دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

اسماعیل پور به مدال برنز دست یافت

سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب: 313899
آزادکار وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با پبروزی در دیدار رده بندی رقابتهای جهانی 2013 مجارستان به مدال برنز این مسابقات بسنده کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مسعود اسماعیل پور در دیدار رده بندی وزن 60 کیلوگرم رقابتهای جهانی در برابر آرتور آراکلیان از ارمنستان به میدان رفت که در نهایت با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.
 
مسعود اسماعیل پور که با قرعه بسیار سختی روبرو شده بود تا قبل از دیدار رده بندی از عصر امروز به ترتیب  "حاجی علی‌اف" از آذربایجان" ،  "کریستف بینکوفسکی" از لهستان و "ریکو همفری" از آمریکا را شکست داد و به نیمه نهایی رسید، اما در این مرحله در مصاف با " بخان گوی گریف" از روسیه متوقف شد و از راهیابی به فینال بازماند.
 
رقابتهای وزن 60 و 84 و 120 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهانی امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.ضمن اینکه پیکارهای مدعیان وزن 74 کیلوگرم نیز از عصر فردا چهارشنبه آغاز می شود که عزت اله اکبری به عنوان آزادکار ملی پوش این وزن به میدان خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *