جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۱

آبروریزی مدیر یک سایت با ارسال نامه اشتباه/ رشوه 350 میلیونی

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 329842
مدیر یک سایت اصلاح طلب در جریان انتخابات به طور جداگانه خطاب به دو تن از نامزدها که رقیب یکدیگر بودند نوشته و در آن نسبت به هر یک از آنها ابراز وفاداری و اعلام آمادگی برای تبلیغات انتخاباتی کرده بود ولی از بخت بد!! نامه‌ها را اشتباهی فرستاده بود.
آبروریزی مدیر یک سایت با ارسال نامه اشتباه/ رشوه 350 میلیونی
به گزارش جهان، کیهان در مطلبی در پاسخ به یک سایت اصلاح طلب نوشت: کیهان با این شارلاتانیزم‌ها از مواضع خود دست نمی‌کشد و از جمله این سند معتبر را رو نمی‌کند که مدیر اصلی فلان سایت، به جرم فروش اتومبیل زانتیای دولتی و به جیب زدن مبلغ دریافتی در کدام دادگاه، محاکمه و محکوم شده است و شاید متن دو نامه‌ای را فاش کند که مدیر همان سایت در جریان انتخابات به طور جداگانه خطاب به دو تن از نامزدها که رقیب یکدیگر بودند نوشته و در آن نسبت به هر یک از آنها ابراز وفاداری و اعلام آمادگی برای تبلیغات انتخاباتی کرده بود ولی از بخت بد!! نامه‌ها را اشتباهی فرستاده بود یعنی نامه آقای مثلا «الف» را در پاکت مربوط به آقای مثلا «ب» و نامه آقای «ب» را برای آقای «الف» فرستاده بود...

در همین حال مشرق هم نوشت: یکی از سردبیران روزنامه های زنجیره ای با دریافت دو محموله ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی قول داده است ناکامی اصلاح طلبان در فضای مجازی را تا حدودی جبران نماید.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین