چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۲
۱۰

داوود احمدي‌نژاد:برادرم مغرور شده و اخلاق برايش معني ندارد

سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 272876
به گزارش جهان، داوود احمدي‌نژاد برادر رئيس‌جمهور به آخرين نيوز گفت: احمدي‌نژاد آن موقع متواضع و با اخلاق بود ولي الان مغرور شده است و اخلاق برايش معنايي ندارد.

وي افزود: آخر كسي مي‌آيد رهبر خود را ناراحت كند، كه ملت ناراحت شوند؟

وي در رابطه با اينكه اگر جريان انحرافي در انتخابات پيروز نشود آيا نتيجه را به راحتي قبول خواهد كرد؛ گفت: اينها جز آشوب هيچ هدف ديگري ندارند، اينها اصلا هدفشان آشوب است.
 
وي افزود: همين گراني، همين بي‌بندوباري اقتصادي، همين آوردن آدم‌هاي مفسد؛ ديگر بدتر از اين چي مي‌خواهيد انجام دهند؟ اينها مي‌خواهند طوري آشوب به وجود بياورند كه آستانة تحمل ملت را بشكنند و ملت به خيابان‌ها بيايند و عليه انقلاب شعار بدهند ولي برعكس شد و مردم به نفع انقلاب شعار دادند.وي در رابطه با ارتباط خانوادگي محمود احمدي‌نژاد با آقاي مشايي و جنبه سياسي آن گفت: اينها يك الگوهاي غيرمنطقي پيدا كردند كه اخلاق، شرع و قانون در آنها نيز وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
United States
اين طرز حرف زدن كاملا مغرضانه و برخلاف امر رهبري است اينطوري كه به رييس جمهور توهين مي كنيد واقعا خائنيد
Iran, Islamic Republic of
لحنت درست نیست اما واقعا هدف جریان انحراف برهم زدن آرامش روانی مردم و نظام است تا تحت فشار به وسیله فتنه یا غرب، به زعم غربی ها، ضربه نهایی به پیکیره نظام وارد شود
اما خدا را شکر که دشمنان اسلام هرچند هم که زورشان زیاد باشد فهمشان اندک است
سارا
شما دیگر چه جور برادری هستید؟اگر راست می گوئید کمکش کنید که به راه راست بیاید وبه سمت مشایی نرود اصلا چه عاملی باعث شده که او به مشایی نزدیک شود و از شما که برادرش هستید فاصله بگیرد جز عملکرد خود شما؟!
حبیبی راد
بنده سراغ ندارم کسی در مقابل انقلاب و ولایت ایستاده باشد وعاقبت بخیر شده باشد .برای عبرت به سرنوشت قطب زاده وبنی صدر وشریعتمداری ووو نگاهی بیندازید تا باورتان شود.
این طرز حرف زدن درست نیست. ایشان که از رهبری دلسوزتر نیستند. حضرت اقا فرمودند آرامش حق مردم است. رئیس جمهور یک جور و الان برادرش هم جور بدتر دارند آرامش را بهم میزنند و البته اتهامات اثبات نشده میزند. آخر اگر برادر شما رئیس جمهور هم نبود نباید اینگونه در ملأ عام می گفتید چه برسد به اینکه ...
خدا کند این چند ماه باقیمانده بخیر بگذرد...
United States
چرا نمی گویید کسی که نزدیکترین فرد به او بوده اینقدر نظرش درباره او تغییر کرده مردم چه بگویند
سرور
جمله یک مسلمان در مورد برادر مسلمان اش:"اخلاق برايش معنايي ندارد" این یعنی اخلاق؟
چی شد صحبتهای رهبری در مورد اینکه تهمت نزنید؟ اینایی که میگی کجا ثابت شده؟
abd
کسانی همین آقا را میشناسند میدانند اصلا قابل اعتماد نیست و رییس جمهور به همین دلیل عذرش را خواست! حالا تسویه حساب غیراخلاقی میکند!
Iran, Islamic Republic of
به نظرت الان خودت با این طرز صحبت کردن اخلاق اسلامی رعایت کردی؟