جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

دهقان: اصولگرایان رای بالایی دارند

مردم ایران امروز در لبیک به رهبری حماسه سیاسی آفریدند
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 292844
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران امروز در لبیک به رهبری حماسه سیاسی آفریدند. درصد بسیار بالایی از مردم در انتخابات شرکت کردند و صف‌های پای هر صندوق نشان می‌داد که این حضور اراده ملت ایران برای خلق حماسه سیاسی است.
دهقان: اصولگرایان رای بالایی دارند
به گزارش جهان، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: الحمدالله مشارکت پرشوری را در انتخابات داشتیم و حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری نوید آن را داده و سال جاری را به آن عنوان نامگذاری کرده بودند، محقق شد.

وی ادامه داد: درصد بسیار بالایی از مردم در انتخابات شرکت کردند و صف‌های پای هر صندوق نشان می‌داد که این حضور اراده ملت ایران برای خلق حماسه سیاسی است.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بررسی‌ها اخبار خوشنود کننده‌ای را درباره نتیجه آرا نشان می‌دهند، گفت: اخبار و اطلاعات خوشنودکننده‌ای از سر صندوق‌های رای در سراسر کشور به دست ما رسیده که نشان می‌دهد مجموعه اصولگرایان رای بالایی دارند.

وی در پایان اضافه کرد: ارزیابی از صندوق‌های رای موفقیت خوب و امیدبخشی را نشان می‌دهد که به زودی خبر دقیق آن از طریق مراجع رسمی اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *