دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۲

بستری وزیر سابق دادگستری در بیمارستان

يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب: 307081
سیدمرتضی بختیاری وزیر سابق دادگستری، به علت شدت کسالت در بیمارستان بستری شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سیدمرتضی بختیاری وزیر سابق دادگستری از روز گذشته و به دنبال شدت کسالتی که داشت، در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است و به همین دلیل جلسه تودیع و معارفه وزرای سابق و جدید دادگستری برگزار نشد.

حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری نیز در جلسه امروز که با حضور معاونان وزارت دادگستری برگزار شد، علت برگزاری این جلسه در سازمان بازرسی را کسالت بختیاری عنوان کرد و گفت: بعد از بهبود حال ایشان به وزارت دادگستری خواهم رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امین
Iran, Islamic Republic of
حاج سید مرتضی بختیاری از بهترین انسان های روزگار است . همه کسانی که ایشان را ازنزدیک دیده اند به کرامات شخصیتی ، اخلاق اسلامی و خلق نیکوی ایشان اذعان دارند . ان‌شاءالله خدا توفیقات روزافزون عنایت فرموده و سلامتی ایشان برقرار شود
محسن
United States
ان‌شاءالله زودتر بهبود پیدا کنند بهترین و بی حاشیه ترین و پاکترین وزیری که تا امروز دیده ام ایشان بودند. امیدوارم در دولت آقای روحانی از این شخصیت مخلص وانقلابی استفاده شود.