شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
سرپرست سازمان تامین اجتماعی:

اطلاعی از واگذاری زمین‌ها ندارم

موضوع را پیگیری می‌کنم
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 307728
سرپرست سازمان تامین اجتماعی ضمن اظهار بی اطلاعی از واگذاری زمین‌های این سازمان، گفت: خرید و فروش املاک سازمانی باید طبق آیین‌نامه انجام شود.
به گزارش جهان، صمدالله فیروزی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به سؤالی در خصوص واگذاری زمین‌های سازمان تامین اجتماعی در مشهد و منطقه ۱ تهران به یکی از مسئولان توسط سعید مرتضوی اظهار داشت: بنده تاکنون در این مورد مطلبی نشنیده‌ام و تا زمانی که از مسئله ای مطمئن نشوم در مورد آن صحبت نمی‌کنم.

وی ادامه داد: بحث خرید‌و‌فروش املاک سازمان تامین اجتماعی مستلزم طی کردن یک فرایند کاری مبتنی بر آیین‌نامه‌های مالی سازمان است که در مورد خرید، فروش و تهاتر شدن یک ملک دقیقاً شرایط را مشخص کرده و مرجع مجاز به تصویب را نیز متذکر شده است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: همچنین در این آیین‌نامه در مورد اقدامات و محدوده اختیارات مدیر عامل و هیئت مدیره موارد لازم اشاره شده است بنابراین تصمیمات مدیریتی نیز باید مبتنی بر جایگاه قانونی باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مورد پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *