شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۱

نظر مجلس درباره وزیر پیشنهادی ارتباطات

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 273097
رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه روز گذشته این کارگروه و ارائه برنامه ها و سوابق وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات فردی برنامه ریز است و با توجه به سوابق مدیریتی و تعهدی که دارد بتواند در این حوزه موفق باشد.
به گزارش جهان، علی سبحانی فر در گفتگو با مهر، اظهار داشت: آقای نامی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات شناخت نسبی نسبت به این حوزه دارد و در حوزه کاری خود سوابق مدیریتی داشته است به نظر می رسد می تواند در وزارت ارتباطات موفقیت هایی داشته باشد.
 
رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس خاطر نشان کرد: در جلسه روز گذشته این کارگروه خواسته های نمایندگان و نقطه نظرات آنها در خصوص وزارت ارتباطات مطرح و تاکید شد که برنامه پنجم به خصوص ماده 46 این برنامه که مربوط به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
سبحانی فر خاطر نشان کرد: همچنین بر استفاده از توانمندی ها و تخصص های مجموعه مدیران داخلی وزارتخانه تاکید شد تا مدیران به صورت اتوبوسی و قطاری وارد وزارتخانه نشوند. آقای نامی هم نسبت به این قضیه حساسیت دارد و تاکید کرد قرار نیست در صورت تصدی وزارتخانه نیرویی خارج از وزارتخانه آورده شود.
 
این نماینده مجلس گفت: اقای نامی به حمایت و توسعه مخابرات اعتقاد دارد و قول داد تا حمایت ویژه ای از طرح مجلس در خصوص وزارت ارتباطات که دیروز از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد داشته باشد زیرا این طرح به دنبال یکپارچه کردن وزارت ارتباطات است و قصد ما این است که بخش های مختلفی که از وزارت ارتباطات جدا شده اند مجددا در زیر مجموعه این وزارتخانه قرار گیرند.
 
رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس گفت: از آنجایی که وزیر پیشنهادی سوابق و تخصص لازم را برای تصدی این وزارتخانه دارد و همچنین در پی بی سرپرست ماندن وزارتخانه و مشکلاتی که در این مدت برای پرسنل پیش آمده است ، به نظر می رسد نمایندگان برای از بین بردن این وضعیت با وزیر پیشنهادی موافق هستند و مجموعا فضای مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی مجلس مثبت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *