سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
۵

هدایای ضدفرهنگی وزیر به شکوفه‌ها+عکس

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 314923
علی‌اصغر فانی در مراسم جشن شکوفه‌ها که در اسلام‌شهر برگزار شد، لوازم‌التحریری با طرح شخصیت‌های کارتونی غربی به دانش‌آموزان این شهر اهدا کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، صبح امروز جشن شکوفه‌ها با حضور علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مدرسه ابتدایی شاهد فاطمه زهرا اسلامشهر برگزار شد که در این مراسم فانی محصولاتی با نمادها و شخصیت‌های کارتون‌های غربی به دانش‌آموزان اسلام‌شهری اهدا کرد!

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000314/nf00314923-1.jpg

این در حالی است که با آغاز فصل بازگشایی مدارس برخی شرکت‌های تولیدی نوشت‌افزار چون روشنا، شکرستان،مهدی‌یار، ایام، قاصدک و ... اقدام به تولید لوازم‌التحریرهای ایرانی-اسلامی کردند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000314/nf00314923-2.jpg
تصویر کارتون «خرس پو» بر روی نوشت‌افزارهای اهدایی از سوی سرپرست آموزش و پرورش

رسانه‌های داخلی کشور نیز طی هفته‌های گذشته با پوشش گسترده اخبار مربوط به تولید نوشت‌افزارهای ایرانی حمایت خود را از این اقدام فرهنگی برخی شرکت‌های وطنی اعلام کرده اند تا خانواده‌های ایرانی میل بیشتری به خرید این نوشت‌افزارها پیدا کنند.

* تصاویر متعلق به خبرگزاری نسیم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
United Kingdom
بنام خدااقایان محترم اینهاراکه خودایشان ازبازارتهیه نکرده اندکه به گردن ایشان میاندازیداحترام رانگه داریدتافرزندانتان اینچنین تهمت به دیگران زدن رایادنگیرند!!!!!!!!!!
علی
کسی هم نگفته خودوزیررفته بازارخریدکرده ! دربازارکالای مناسب ومتناسب هم هست .
معلومه خود وزیر نمیرند بازار خرید کنند ولی دستور را معاون وزیر و.. دادند ، توقع این است که زیرک و هوشیار باشند البته نه به نفع غرب و تهاجم فرهنگی بلکه در جهت منافع ملی و فرهنگ ملی.
Iran, Islamic Republic of
برادر پس هیچکی هیچ تقصیری نداره چون یه نفر دیگه پیدا میشه که گردنش انداخت
خود وزیر باید رعایت کنه که دیگران یاد بگیرا نه ...
وااااااااااااااااي...
عجب كار ضدفرهنگي اي....
مو به تنم سيخ شد. !!