دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۲
۲

پاسخ لاريجاني به یک مقام خارجی درباره مسائل سياسي اخیر ايران

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 271736
رئیس مجلس پاکستان درباره مسائل سیاسی اخیر در ایران از علی لاریجانی سوال جالبی پرسید.
پاسخ لاريجاني به یک مقام خارجی درباره مسائل سياسي اخیر ايران
به گزارش جهان به نقل از روزنامه خراسان، علي لاريجاني، رئيس مجلس که براي شرکت در اجلاس مجالس اکو به پاکستان سفر کرده است، در حاشيه اين اجلاس با فهميده ميرزا رئيس مجلس نمايندگان پاکستان ديدار کرد و ضمن تقدير از ميزباني پاکستان در اين اجلاس گفت: درپي سفر هيات پارلماني پاکستان به ايران روابط دو جانبه به شکل محسوسي گسترش يافت.

به گزارش مهر، فهميده ميرزا نيز در اين ديدار با تقدير از حضور هيات ايران در اجلاس اسلام آباد در رابطه با همکاري ايران و پاکستان در بخش انرژي بيان داشت: پيرامون خط لوله صلح موضوع را از مراجع دولتي دنبال مي کنيم تا هرچه زودتر عملياتي شود.وي همچنين در رابطه با مسائل اخير سياسي ايران از لاريجاني سوال کرد که رئيس مجلس در اين باره اظهار داشت: چون در ايران رهبري حضور دارند، مشکل خاصي به وجود نمي آيد. نهادها تحت نظر ايشان هستند و فکر مي کنم چون راند برگزاري انتخابات رياست جمهوري نزديک مي شود، برخي مسائل پيش مي آيد.رئيس مجلس همچنين به نزديکي مواضع تهران و اسلام آباد در خصوص سوريه اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده از لاریجانی گله های زیادی دارم ولی در مقابل این خبرنگار اعلام می دارم مردم ایران برای احمدی نزاد و لاریجانی که یکشنبه سیاه مجلس را تولید کردند جان می دهیم و دعوا های خانوادگی به خارجی ها ربطی ندارد
نیماراسخ
فرافکنی آن هم به سمت رهبر معظم انقلاب؟ واقعا قباحت دارد.کجا در ایران اسلامی همه ی نهادها تحت نظر رهبری است؟