پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

صادق محصولی: هرگز از اصلح غیرمقبول حمایت نمی‌کنیم

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 276489
صادق محصولی با بیان اینکه باید به سراغ اصلح برویم و اصلح را برای آمدن متقاعد کنیم، گفت: هیچ‌گاه از اصلحی حمایت نمی‌کنیم که می دانیم رای ندارد.
به گزارش جهان، وزیر سابق کشور و عضو شورای مرکزی مرکزی و کمیته سیاسی جبهه پایداری در گفت وگو با فارس گفت: همانطور که به حضرت امیر(ع) رهبری جامعه تحمیل شد. که ایشان فرمودند بگذارید من مشاورتان باشم نه امیرتان. اما وقتی ایشان می‌بینند که همه برای بیعت آمده‌اند حجت را بر خود تمام ‌شده می بیند. بحث بر سر این است که ما باید به سراغ اصلح برویم و اصلح را برای آمدن متقاعد کنیم. بنابراین کسانیکه این قاعده را قبول کنند تازه می‌توانیم با آنها صحبت کنیم که اصلح چه کسی است؟

** هیچ‌گاه از اصلحی که می دانیم رای ندارد حمایت نمی‌کنیم

وی افزود: اگر آن دوستان هنوز معتقد باشند که در انتخابات ریاست جمهوری هم صرفا وارد می شوند که پیروز انتخابات باشند ما این را رد می‌کنیم و می‌گوییم ما به انتخابات برای عمل به تکلیف وارد می‌شویم البته هیچ‌گاه از اصلحی حمایت نمی‌کنیم که می دانیم رای ندارد. چرا که این را کار لغوی می‌دانیم اما اینکه از اول بگوییم اصلح رای ندارد درست نیست.  عده ای در سال 84 می‌گفتند آقای احمدی‌نژاد طبق نظرسنجی‌ها رای ندارد، وی گفته بود که می‌گویند رای تو 1.5 درصد است. و خودش تاکید داشت اگر 1.5 درصد باشد این رقم که در آرا اصولگرایان تاثیری ندارد که شما می‌گویید رای اصولگرایان می‌شکند. و شما ناراحت هستید! بحث این است این نظرسنجی‌های اعلامی جای بحث زیادی دارد.

صادق عنوان کرد: حال اگر همه ما انرژی خود را برای روی کار آمدن فرد اصلح به کار بگیریم به راحتی وحدت حاصل می‌شود. نباید به خاطر اینکه بگویند اصولگرایان بردند یا شکست خوردند خوشحال یا ناراحت شویم بلکه باید به تکلیف عمل کنیم. و اگر چنین باشد قطعا اصولگرایانه عمل کرده‌ایم و در حقیقت پیروز می‌شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *