يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۵
۲۲

تشت رسوایی مدعی افشای زاکانی از بام تامین اجتماعی به زیر افتاد

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 329906
اخیرا گزارش تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد سازمان تامین اجتماعی منتشر شده و در آن به سوء استفاده های فراوانی اشاره شده است که فسادهای صورت گرفته در دو دوره سالهای ۸۰ الی ۸۴ در دوران اصلاحات و دوره ۸۸ تا ۹۲ خصوصا در زمان تصدی سعید مرتضوی بر این کارتل بزرگ اقتصادی پررنگ تر بوده است.
تشت رسوایی مدعی افشای زاکانی از بام تامین اجتماعی به زیر افتاد
به گزارش جهان، خوانندگان همیشگی جهان نيوز قطعا پوشش کامل این رسانه را نسبت به مقابله های علیرضا زاکانی با اقدامات خلاف قانون دادستان سابق تهران و قاضی معلق فعلی به یاد دارند که بخش قابل توجهی از آن پیش از ماجرای دردآور کهریزک و در زمان قدرت وی در دادستانی و مربوط به تخلفاتش در ارتباط با پرونده های آزمون دستیاری و دانشگاه آزاد بود.



در همان زمان تنها اقدام تلافی جویانه و مثلا جدی این جریان متخلف و انحرافی، افشای سابقه تحصیلی زاکانی در یک سایت و یک نشریه گمنام و البته توزیع گسترده آن در نمایشگاه مطبوعات توسط فردی به نام تقوی فرد بود.

جالب است که از میان ده ها به اصطلاح سند تخلف تحصیلی زاکانی تنها یک ادعا صحت داشت و آن هم اینکه زاکانی در سال آخر دبیرستان به علت حضور مداوم در جبهه های دفاع مقدس، در یکی دو درس دیپلم با مشکل مواجه شده و نمره اندکی گرفته است. زاکانی البته برای تنویر افکار عمومی پاسخ آنها را به طور مبسوط بیان داشت (پاسخ زاکانی به ادعاهای واهی درباره سابقه تحصیلی اش) و از این فرد شکایت نیز نمود که در دادگاه محکوم گردید.

اخیرا گزارش تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد سازمان تامین اجتماعی منتشر شده و در آن به سوء استفاده های فراوانی اشاره شده است که فسادهای صورت گرفته در دو دوره سالهای ۸۰ الی ۸۴ در دوران اصلاحات و دوره ۸۸ تا ۹۲ خصوصا در زمان تصدی سعید مرتضوی بر این کارتل بزرگ اقتصادی پررنگ تر بوده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: «موسسه فرهنگی هنری آتیه به مدیرعاملی محمدرضا تقوی فرد علاوه بر دریافت یک میلیارد ریال به عنوان هدیه، روزنامه و موسسه تحت امر وی نیز، کمک‌های زیادی از سازمان دریافت کرده است. همچنین طبق اظهارات شفاهی آقای تقوی فرد حدود ۱۶۰ نفر از روزنامه خورشید وابسته به "موسسه فرهنگ آهنگ آتیه" حقوق دریافت می‌کرده‌اند. با این حال، علیرغم مراجعات و حضور مکرر نماینده هیأت تحقیق و تفحص در دفتر روزنامه مذکور و مؤسسه آهنگ آتیه مدیر مسئول وقت روزنامه ـ آقای محمدرضا تقوی فرد ـ از ارائه حتی یک برگ مستند استنکاف ورزید!»

یقینا اگر امکان بررسی جزئیات فعالیتهای اقتصادی این موسسه و مدیرعامل آن فراهم شود ـ که با انتشار این گزارش وظیفه این امر به عهده دستگاه قضایی گذاشته شده ـ مشخص خواهد شد که سعید مرتضوی برای خوش خدمتی های گذشته تقوی فرد چه امکانات گسترده مالی از محل پولهای بازنشستگان تامین اجتماعی در اختیار وی قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اعتراض
حقوق نمایندگان مجلس چقدر است آیا حقوق نمایندگان مجلس نیز مانند سایر کارمندان و کارگران و بازنشستگان 600 و 700 هزارتومان است اگر یک ریال بیشتر بگیرند به نظر ما جرم است حقوق مدیران 12 برابر حداقل دستمزد
Iran, Islamic Republic of
نیازی به این خبر هم نبود. تقوی فرد وضعش خرابتر از این حرفهاست. خواهید دید چگونه بیش از این هم سوء استفاده کرده. بالاخره این همه پاداش رو به کسی می دن که خوب به جریان انحرافی خدمت کرده باشه!
Iran, Islamic Republic of
نمي‌دانم چرا هر كس مي‌خواهد دست آقايان را رو كند شايعه مي‌كنند مدركش مشكل دارد!
این وعده خداست که دروغگو و فاسد در همین دنیا هم رسوا خواهد شد.
France
زنده باد نماینده آزاده و ضد فساد دکتر زاکانی
Iran, Islamic Republic of
بار کج به منزل نمی رسه آقایان منحرف و فاسد. یه مقدار اگه تاریخ بخونید اینو می فهمید. بعیده که شما وقت قرآن خوندن داشته باشید. امیدوارم از این رسوایی درس بگیرید.
United Kingdom
باسلام
وقتي كه اين آقا در اين مدت كوتاه توانسته اين همه تخلف انجام دهد ايا در زماني كه قاضي بود نيز آدم صالحي بوده. آنهمه آدم بيگناه را زنداني كرد و روزنامه را تعطيل كرد آيا واقعا درست انجام داده
امين الرعايا
تا وقتي كه دعواي كودكانه امثال شما به راه است
اصولكرايي هر روز در شيب افولكرايي قرار دارد
ابراهیم
آقایان شما هی در بوق وکرنا کردید پاداشهای میلیونی ومیلیاردی بنده قصد دفاع ویا تایید از آقای مرتضوی را ندارم ولی به این سئوال پاسخ دهید آیا در قانون کف ویا سقفی برای پاداش در نظر گرفته شده یا نه که براساس آن بتوان یک مدیر را به محاکمه کشاند بنظرم این یک ضعف قانونی است که هر مدیر به سلیقه وبودجه وتوانایی خودش اقدام به پرداخت پاداش میکند
آقای زاکانی از شما بعید است مگر متوجه نیستی کل این تحقیق وتفحص بخاطر افشاگری روز استیضاح است وشخصی که مسئول این کار است 30سال اسم حمایت از کارگر را یدک میکشد چه کرده بجز خوش رقصی برای اصلاح طلبان چه در کارنامه اش دارد بینی وبین الله هیچ دستگاه دیگری نیاز به تحقیق و تفحص نداشت تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد در طول 30سال مدیریت جاسبی به کجا انجامید آیا می توانید از مجمع تشخیص تحقیق وتفحص کنید
مریم
Iran, Islamic Republic of
واقعا یکی این سوال های منو جواب بده پیشاپیش تشکر می کنم:
این آقای مرتضوی با این همه پرونده فساد اقتصادی چرا همین جوری راست راست میگرده؟ چه کسانی حمایتش می کنن و نمیذارن جلوش گرفته بشه ؟ یعنی قوه قضائیه ی ما انقدر ضعیفه؟؟ چرا هیچ مفسداقتصادی رو نمیبینیم بالای دار؟ مجازاتهای اسلامی فقط برای دله دزدهای معمولی صادر شده یا برای همه ؟
قوه قضاییه اگر ... حریف یک مشت آقازاده بی خاصیت دزد و فتنه گر میشد.کجای کاری!!!!!!!!!!!
...قانون پرداخت پاداش ها رو بخونید بد نیست
ابرام
... می گویند مرتضوی قاضی این مملکت ورحیمی معاون رئیس جمهور این مملکت وچند تن از وزرایش ....کردند وسو استفاده کردند شما می گوئید سال 80 تا 84 چنان وچنین شده....
United States
ای ول حاج علی
حمید
من اگر مسئول بودم هر کسی اختلاس می کرد رو دار می زدم
دکتر تا حالا به هر کی گیر داده بعدا معلوم شده یه مشکلی داره. زنده باد آقای زاکانی. امیدوارم همیشه سالم باشی و ثابت قدم.
علي
France
فقط براتون متاسفم....
مهدی
United States
این پرونده وزارت ارشاد در مورد...! چی شد؟!!!!!!!
مبارزه با فساد؟!!!!!!!!
United States
رسوا بودن رسواتر شدن
صالحی
جالبتر اینجاست که دو تا از معاونین تقوی فرد بنام حجت الاسلام فقیهی و میعاد صادقی در روزنامه خورشید ، بتازگی از دولت یازدهم حکم گرفتند و بعنوان معاون بنیاد شهید و رییس مرکز دانش پژوهان شاهد منصوب شدند !!!!!!!! فقط جای تقوی فرد خالیه تو دولت یازدهم ..............
ایسوند
میعاد صادقی خواهر زاده شهیدی رییس بنیاد شهید است و مشاور سابق جوانفکر در ایرنا بوده و در زمان مشایی هم مدیر کل بازرسی ویژه مشایی بود ، انتصابش در دولت یازدهم خیلی جای تعجب دارد !!!!! البته رابطه فامیلیه دیگه !!!!! بیچاره فرزندان شهدا در بنیاد که مجبورند بازم نیروهای مشایی رو تحمل کنند .............