دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲۷
۱۴
قاب حماسه/

عکس / بلند قد ترین مردان تاریخ ایران

پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 297032
عکسی که می بینید، توسط مرتضی نیکوبازی از یک جانباز سال های دفاع مقدس گرفته شده است. جانبازی که دو پای خود را هزینه کرده است تا مامِ دین و شرفش، بر دو پای خود بایستد.
به گزارش جهان نيوز، عکسی که می بینید، توسط مرتضی نیکوبازی از یک جانباز سال های دفاع مقدس گرفته شده است. جانبازی که دو پای خود را هزینه کرده است تا مامِ دین و شرفش، بر دو پای خود بایستد. امروز که قریب به ربع قرن از پایان جنگ هشت ساله می گذرد، این ولی نعمتان و سروران ملت، در های و هوی زمانه و پیچ و خم زندگی روزمره گم شده اند و ما نیز کمتر یادی از آنان می کنیم اما خوب است گاه گداری دلهایمان را یه یاد این راست قامتان جاودانه تاریخ، خاکروبی کنیم. مردانی که گرچه چون جانبازی که در عکس دیده می شوند، قدشان کوتاه شده است اما اگر با چشم دل بنگری، آنان را بلند قد ترین مردان این سرزمین خواهی یافت که برای اهتزاز پرچم این سرزمین بر بام تاریخ، راهی نیست جز آنکه بر شانه های آنان بایستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
شرمنده ام بزرگوار
همین
اجرکم عندالله
ما هرچه داریم ازصدقه سر شماست
علی
کسانی که از خط شهدا و انقلاب و ولایت فاصله می گیرن یا خارج می شن و خون شهدا رو لگدمال می کنن باید بیشتر شرمنده باشن ....
Canada
مگر کار خلاف کرده ای که شرمنده ای؟.کسانی که از مردانگی جانبازان و شهیدان سو استفاده کرده و میکنند باید شرمنده باشند.از همه نظر.
نامردی فقط بیت المالو خالی کردن نیست برادر
اگر در هر مقامی حتی یک شهروند ساده هستید و به وظایف شهروندی خود عمل نکنید و قانون جمهوری اسلامی که رهین خون شهداست رو محترم نشمرید و بهش عمل نکنید شما هم جزو جفاکاران به این بزرگوارانید حالا اون جفا می خواد به بزرگی شرکت نکردن در انتخابات باشه یا رد شدن از چراغ قرمز
معصومه
اونایی که منفی دادند باید خجالت بکشند
هرچه فکر کردم که چه کلماتی را استخدام کنم که بتواند حق این عزیزرابجا آورد چیزی به ذهنم نرسید.فقط می دونم که ما تو این مملکت اگرشرف وناموس وامنیت داریم ازصدقه سر شهدا.جانبازان .ایثارگران وخانواده صبور وفهیم آنان است.
قابل توجه مرفهان بی درد و غرب پرست.
علی
ایسان دکتر مهدی جعفری پزشک عمومی مرکز بهداشت قم و عضو سابق شورای شهر می باشد که بسیار مهربان و کارگشا برای مردم بود .
United States
تا زنده ایم رزمنده ایم. خدایا یا ما را شرمنده شهدا و جانبازان عزیز قرار مده..... یا علی مدد...
مهدی از مشهد
هیچ حرفی برای گفتن ندارم جز اینکه بگویم شرمنده ام
وای بر ما...
عباس بختیاروند
قد ش بلند بلند. قد آسمان.