دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۱
قاب حماسه/

عکس / نمازِ ولی نعمتان

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۰۴
کد مطلب: 287294
شاید نماز زیارتی می خواند به نیت باران شهیدش و شاید فریضه اش را به جا می آورد به نیت تاکید بر خضوع و بندگی خدایی که پیشاپیش، پاهایش را به او پیشکش نموده است.
به گزارش جهان نيوز، جنگ برای اکثر مردم این سرزمین سال ها است که به اتمام رسیده است اما جانبازان، هنوز در متن جنگ حضور دارند و تا پایان حباتِ مقدرشان در این دنیا نیز درگیر جنگ هستند. شاید از همین رو است که رهبر معظم انقلاب، جانبازان را ولی نعمتان ملت لقب داده است.

عکسی که می بینید، یکی از ولی نعمتان ملت را به نمایش می گذارد که به نماز ایستاده است. گرچه این عزیز پایی برای ایستادن ندارد اما دستانش، حتی پایینِ صندلی چرخدار، بی شک توان ساییدن بر طاق آسمان را دارد. محل عکسبرداری، گوشه ای از مناطق عملیاتی خوزستان است(پادگان شهيد باكري دزفول). شاید نماز زیارتی می خواند به نیت باران شهیدش و شاید فریضه اش را به جا می آورد به نیت تاکید بر خضوع و بندگی خدایی که پیشاپیش، پاهایش را به او پیشکش نموده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرهاد اسماعيلي
اين تصوير مربوط به حاج احد نامي از تخريب‌چيان لشكر سرافراز عاشورا مي باشد كه در بهار سال 88 در پادگان شهيد باكري دزفول و توسط بسيجي مخلص ناصر ياري در قاب تصوير جاي گرفته است.
خداوند عاقبت همه مان را ختم به خير گرداند.