شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۰

جلیلی: مخالف رفاه برای آحاد جامعه نیستم

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب: 290261
سعید جلیلی گفت: ساختار دولت ما باید به گونه‌ای باشد که ظرفیت آحاد جامعه را آزاد کند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، مشکلات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی را از پیش روی برداریم.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در سفر به استان گیلان، در جمع هواداران خود گفت: آنچه شما عزیزان در شعارهایی که در بدو ورود اینجانب به شهر خود بیان کردید، بار مسئولیت من را به عنوان کسی که سال‌ها در جبهه حق علیه باطل حضور داشته‌ام بیشتر می‌کند.

وی افزود: آنچه که برگ برنده ماست، تقدیم هشت هزار شهید گیلانی و پایداری و مقاومت شما مردم در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و حضور شما برای برملا کردن فتنه تمام فتنه‌گران بوده است.

جلیلی خاطرنشان کرد: نه سازش و نه تسلیم را نخواهیم پذیرفت و ما تنها به دستور مقام معظم رهبری به فعالیت خواهیم پرداخت زیرا ملت ما ثابت کرده‌اند با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هرجا که به فرمایشات مقام معظم رهبری توسل جسته پیروزی واقعی تجلی یافته است. امروز کشتی انقلاب اسلامی بعد از سال‌ها گذر از موج‌ها و طوفان‌ها در پیچی قرار دارد که با حضور، همفکری و آگاهی شما مردم می‌تواند این پیچ را نیز به سلامت طی کند و لازمه گذر از این پیچ خطرناک و پرفراز و نشیب این است که همه شما همراه و همگام نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باشید.

وی اضافه کرد: شاید بسیاری از کشتی‌ها بتوانند شما را در خود جای دهند و حرکت کنند اما کشتی‌ای را که بتواند شما را در حوادث، موج‌ها و فتنه‌ها به سمت جلو به حرکت درآورد باید با انتخاب مردم باشد.

جلیلی خاطرنشان کرد: ایران به برکت انقلاب اسلامی امروز بهتر از گذشته در عرصه‌های جهانی حضور یافته است تا جایی که شش قدرت بزرگ جهان امروز با این کشور اختلاف دارند و در مقابل خود انقلابی را می‌بینند که می‌تواند در جهان یک تحول بزرگ ایجاد کند و این اقتداری که ما از آن صحبت می‌کنیم باعث تمام اختلاف‌های ما با سایر کشورهاست زیرا در پشت این اقتدار ملتی حضور دارند که هر بار مقام معظم رهبری دستور دهد، جان خود را در دست‌هایشان گرفته و برای رسیدن به آن هدف از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی وارد مرحله جمهوری اسلامی شد و بعد از آن با تلاش آحاد جامعه به یک ابرقدرت در منطقه تبدیل شد و امروز ما باید وارد مرحله تمدن اسلامی شویم تا بتوانیم موانع را برطرف کنیم و با سرعت هرچه بیشتر در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه "ساختار دولت ما باید به گونه‌ای باشد که ظرفیت آحاد جامعه را آزاد کند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود مشکلات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی را از پیش رو برداریم"، گفت: رییس جمهور به عنوان رییس قوه مجریه و قوه مجریه مانند یک ماشین است که باید به سمت اهداف آحاد جامعه حرکت کند و رییس جمهوری که برخاسته از مردم است باید با دردهای مردم آشنا باشد.

جلیلی ادامه داد: من مخالف رفاه برای آحاد جامعه به هیچ عنوان نیستم و این اعتقاد را دارم که مردم باید از رفاه اجتماعی لازم برخوردار باشند اما اگر زمانی قصد آن را داشتیم که هزینه‌ها را کاهش دهیم باید از بدنه خود دولت آغاز کرده و با کاهش هزینه‌های دولتی، در راستای صرفه‌جویی اقتصادی گام برداریم.

وی در پایان با بیان اینکه "باید با برنامه جدیدی برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی کنیم"، افزود: همان طور که در زمان جنگ فرماندهان ما و سرداران گردان‌ها خود معابر را باز کرده و پیشقدم می‌شدند و گروهی به دنبال آن‌ها به تصرف خاک دشمن می‌پرداختند، امروز نیز ما خادمان نظام باید پیشرو بوده و خود را فدای مردم کنیم و زمانی که سخن از دولت خدمتگزار می‌گوییم، تنها نباید در حد یک تعارف این جمله را بیان کنیم. یک دولت خدمتگزار واقعا باید در خدمت مردم باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *