جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

یکی‌ازمراجع‌:ازکاندیدای‌خاصی‌حمایت‌نمی‌کنیم

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 289701
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید به مبانی و اصول انقلاب پاینده باشد گفت: رئیس جمهوری باید سر کار بیایید که شجاعت داشته و مردمی باشد تا بتواند بر مشکلات غلبه کند.
یکی‌ازمراجع‌:ازکاندیدای‌خاصی‌حمایت‌نمی‌کنیم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در درس خارج فقه خود با اشاره به موضوع انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات امری مهم و اساسی است و باید همگان در این عرصه حضوری جدی داشته باشند.

وی عنوان داشت: ما از شخص خاصی حمایت نکرده‌ و مصداق تعیین نمی‌کنیم اما معیارهای انتخاب اصلح را بارها گفته‌ایم.

این مرجع تقلید تاکید کرد: کسی که رئیس دولت می‌شود باید در بالاترین سطح از نظر ولایت‌مداری باشد و با مدیریت قوی بتواند مشکلات کشور را برطرف کند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید به مبانی و اصول انقلاب پاینده باشد گفت: رئیس جمهوری باید سر کار بیایید که شجاعت داشته و مردمی باشد تا بتواند بر مشکلات غلبه کند.

وی با اشاره به مسائل سیاست خارجی گفت: رئیس جمهور باید در مسائل سیاست خارجی برنامه دقیقی داشته باشد و بتواند مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موجود را با برنامه‌ریزی صحیح رفع کند.

این مرجع تقلید عنوان داشت: مردم باید حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند و بتوانند با این حضور در شکل گیری حماسه سیاسی بکوشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *