دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

۱۰ دروغ تاريخی راديوفردا درباره حقوق زنان

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 275925
راديوفردا ( ارگان رسانه اي وابسته به سازمان جاسوسي آمريكا ) بدون اشاره به جنايات آمريكا و غرب در حق زنان و صرفا بر اساس كينه هاي سياسي خود كشورهاي ايران و روسيه و سوريه را به عنوان ناقضين حقوق زن معرفي كرد.
به گزارش جهان، بولتن نیوز نوشت: بر همين اساس راديوفردا كه هميشه ژست روشنفكري و ژست انسان دوستي و احترام به حقوق بشر و حقوق زن م گيرد هيچ اشاره اي به نقض حقوق زنان مسلمان در كشور هاي غربي و خصوصا آمريكا نكرد و باز هم نشان داد كه ريز و درشت ادعاهاي اين رسانه ي دروغ گو بر اساس حب و بغض هاي سياسي است و نه " حقيقت ".

به عنوان مثال بد نيست به ۱۰ نمونه از بزرگ ترين دروغ هاي راديوفردا در عرصه ي حقوق زن و كلا حقوق بشر اشاره اي مختصر داشته باشيم تا بيش از پيش عمق حقه بازي و خباثت اين راديوي سراسر دروغ و فريب را بشناسيم .

۱- چند سال پيش يك زن مسلمان در آلمان توسط يك جاني به خاطر داشتن حجاب ، به طرز فجيعي با ضربات چاقو به قتل رسيد ولي از نظر راديوفردا اين حادثه نقض حقوق زنان محسوب نشد!

۲- يك زن فعال در حوزه ي حقوق بشر در اعتراض به شهرك سازي ها و تخريب منازل فلسطينيان در سرزمين هاي اشغالي در مقابل يكي از لودر هاي اسراييلي كه مشغول تخريب منازل فلسطينيان بود ايستاد ولي راننده ي آن وسيله به دستور مقامات رژيم صهيونيستي به هولناك ترين و اسفناك ترين شكل ممكن آن زن را زير گرفت و خم به ابروي راديوفردا و ساير رسانه هاي غربي نيامد ! گويا فقط زنان همسو با سياست هاي غرب و مدافع آمريكا و اسراييل " حقوق زن " دارند و هر كس مخالف اين جريان باشد بايد بميرد!

۳- در كشورمان حدود ۷۰۰۰ زن شهيد داريم و البته چند صد هزار همسر شهيد و دختران شهدا ! عاميل اصلي جنايات هم حمايت هاي مستقيم و آشكار نظامي و تسليحاتي و مالي صاحبان راديوفردا در كاخ سفيد از رژيم صدام حسين بودند ! راديوفردا هرگز به اين موضوع اشاره نكرده و اصولا اين چند صد هزار نفر از نگاه راديوفردا هيچ حقي ازشان نقض نشده است ! چون با آمريكا و غرب طرف بوده اند!

۴- در مقابل هنوز از سوي راديوفردا از سازمان مجاهدين انقلاب حمايت مي شود و اين در حاليست كه تعداد زيادي از زنان ايراني در بدترين شرايط و محدود ترين شرايط امنيتي ، رسانه اي ،‌ حقوق بشر و حتي حقوقي همچون ديدار با خانواده يا ازدواج و ... محروم هستند ! و اين جا هم از نظر راديوفردا حقوق زنان نقض نمي شود ! دليل آن هم باز هم روشن است ! چون سازمان مجاهدين خلق ضد نظام جمهوري اسلامي است و با خروج نام اين گروهك تروريستي از فهرست تروريسم در آمريكا قرار است نقش هاي جديدي هم براي كاخ سفيد بازي كند!

۵- در بسياري از كشور هاي اروپايي زن مسلمان و محجبه از بسياري از امكانات شغلي و تحصيلي محروم است ولي راديوفردا اين موضوع را هم نقض حقوق زن نمي داند!

۶- در عربستان و ساير كشور هاي پادشاهي خليج فارس زن نه حق رانندگي دارد و نه حق راي دادن و حتي بعضا حق داشتن شناسنامه هم ندارد ! اما به دليل خوش خدمتي اين حكومت هاي خائن به آمريكا و اسراييل باز هم از نگاه راديوفردا و اربابان كثيف آمريكايي اش اين ها هم نقض حقوق زن نيست!

۷- چندي پيش در سرزمين هاي اشغالي تعدادي از يهوديان ساكن فلسطين به يك زن محجبه حمله كردند و به زور سعي در برداشتن حجاب وي داشتند . اين حادثه به سرعت در شبكه هاي اجتماعي منعكس شد ولي راديوفردا آن را هم سانسور كرد تا مبادا حاميان اصلي اين رسانه در لابي هاي يهود و صهيونيسم از ايشان دلخور شوند!

۸- راديوفردا بدون اشاره به اينكه در كشورمان تعداد دختران دانشجو بيشتر از پسران است و يا اينكه در ايران زن هيچ محدوديتي براي اشتغال و تحصيل و ... ندارد به مسائلي همچون حجاب اجباري ، حقوق همجنس بازان و ... متمسك مي شود و بدون توجه به اراده ي قريب به اتفاق ملت در پاسداشت هويت اصيل و ارزش هاي غني و تاريخي ايراني و اسلامي مردم خواستار رفع اين محدوديت ها براي زنان ايراني مي شود!

۹- راديوفردا ايران و روسيه و سوريه را به نقض حقوق زنان متهم مي كند و با خود نمي انديشد كه هر مخاطبي حتي اگر عقب مانده ي ذهني هم باشد مي فهمد كه اين سبك خبري راديوفردا بر اساس مسائل سياسي و دشمني هاي بين المللي است و نه بيان حقايق!

۱۰- راديوفردا كشتار ده ها و صد ها زن مسلمان در ميانمار را نقض حقوق زن نمي داند . همچنين كشتار زن هاي بي دفاع در افغانستان و پاكستان توسط نظاميان آمريكايي .

حال قضاوت بر عهده ي وجدان هاي بيداري كه انسانيت و شرافت و صداقت را بر هر چيزي ترجيح مي دهند ، حتي دلار هاي پر زرق و برق سازمان سيا ... !
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *