حرف‌های ما ناراحت می‌شود و عصبانی است، ما حاضریم هر شب این حرف‌ها را بزنیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بعضی‌ها دنبال این هستند که با این رفتارشان ما صحبت نکنیم، تاکید کرد: به هر حال ما سخنان خود را اعلام می‌کنیم. خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبرش فرموده است که اینها در کنار خانه خدا با کف و سوت زدن نمی‌خواهند صدای تو شنیده شود. به قول امام(ره) اگر می‌‌گویید چیزی نشده است، پس چرا اینگونه قیل و قال می‌کنید؟ اگر واقعا کیهان پاشنه آشیل آمریکا و اسرائیل را هدف قرار نداده است، پس چرا اینقدر داد و فریاد می‌زنید.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان خاطره‌ای از دوران دانشجویی‌اش در اوایل دهه ۴۰ یادآور شد: یک روز شهید آیت‌الله سعیدی فردی را به دنبال من و آقای الویری که از دانشجویان دانشگاه شریف بود فرستاد و از ما خواست که نزد ایشان برویم.

وی ادامه داد: آیت‌الله سعیدی در سخنانشان اعلام کردند شعارهایی که دانشجویان در دانشگاه سر می‌دهند، حرکت‌های خوبی است و نشان می‌دهد دانشجو انفعال ندارد.

وی ادامه داد:‌ در آن زمان شعر من اگر بنشینم، تو اگر بنشینی در دانشگاه مطرح بود و آیت‌الله سعیدی تاکید کردند که جنبش دانشجویی باید هدف مشخصی را دنبال کند و خوب است در این شعارها و حرکت‌ها شعارهایی به نفع امام(ره) داده شود تا مسیر حرکت نیز به خوبی مشخص شود و همان روز به ما گفتند آیت‌الله طالقانی منتظر شماست و ما به دلیل خراب شدن ماشین نتوانستیم خدمت ایشان برسیم، اما چند روز بعد شعار خمینی بت‌شکن مطرح شد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در واکنش به فریاد دانشجویان معترض اظهار داشت: آمریکا با آن ید طولانی‌اش حریف انقلاب نشد. شما مدیون بچه حزبی‌اللهی‌ها هستید، زیرا اینها روز حادثه کف خیابان‌ها بودند، اما شما در آن زمان داشتید شیرکاکائو و شیر قهوه‌تان را می‌خوردید؛ پس خوب است قدر ولی‌نعمت‌هایتان را بدانید.

شریعتمداری در پاسخ به واکنش برخی دانشجویان که با هو کردن او را خطاب قرار می‌دادند، یادآور شد: بعضی از شما که با یک کلمه حرف اینگونه واکنش نشان می‌دهند، پس اگر فردا اتفاقی بیفتد چگونه رفتار خواهند کرد؟

وی در پاسخ به این شعار که "بسیجی واقعی همت بود و باکری" اضافه کرد: شهید همت و باکری خونشان در راه مبارزه با استعمار دادند، اما آن زمان برخی منتظر بودند تا آتش جنگ بخوابد و جنگ تمام شود و به جبهه سری بزنند.

مدیر مسئول کیهان در ادامه سخنانش در پاسخ به این شعار دانشجویان معترض که می‌گفتند اسرائیل، کیهان پیوندتان مبارک گفت:‌ نتانیاهو اصلاح‌طلبان را بزرگترین سرمایه اسرائیل در این کشور می‌دانست و شما از ترس اینکه این سند بیشتر رو شود اینگونه فریاد می‌زنید.

شریعتمداری در واکنش به این شعار معترضین که فریاد "اصلاحات زنده باد/خاتمی پاینده باد" گفت: شما می‌توانید برای جورج سورس نیز شعار سر دهید. اصلاح‌طلبان وطن‌فروش بودند و اگر حزب‌الله نبود، وطن را فروخته و پولش را نیز گرفته بودند.

وی با بیان اینکه ۱۶ آذر علیه آمریکا بود، یادآور شد: ۱۶ آذر علیه آمریکاست نه زیر سایه آمریکا. البته من خدا را شکر می‌کنم که شما یک بار هم که شده برای اینکه کیهان را بکوبید مرگ بر اسرائیل گفتید و این نشان می‌دهد که شما خیلی پیشرفت کردید.

شریعتمداری در واکنش به فریاد تعدادی از دانشجویان که شعار می دادند "زندانی سیاسی آزاد باید گردد"، گفت: جناب آقای روحانی نیز به آزادی این افراد راضی نیست، چون نمی‌خواهد دولتش تحت فشار و همراهی اسرائیل قرار گیرد و من از آقای روحانی تشکر می‌کنم که می‌داند صرفا آنها با آمدنشان باعث آشوب و کانونی برای اسرائیل می‌شوند.

وی تاکید کرد: همه اسناد نشان می‌دهد که آنها تحت حمایت اسرائیل و آمریکا هستند.

مدیر مسئول کیهان در ادامه با بیان اینکه ۷ درصد رای این همه سر و صدا ندارد، گفت: شما مجبور بودید به آقای روحانی بچسبید، زیرا اصلاحات قصد داشت از آقای روحانی به عنوان یک پل استفاده کند، اما او اجازه نداد.

شریعتمداری تاکید کرد: حزب‌الله تا زنده است اجازه نمی‌دهد ستون پنجم، اسرائیل و انگلیس آقای روحانی را تحت فشار قرار دهند.

ریگی به نفع سران فتنه گروگان‌گیری می‌کرد/ اصلاحات می‌خواست از طالبان حمایت کند

وی با بیان اینکه شما اصلاح‌طلبان در دامن طالبان هستید، گفت: من سندی ارائه می‌‌دهم و اینکه وقتی آمریکایی‌ها در افغانستان قصد جنگ با طالبان را داشتند، اصلاحات معتقد بود باید از طالبان حمایت کنیم. طالبانی‌ها خجالت بکشید؛ طالبان و اصلاحات دو لبه یک قیچی هستند که در دست آمریکا قرار دارد.

مدیر مسئول کیهان با بیان اینکه طالبان در فتنه ۸۸ از اصلاحات رسما حمایت می‌کرد، گفت: عبدالمالک ریگی در آن زمان با صراحت گفت زندانیان فتنه را آزاد کنید تا من اسرای ناجا را آزاد کنم.

شریعتمداری افزود: شما دست‌تان به خون این مردم بیگناه آلوده است و از صدقه سر حزب‌الله نفس می‌کشید، اگر می‌گویید دانستن حق مردم است، پس چرا ارتباط خود را با بیگانگان پنهان می‌کنید؟ ما از شما خواستیم جواب بدهید، اما شما سکوت کردید.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر فتنه‌گران و سران فتنه را هم آزاد کنند، همین اصلاح‌طلبان آنها را می‌کشند، گفت: همانطور که ندا آقاسلطان را کشتید؛ چرا فیلمی که بی‌بی‌سی دفعه اول پخش کرد و دوربینی که روی ندا آقاسلطان زوم شده بود را پخش نکرد؟ چون شما از آنها خواستید که آن را پخش نکنند.

اصلاح‌طلبان از تیر و طایفه صدام هستند

مدیر مسئول روزنامه کیهان خطاب به دانشجویانی که شعار علیه وی سر می‌دادند، گفت: برادرانتان را موسوی کشت. اصلاح‌طلبان از تیر و طایفه صدام حسین هستند. با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود. صدام دنبال براندازی انقلاب بود و اصلاح‌طلبان نیز دنبال همین موضوع هستند. این ملت اجازه نخواهند داد ستون پنجم آمریکا وارد این کشور شود.

شریعتمداری خطاب به دانشجویان معترض گفت: شما اگر این کارها را نمی‌کردید من این اسناد را رو نمی‌کردم. راه خود را از فتنه‌گران جدا کنید. به نفع شما است که با طناب پوسیده آنها در چاه نروید.

وی خطاب به دانشجویانی که شعار می‌دادند "خاتمی پاینده باد" افزود: آقای خاتمی اگر می‌خواست پاینده باشد، دست دبیر کل ناتو را نمی‌فشرد.

مدیر مسول روزنامه کیهان با بیان اینکه شما شرایطی فراهم کردید که ما کپسولی مطالب‌مان را بیان کنیم، خاطرنشان کرد: شما من را بار دیگر نسبت به حرکت روزنامه کیهان تشویق کردید، چراکه من متوجه شدم که چقدر در دشمن‌ستیزی موفق بوده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر آقاي شريعتمداري
خوشم میاد ازش
حاج حسین دمت گرم
تو خاری هستی تو چشمان دشمنان
کاش میومدی امیرکبیر
اونجا نمیزاشتم کسی جیکش دربیاد
مسئله جیک دراومدن نیست مسئله پررو بازی وبی ادبی کردنه که باید زد تودهن اینطور افراد
ای ول به شما
حاجی شیره.
Iran, Islamic Republic of
درود بر این طوفان و کابوس اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
دانشجوی ستاره دار که میگفتند همین عمله های بیگانه پرست هستند که با پول بیت المال برای بیگانگان هورا میکشند حمال دستوراتشان میشوند آدم از اینها حالش بهم میخورد .
Iran, Islamic Republic of
ای ول حاجی
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله حاج حسین کم طرفدار نداره تازه در فضای مجازی
خوشنویس
Iran, Islamic Republic of
احسنت حاج حسین..
درود بر حاج حسین قهرمان که همیشه پوزه دشمنان دین ومیهن وملت ونظام مقدس اسلامی را با افشاگریهایش به خاک می مالد و دستهای افساد طلبان را رو میکند

درود بر حاج حسین
Iran, Islamic Republic of
نقداش منصفانست
خدا خیرش بده
شما من را بار دیگر نسبت به حرکت روزنامه کیهان تشویق کردید، چراکه من متوجه شدم....
اینقدر این حاج حسین شریعتمداری با مقاله هایش....
... اینقدربامقاله هایش چشم دشمنان رادرآورده وخارشده توچشمشون
مقاله هاش میسوزونه!!!!
آفرین به دانشجویان با غیرت.....
Iran, Islamic Republic of
غیرت ؟ غیرت یعنی وطن فروشی ؟ غیرت یعنی حمایت از کسانی که مردم رو کف خیابون لخت میکردن ؟ کشف حجاب مبکردن ؟ روز عاشورا بزن و برقص داشتن ؟ یا غیرت رو نفهمیدی ، یا اینکه......
حسین
United States
آفرین بر دانشجویان با غیرتی که دارای بصیرت و بینش و عمار گونه هستند !!! و پاسدار خون شهدا هستند و حاضر به مماشات و دادن امتیاز به استکبار جهانی نمی باشند...
Iran, Islamic Republic of
فحاشي و هوچي گري غيرت نيست
غيرت اين است كه حرف حق را بگويي حتي وقتي كه همه دنيا جلوي تو باشند
درود بر شيعه علوي و يكه تاز عرصه حق و حقيقت
اشتباه مثبت دادم
United States
غیرت از نظر شما اینه؟
مجید مجد
United States
اگر غیرت اینه نداشته باشن بهتره
کدوم غیرت ؟؟ ازکی تاحالا بی ادبی و هوکشیدن وآشوب کردن نشانه غیرته ؟؟؟
حمید
اشتباهی مثبت داده ....دها و صدها هزار منفی...
لعنت بر سیاست مدار و دانشجوی وطن فروش خائن
آرش
بنده خدا بد قاطی کرده
....
سیروس
شماهایی که دم از آزادی بیان می زنید!!!!!چرا اجازه نمی دهبد کسی از منتقدان شما صحبت کند .شعارهای اصلاح طلبان فقط برای رسیدن به منافع شخصی و حزبی است والسلام.
United States
اگر ایشون قاطی کرده شما چی شدید؟
اونائی که جرات گوش کردن به صحبت مخالف رانداشتندقاطی کرده بودند و پاراازحدانسانی فراترگذاشته وصفت حیوانی خود رانشان دادند
نويد
خوبه شريعتمداري سكته نكرده ! .....
مگه مثل شما بچه ننه ها بزدله....
نويدي! اون قهرمان گفت كه بيدي نيست كه با اين بادها بلرزه. ولي حسابي اين بچه سوسولهارو سكته داده!
Iran, Islamic Republic of
جيگر جون سكته رو اونايي زدن كه به جاي جواب كم آوردن و هرچي كه لايق خودشون بوده ( فحش و ناسزا) به حاج حسين گفتن مرده اين منطقشونم
United States
اونا که چند سال پیش سکته کردن
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر زنده است و خار چشم همه وطن فروشهای اصلاح طلبه
اونی که باید سکته کنه ازحرفهای تودهنی شریعتمداری دشمنان وایادی اش هستند .
درود بر آقاي شريعتمداري ! به گفته شهيد بزرگوار بهشتي هركس خط دارد دشمن دارد! من دراينجا اين حرف شهيد بهشتي را بدينگونه بيان ميكنم : هر كسيكه بيشتر دشمن شناستر هست خط و راهش هم دشمن بيشتري دارد مانند خود شهيد بهشتي و يا همين آقاي شريعتمداري مگر اين دو بزرگوار چه گناهي كردند كه اينچنين دشمناني داشتند و يا دارند در پرونده هردو نفرشان كسي نمي تواند يك نقطه خاكستري سواستفاده از نظر پست و مقام يا مالي و اخلاقي پيدا بكنه !!! مگر آنهمه دشمني با حضرت علي و فرزندانش براي چي بود جز اينكه مي خواستند آنان عدالت را پياده بكنند ولي در برابر شان كسانيكه تحمل عدالت را نداشتند شمشير به روي آنان كشيدند و آنها را شهيدكردند!!! پس تازياده خواهان هستند و مي خواهند همه كشورهارا به زير يوغ خودشان در آورند اما دربرابرشان آدمهاي روش رواني هم هستند كه دست آنان را مي خوانند و نقشه هاي آنان را نقش بر آب مي كنند اين جنگ و جدلها هم هست!
با سلام
من هم با شما موافقم جهالت این بچه دانشجوها و اسارت هوای نفس باعث شده چشم را بر حقایق ببندند واصلا بی هیچ دلیل قانع کننده ایی فقط سر وصدا راه بیاندازند واقعا تاسف می خورم که چگونه انسان حاضر می شود عقل،شرف وانسانیت خود را به پای درندگانی چون آمریکا واسرائیل بیاندازد تا آن را لگدمال کنند!
آقای شریعتمداری خوشحالم در هوایی تنفس می کنم که امثال شما هم هستند خدا شما را برای این مردم حفظ کند شما جرمتان این است که پاک هستید وآلوده به ثروت ومقام نشدید اگر شما هم با دله دزدی های.... همراه بودید الآن اسرائیل از شما تمجید می کرد واین از خدا بی خبرهای داخلی هم چون کران وکوران از آن جرثومه فساد تبعیت می کردند.
تو یه آدم ... نیستی شایدم ....
سيدحسين پيام
درود بر شريعتمداري مجاهد و پيرو ولايت.
United States
ماشاالله حزب الله
مثبتا عالیه
نوکر شریعت مداری
احسنت به این شجاعت من عمریه کیهان میخونم تنها روزنامه مدافع حق و حزب اللهی واقعی است افرین به شجاعت کیهان منطق افساد طلبان افراطی از اول فحش دادن بوده...
یه کم هم دیگران را بخوان تا وسعت نظر پیدا کنی و خوب و بد را بتوانی بهترتشخیص بدی.آره عزیزم
برادر جان من از سال 76 و زمان اصلاحات با این روزنامه آشنا شدم در آن موقع در روز 4 عنوان روزنامه میخواندم دوتا از جناح راست کیهان و رسالت و دوتا از جناح چپ سلام و صبح امروز اما تا کنون روز نامه ی که جهت آرمان های انقلاب اسلامی و در خط ان گام بردارد مثل کیهان ندیدم مع الاسف باید عرض کنم به گفته خود آقای خاتمی از روزنامه های مخالف کیهان صدای دشمن بگو.ش میرسید مواضع کیهان در مورد منافع ملی مسئله فلسطین رابطه با آمریکا انرژی هسته ای قابل تقدیر و ستایش بلکه ترجمان خط مبارک امام راحل عظیم الشان و سلف حاضر ایشان است
Iran, Islamic Republic of
دم حاج حسین گرم
امیدوارم مخالفانش درک کنن که حرفاش واسه سعادت دنیوی اخروی خودشونه
کافیه بدون جو زدگی حرفاشو گوش بدین
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین عزیز زنده باشید و موفق که خار چشم این اصلاحاتی های وطن فروشی
Netherlands
گزارش مغلوط است دانشجویان صد در صد حامی حاج حسین بودند و ایشان را یکی از مهمترین اندیشمندان سیاسی و مهمترین فعالین عدالت طلب و آزادی خواه حقیقی می دانستند و شعاری اغز سوی هیچ دانشجویی علیه ایشان سر داده نشد
رهگذر
زنده باد کیهان . مرگ برفتنه گران و حامیانشان
United States
شریعتمداری هم زنده باد با روزنامش
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سردار قلم که یک تنه در برابر این جماعت نادان هوچی گر ایستاد
ولایی
خدا انشالله حاج حسین رو حفظ کنه برا انقلاب
عادل
حسین کیهونی راست می گوید بیدی نیست که از این بادها بلرزد چون پشتش به جاهای خاصی گرم است ....
دعای ما پشت سرشه،دعای رهبرمون پشت سرشه،تا کور شود هرآنکه نتواند دید!
کجای خاص جیگر جان همه چیز که دست شماست
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
شما راست میگی، حاج حسین و همه بچه حزب اللهی ها پشت شان به جایی گرم است....آن جا هم خداست...هرکس وامدار غیر خدا گردد، به خواری و دریوزگی خواهد افتاد...به فکر باشید
سرور
اولا مودب باش.ثانیا دل مرد خدا به خداوند متعال گرم است.
Iran, Islamic Republic of
تو هم مثل این بنده خدا فقط و فقط به خدا توکل کن و از هیچ کسی حتی این اصلاح طلبهای بی دین نترس ، مشکل تو هم حل میشه عادل جوون
مجید مجد
United States
تو محلتون اینطوری حرف می زنن؟
شما که روشنفکری چرا؟
به کوری چشم دشمنان وآمریکا واسرائیل وایادیشون
بشیر
....عزیزانت برای یک بارهم شده ازنقابل دوری کنید
....
United States
کدوم تقابل دوستیه
United States
متاسفانه فکر کنم این حسین اقا ...دیگه داره به همه تهمت میزنه....
لابد بحث فتنه و تقلب و...همه تهمت است.!!!!!!!!!!
آقای شریعت مداری فقط در راستای رضای خدا تحلیل میکند و حرف حق و حقیقت متاسفانه تلخ است.خدا مبلغان واقی اسلام را از هر شر و بلایی حفظ کند.
یه سند بیار تهمته
اگه معنی تهمتو نمیدونی فرهنگ لغت معنیشو گفته
تهمت؟؟؟؟؟ برو روزنامه های غرب رو بخون تا حساب کار دستت بیاد

البته قبول دارم شما همچنان خودتان را به نفهمی میزنید


درود بر حسین شریعتمداری که حرفاش خاری است در چشم فتنه گران،
سردار قلم
راست می گی ؟؟؟!!
United States
درود بر حسین طوفان مداری
United States
طوفان به پا می کند
درود مرد میدان نبرد
صالح
خدا حفظت که میان این قشر به اصطلاح فرهیخته ، تنهای تنها حرف حق را زدی
علی
زنده باد آقای حسین شریعتمداری دلاور.
.... وما 8سال است که این تهمت ها را از زبان مبارک ...ایشون می شنویم؟!
مشخص است دیگر ....
دست دانشجویان درد نکند....
United States
ادب نداشتند
بشکنه دستی که برای شیطان بالا می ره
پس شما میگفتید اصلاحات مرد ؟؟؟؟!!!! در واقع اجازه نمی دادید تا حرف بزنند!!!!! ....
حسین درود
اتش جهنم ....اما غافلی
احمد
حاج حسین دست مریزاد.....
حاجی تاج سره ایول، یه تنه یه لشکر بچه قرتیو حریفه
خداییش اگه من بودم سکته می کردم !
United States
نه بابا
انقدر نازک نارنجی هستییییی
الذين قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل عليهم الملاءكة الا تخافوا ولاتحزنوا. مؤيد باشيد آقاى شريعتمدارى
منطقش فحاشی به دیگرانه
آره والا منطق به اصطلاح اصلاح طلبای اسرائیلی همینه فحش وبی ادبی وآشوب وبلوا وهوچی گری .....
مرادی
درود بر شریعتمداری .مرگ بر وطن فروش
درمقابل دانشجویان کم آوردی
کی کم آورد ؟؟!!! کوربودی ببینی
حاج حسین قلبا ارادتمند و دوستدارتم. یک تنه یک لشکر اعداء و منافقین را حریفی. الحق که هم عماری و هم ابوذر زمان. حق نگهدارت. یاعلی
امیر عباس
زنده باد جبهه بصیرت و زنده باد حسین شریعتمداری
mahdi
حاج حسین تکی
ali
اینو تو رو خدا / خالت خوبه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر عمار انقلاب..!
درود بر سرباز امام زمان
مرگ بر فنه گر اسرائیلی آمریکایی انگلیسی
حنظله
ایتطور که شما نوشتید ادم یاد خطبه شق شقیه می افته
Germany
آخه بشر مجبوری میری جایی که هیچ جایگاهی نداری؟! مث اینکه اصلأ دوست داری سنگ رو یخ بشی! ها؟! به خدا تو مشکل داری!
Iran, Islamic Republic of
تو برو کاسه ارباب اون طرف آب رو...
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات و جمعبندی مطالب شریعتمداری و تحلیل هاش عالیه
خداآقاي شريعتمداري را حفظ وروزبه روزبرعزتش بيافزايد وخات...ي غربز.... .... را . ....
خداحاج حسین شریعتمداری رابرعزتش بیفزاید وخات..ی که خودش ذلیل هست ذلیل ترش کنه
خاتمي ننگت باد كه همه بدبختي ها تاقيام قيامت براي تفكرشيطاني تواست
طاهر
Iran, Islamic Republic of
... او فقط به .... مخالف راضی می شود.
مرگ بر منافقین
محسن
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین دیدی که ت.... داری
چرامی ترسی حرفت راکامل بزنی
اااا
....ایران بزنن.
ناصر
خیلی مخلصیم حاجی. عاشق این حاضر جوابی و سخنان دشمن خوارکن ات هستم
Iran, Islamic Republic of
این نشان می دهد طیفی که ادعای آزادی بیان دارد توان شنیدن حرف مخالف خود را ندارند.
Iran, Islamic Republic of
اگرحسین شریعتمداری واقعاپیرو مقام رهبری بودند هرگزبرعلیه توافق ژنوحرف نمی زدند و برعلیه دولت منتخب مردم و موردحمایت رهبری موضع خصمانه نمی گرفتند .
عجب منطق روشنگرانه ای نمی دونستیم !!!!!!!!!!!!!! خوب شد توگفتی
هستند به کوری چشم دشمناش
Iran, Islamic Republic of
حرف ... نزن
ایرانی
واقعا زنده باد سردار قلم...
Iran, Islamic Republic of
اقای شریعتمداری را خدا حفظ کند که جان و ابرو و همتش را برای انقلاب گذاشته است ای کاش حافظه تاریخی مردم کمرنگ نمیشد یادشان رفته سال88 تهران مثل یک پادگان نظامی شده بود هرطرفش یک عده چماقدار یا منافق حاضر بودند تا جوانان مارا به شهادت برسانند و اغلب خواص ساکت بودند جز مقام معظم رهبری که مانند پدری مهربان این افراد را راهنمایی میکرد که بیایید از قانون اطاعت کنید اعتراضاتتان را در مجرای قانون مطرح کنید وتمام گوشها بسته بود وفقط دهانها به توهین به امام حسین باز بود
امين
باسلام- درود بر حسين شريعتمداري بسيجي- شهيد بهشتي شعار هميشگي اش " مرگ بر آمريکا و مرگ بر سازشکار " بود- مرگ بر احمقهاي ... که ژست متفکر و روشنفکر ميگيرند-
طنین
خدا عزتت رو بیشتر کنه حاج حسین - بین این همه روزنامه ی رنگارنگ تنها روزنامه ای که ترفندای هم پیاله های اسراییل رو افشا میکنه فقط کیهانه و بس.
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین
حاج حسین درود خداوند برتو که یک لحظه در فکر منافع خودت نبودی و فقط خدا را در نظر گرفتی دست علی بهمراهت.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه شما انتقاداتی که به شریعتمداری میشه انعکاس نمیدهید فقط تعریف و تجمید از این فرد ... رو انعکاس می دهید
Iran, Islamic Republic of
البته انگست شمار بودند دانشجوهایی که همچین شعار هایی میدادند
اکثرا شعار های انقلابی میدادند
امیر
همه عزت نزد خداوند است و اینگونه به یه بسیجی مخلص عزت می دهد....
بچه قرتی آدمو هو کنه که بد نیست مایه مباهاته! اینایی که اینجوری به شریعتمداری بد و بیراه می گن فردا رختخوابشون رو پشت در وی ا ای میندازن...
Iran, Islamic Republic of
جنا ب شريعتمداري با اين دوستاي كه توي اين پيامها آمده شما نيازي به دشمن نداريد اگر از اول بخونيد همه مخالف هاي شما مشكل اخلاقي دارند تاسف آوره
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری!
بای بای
شما بای بای
علی
خدا خیرت بده حاج حسین
کربلایی
Iran, Islamic Republic of
درقلب مایی حاج حسین با آن تحلیلهای خوشگلت
خوبی ولی نه بدی ....
زهرا
خداوکیلی اگه حرف های اقای شریعتمداری بی اساس بود چرا اینقدر این اطلاح طلب ها و مجیزگویان آمریکا و اسرائیل اینقده هیاهو می کنن؟؟؟
همیشه همینطوره آدم منافق که هیچی نداره جز دروغ و خیانت فقط هوچی گری می کنه!
حیف که ....مرگ بر دشمنان نظام و اسلام
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین درقلب ماست
...
حامی
Russian Federation
عشق است حاج حسین
رسول كاظمي
اقايان اصلاح طلب به يك سوال با صداقت پاسخ دهند وان اينكه اگر اقايان موسوي و كروبي و خاتمي بر عليه امريكا و اسرائيل سخنراني كنند ايا اصلاح طلبان باز هم از انان حمايت خواهند كرد؟ ايا رژيم صهيونيستي غاصب است يا خير ؟ايا امريكا از جنايات صهيونيستها حمايت مي كند يا خير ؟ايا امريكا قابل اعتماد است ؟ چرا هواداران اصلاح طلبان از سران اصلاح طلب نمي خواهند كه با صراحت مواضع خود را در برابر امريكا واسرائيل بيان كنند ؟
ببخشيد برادر اگر ...من إز شريعتمداري خط ميگرفتم اين سخن را بايد باور داشت. ؟
حاج حسین
Iran, Islamic Republic of
....این همه تهمت و توهین...
1-چرامنفی ها را رکورد نمی کند
2....
... فردا پس فردا مي ميري ميخواي اون دنيا چي جواب بدي....
سید علی
United Kingdom
مرگ بر اصلاح طلبان آمریکایی
Iran, Islamic Republic of
تاسف خوردم
همین
حاج حسین کربلا
انشاالله باهم مشرف شویم
حقيقت تلخ است
.....
دزدي از بيت المال ، تهمت ، غيبت و دروغگوئي از گناهان كبيره مي باشند
ما كه ادعا مي كنيم حكوتمان اسلامي است وخودمان هم مسلمانيم ومذهبمان شيعه است
پس چرا نتجه معكوس است به ديگران تهمت مي زنيم وبه توصيه هاي بزرگان خود عمل نمي كنيم
تا كي مي خواهيم مردم ايران را به دسته هاي مختلف تقسيم كرده وعامل ناكارامدي خود را ديگران بدانيم
13 ميليون فتنه گر ، 4 ميليون انحرافي و...
جواد
اینجا بهترین دانشگاهمونه!!؟!!
اینا چه جور دانشجویی هایی هستن واقعا متاسفم
Iran, Islamic Republic of
بس کنید ...
بذارید همه حرفشان را بزنن....
United States
حاج حسین زنده باد
ح
اقای شریعتمداری بازم؟؟؟؟؟؟
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
خیلی سر بسته سخن گفت
United States
ای ول حاج حسین
قلمت توانا
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری مچکریم
همیشه برایم جای سوال است که شریعتمداری
1-چندسال داره
2-تحصیلاتش چه میزان است
3-اصالتااهل کجاست
4-مبارزقبل ازانقلاب بوده و...
حسین
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری تورو به چه سخنرانی برو دنبال حروف چینی
هر چه.... برا مردم ما نسخه می پیچن