جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۲۱

روحانی خطرناکتر از احمدی نژاد است +عکس

پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 325378
مایکل لدین کارشناس ضد ایرانی و عضو بنیاد دفاع از دموکراسی، این موضوع که روحانی یک اصلاح طلب است را مورد سوال قرار می دهد و می گوید: روحانی در هر صورت، بدتر از احمدی نژاد است.
روحانی خطرناکتر از احمدی نژاد است +عکس
به گزارش جهان به نقل از مشرق، در حالی که به نظر می رسد با دور جدید مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ و نزدیک شدن به توافقات هسته ای ، فشارها بر ایران پایان خواهد یافت اما شواهد و قراین نشان می دهد پرونده به اصطلاح حقوق بشر ایران هم عرض با برنامه هسته ای در حال رسیدگی است و بهانه جویی غرب برای کارشکنی در مسیر ایران پایان نخواهد یافت.

در همین راستا پایگاه خبری_ تحلیلی آمریکایی واشنگتن فری بیکن تیتر یک خود را تحت الشعاع قرار گرفتن حقوق بشر در ایران به خاطر پرونده اتمی انتخاب کرد.


این رسانه مساله زندان سیاسی و افزایش اعدام ها همزمان با گفتگوهای هسته ای ایران و ۵+۱ را باعث نگرانی فعالان حقوق بشر عنوان کرده است. این گزارش تاکید می کند آزادی فردی مانند سعید عابدینی باید جزء گفتگوهای غرب با ایران قرار بگیرد. واشنگتن فری بیکن می نویسد اوباما در مکالمه تلفنی خود با حسن روحانی رئیس جمهور ایران مساله آزادی عابدینی و سایر زندانیان را مطرح کرده است.

این رسانه آمریکایی در ادامه از قول مایکل لدین کارشناس ضد ایرانی و عضو بنیاد دفاع از دموکراسی، اینکه روحانی یک اصلاح طلب است را مورد سوال و تردید قرار می دهد و از قول او می نویسد: روحانی در هر صورت، بدتر از احمدی نژاد است.


لدین می افزاید: میزان اعدام ها بالا رفته است و سرکوب مخالفان شدت گرفته است. او {حسن روحانی} اخیرا شروع به بستن روزنامه ها کرده است. او {حسن روحانی} درمورد آزادی زندانیان سیاسی صحبت کرده است ، بعضی از آنها آزاد شدند اما آنها اکنون به زندان برگشته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
برای چی؟
فتوحی
به نام خدا
برای اینکه ته دل روحانی رو خالی کنن تا امتیاز بیشتری بگیرن.
هیچ کدوم خطر ندارن
این اسرائیلی ها هستند که برای همه خطرناک هستند نه کسی مثل روحانی؟
حالا که چی؟ چیکار کنیم
عبدالله
United Kingdom
نظريه ي مايكل لدين را براي برادر حسين شريعتمداري ارسال فرماييد تا نظر صائب ايشان را در اين مورد بدانيم. احتمالا مايكل لدين هم مانند نتانياهو دارد نعل وارونه مي زند و فقط جنگ زرگري راه انداخته است. بعد از ايشان هم لابد نوبت سوروس است!
بخوابید حسن بیدار است
هیچی جانم بشین پای خبرها و با تماشای نمایش « نیرنگی دیگر در راه است » این جماعت اهل مکر و فریب حال کن.
وقتی ابلیس را باور کردیم اینها را هم باور می کنیم . هر چند این جماعت مکار روی ابلیس را هم سفید کرده اند!!!
هر وقت ذره ای به اینها اعتماد کردیم چنان سرمان کلاه گذاشتند که تا چند نسل بعد سوختیم. نظر شان و حمایت شان هم بخورد توی سرشان!!!
دروغگوهای شیاد
در انتخابات دهم اسرائیل گفته بود هر کس رأی بیاورد مهم نیست فقط نباید احمدی نژاد رأی بیاورد. آن همه هزینه هم برای زمین زدن دولتش کردند. از فتنه گرفته تا ...
بعد هم نتانیاهو اعلام کرد که باید او را چنان خرد و تخریب کرد که کسی جرأت نکند حتی نامش را بر زبان بیاورد مگر با لعن و نفرین!
باید همه کارهایش بد و غلط جلوه کند. باید کاری کرد که مردم او را مایه فلاکت و بدبختی خود بدانند و گناه همه چیز را به گردن احمدی نژاد انداخت.
احمدی و روحانی جلو شما کبریت هم نیستند
خطرناک بودن از شما وحشت داره
داداش
راست میگه خطرناکتره البته برای ...و ....!!
مرگ بر آمریکا
اینا ترفند اطلاعاتی خودشونم میدونن روحانی هیچ خطری نداره کسی که از ابتدای کارش حتی یه خط نشون واسه اسراییل نکشیده اونوقت خطرناکه حال مقایسه کنید با احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
مثلا" احمدی نژاد که هلوکاست را مطرح کرد...
مجتبی
United States
نعل وارونه.......
United States
خوب حالا اون گفت شما باور كرديد!!!!؟؟؟؟
من که باور نکردم.
اینا همیشه دچار توهم فانتزی هستن، زیاد جدی شون نگیرین!
راست هم میگه! همه چیز هم گرون تر شده
حسن
Iran, Islamic Republic of
روحانی کبریت بی خطره ....