جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۶
۱۰۸
زاکانی در واکنش به اتفاقات مجلس:

رئیس‌جمهور از مردم عذرخواهی کند/ نیازمند انقلاب اخلاقی هستیم

لاریجانی نباید مسیر غلط احمدی‌نژاد را ادامه می داد
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 270170
نماینده مردم تهران با بیان اینکه رفتار دیروز روسای دو قوه در مجلس در ضدیت با گفتمان اصولگرایی است و ما را دچار یک ارتجاع و پس‌رفت می کند اظهار داشت: مسببین این حرکت به ویژه رئیس جمهور باید از مردم عذر خواهی کنند و تلاش نمایند تا مسیر تفاهم و همکاری برای رفع مشکلات مردم را فراهم کنند.
رئیس‌جمهور از مردم عذرخواهی کند/ نیازمند انقلاب اخلاقی هستیم
علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ما یکی از حساس ترین برهه های تاریخ حیات انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم و نظام سلطه با همه گروه های ضد انقلاب به این نتیجه واحد رسیدند تا با برنامه‌ریزی منسجم و گسترده از این مقطع کنونی به عنوان یک فرصت برای ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.

وی با بیان اینکه نقشه راه و سناریو دشمن کاملا روشن است افزود: دشمن برخلاف تلاشی که برای انسجام بین مخالفین انقلاب اسلامی انجام می دهد به دنبال تفرقه میان آحاد مردم به خصوص مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران است تا نتوانند تدبیر درستی برای اداره جامعه و رفع مشکلات کنونی داشته باشند.

دشمن به دنبال اختلاف میان مسوولان و فشار بر مردم است

زاکانی در ادامه افزود: دشمن با ایجاد شکاف ونقار میان مسوولان می خواهد در اذهان مردم اینگونه تداعی کند که مسوولان به دنبال جنگ قدرت هستند تا مردم مایوس شده و ازآنها نا امید شوند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت دشمن همچنین همه تلاش خود را انجام میدهد تا از طریق تحریم هم مانع پیشرفت کشورشده و هم معیشت مردم را دچار مشکل کنند تا به خیال خام خود مردم دست از نظام اسلامی بردارند و مقابل نظام بایستند.

زشت ترین نوع مواجهه مسوولان در طول تاریخ انقلاب را شاهد بودیم

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه نقشه دشمن ایجاد فتنه قبل از انتخابات ریاست جمهوری است گفت: وقتی نقشه دشمن مشخص است چرا برخی عناصر داخلی باید آب به اسیاب دشمن بریزند و به جای تلاش و همکاری مسوولان برای رفع مشکلات معیشتی مردم شاهد تضاد های میان انها باشیم، تا جایی که دیروز شاهد یکی از زشت ترین نوع مواجهه مسوولان با هم در طول تا ریخ بعد از انقلاب اسلامی بودیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که تاکید کردند هرکسی تا انتخابات آرامش جامعه را بر هم بزند و اختلافات را تشدید کند خیانت کرده است گفت: آیا ما نباید از گذشته درس گرفته و مصالح نظام اسلامی را در نظر بگیریم و اینگونه خیانت نکنیم.

زاکانی با بیان اینکه حرکت نادرست دیروزمسوولان در مجلس شورای اسلامی محکوم است و مسببین آن باید در پیشگاه رهبری و بالاتر از آن خداوند متعال پاسخ گو باشند و از مردم عذر خواهی کنند گفت: اینگونه اقدامات آسیب جدی را به نظام جمهوری اسلامی خواهد زد.

دبیر کل جمعیت رهپویان با اشاره به اینکه مردم از اخلاق مسوولان خود تاثیر می گیرند و رفتار و اعمال مسوولان در جامعه کاملا مشهود است گفت: از این جهت نهادینه شدن ایگونه بد اخلاقی ها حیات جامعه را به مخاطره می اندازد.

اتفاق دیروز در ضدیت با گفتمان اصولگرایی بود

وی اظهار داشت در این ایام مبارک دهه فجر مسوولان چگونه به خود اجازه میدهند کام مردم را در این سختی ها تلخ تر کنند، آیا این گونه اقدامات عیدی به مردم است! یا بازی کردن در زمین دشمن است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه رفتار دیروز روسای دو قوه در مجلس با اصول اصولگرایی همخوانی ندارد و در ضدیت با گفتمان اصولگرایی است و ما را دچار یک ارتجاع و پس‌رفت می کند اظهار داشت: مسببین این حرکت به ویژه رئیس جمهور باید از مردم عذر خواهی کنند و تلاش نمایند تا مسیر تفاهم و همکاری برای رفع مشکلات مردم را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه وقتی نقشه دشمن مشخص است انسان هموشمند باید تلاش کند تا در پازل دشمن بازی نکند تصریح کرد: انتظاری که از آقای لاریجانی میرفت این بود که با توجه به نقشه دشمن؛ مسیر غلطی را که رئیس جمهور دنبال کرد را طی نکند.

زاکانی در ادامه افزود: مگر کمتر از دوهفته قبل روسای قوا مخاطب مستقیم رهبرمعظم انقلاب قرار نگرفتند و ایشان نفرمودندکه شکاف و اختلاف میان دولت و مجلس زیاد شده است و دشمن از اختلافات سو استفاده می کند.آیا این حرکت دیروز در مجلس از این اختلافات کم کرد یا بر آن افزود؟

نماینده مردم تهران با بیان اینکه به حرکت دیروز روسای قوا به خصوص رئیس جمهور در جلسه علنی مجلس اعتراض داریم گفت: اینگونه رفتارها باعث زیر سوال رفتن جایگاه ایشان شده و این رفتارها بازی در زمین دشمن و ضدیت با منافع ملی و وسایای حضرت امام ره و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

مسئولان به فکر معیشت مردم باشند

زا کانی اظهار داشت: امروز کشور نیاز به آرامش و کار و تلاش برای عبور از موانع موجود خاصه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دارد علاوه بر اینکه تفاهم مسئولان نیز زمینه انجام کارهای ناتمام و بزرگ موجود را فراهم می کند.

دبیر کل جمعیت رهپویان در ادامه افزود: بی شک راه طی شده دیروز در مجلس خلاف همه این امور و موجب سلب آرامش جامعه و همکاری بین مسئولان برای خدمتگزاری به مردم عزیزمان و در مخالفت با آرمان¬های بزرگ حضرت امام ره و همچنین خلاف تدبیر رهبری معظم انقلاب و قانون شکنی بود.

کشور نیاز به انقلاب اخلاقی دارد

وی تصریح کرد:با کمال تاسف آقایان بخصوص ریاست محترم جمهوری در زمین دشمن و با خواست آنان عمل نمودند که درک آن نیاز به زحمت زیادی ندارد چرا که اخبار رسانه های غربی و ضد انقلاب و خوشحالی آنان همراستا بودن این حرکت را با خواست آنان مشخص و معلوم می نماید.


زاکانی در پایان تصریح کرد: ازهمین رو است که ما در جامعه نیاز به یک انقلاب اخلاقی و تمکین در برابر قانون داریم که با تاسی به سیره و روش حضرت امام ره و مقام معظم رهبری این مهم تحقق خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی این همه حرمت ئیس جمهور در این چندسال شکسته شد نیازی به انقلاب اخلاقی نبود؟؟ اینکه رئیس جمهور کشور به صراحت به فراماسونری، ...، دروغگویی و اقتصاد رابین هودی متهم شود همه اخلاقی و دینی بود؟؟؟ معیار دین چیست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
الان بنظر شما اقتصاد ما خیلی خوبه؟؟ فراماسونری جریان انحرافی نیست؟ اقتصاد رابین هودی فقط تونست دلار رو 4500 تومان کنه! بنظر شما رابین هودی نیست؟؟ اینهمه مخالفت و آبرو بردن و میگم میگم بگم بگم جزء اخلاق دینی بود؟ بنظرت صندوق رو به سازمان تبدیل کردن دروغگویی نیست ... تو رو خدا بس کنید
امیر
ابن مجلس کار مفیدی هم کرده؟ حقوقشون چقدر شد؟
صادق
Iran, Islamic Republic of
بچه جون از رئیس جمهور یک مملکت بعیده

روزنامه ایران رو مگه نخوندی. صبح تا شب داره چرت و پرت تیتر میکنه. نکته جالب اینه که یکی از دوستانم اونجا کار میکنه و خودش میگه بی خود ترین روزنامه ایران روزنامه ایران است.
به آقای احمدی نژاد ... بگید اگر جلسه خصوصی بوده چرا فیلم ازش دارید؟ ظس حتما یه جاتون میخاره.
منتظر جوابتم
حفظ حرمت
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز سعه ی صدر و سعه ی وجودی خودمونو بالا ببریم. این چه ادبیاتی است که مثلا با برادران دینی و ایمانی خود داریم؟ فرضا کسی اشتباه کند نباید جواب را با بی احترامی داد. احترام احترام میاره.
ظرفیت جامعه مهدوی در ما نیست و ادعای منتظر بودن مان گوش فلک را ...
تقوا چیست؟ کمکم کنید؟
اینقدر جوگیر نشین و برین عملکرد واقعی زاکانی را در قبال دولت ببینید و از تحلیلهای رسانه ای پرهیز کنید.
زاکانی در رای اعتماد به وزرا از مصلحی و متکی حمایت کرد هر دو توسط احمدی نژاد برکنار شدند و البته آقا مصلحی را نگه داشت
زاکانی مخالف بهبهانی و کردان صحبت کرد، هر دو به فضاحت استیضاح شدند و رفتند
زاکانی برای الهام کف صحن مجلس رای جمع کرد و مورد اعتراض برخی دوستانش قرار گرفت ولی الهام با دو سه تا رای بالاتر وزیر شد
دقت کنید
حمایت و نقد زاکانی نسبت به دولت همواره روی اصول بوده
یک نظر سنجی بگذارید لطفا با این موضوع:
به نظر شما پاسخ به ظاهر آرام و منطقی آقای لاریجانی حق بود یا درد دل به ظاهر گستخانه احمدی نژاد!
هوشیار باش دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه آب در آسیاب دشمن بریزند مگر حق هم دارند؟
کار احمدی نژاد کاملا ضد دینی بود و عملا خود را در تقابل با رهبری و ولایت فقیه قرار داده است.
دوست عزیز مگر احمدی نژاد با ادعای خدمت روی کار نیامده بود؟ کسی که ادعای خدمت دارد حتی اگر حقش هم پایمال شود در آسیاب دشمن آب نمی ریزد؟ کار را برای خدا میکند پس باید از خدا انتظار اجر و پاداش داشته باشد و مطمئنا اگر در صراط حق گام بردارد خدا او را سرافراز میکند؟
.
.
.
خدایا لحظه ای و کمتر از لحظه ای ما را به خودمان وامگذار
جانا سخن از زبان ما میگویی
گمنام
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز در تمامی این 7 سال که آقای احمدی نژاد رییس جمهور ایران اسلامی بود کسی کمتر از گل به ایشون نگفت علیرغم اینکه ایشون قانون ، مجلس و بسیاری از ارکان نظام را با سخنان و گاهی با عملکردش به سخره گرفت.شاهد مثال بنده ماجرای انتصاب آقای مرتضوی ، یا تفسیر اصل تفکیک قوا و یا ... که علیرغم نظر شورای نگهبان و شورای حل اختلاف و ... ایشون ساز ناکوک خودش را میزند..ضمنا" ماجرای جریان انحرافی و معاون اولی مشایی و... فراموش نشه
علی
واقعا عجب رویی داری. کمتر از گل کسی نگفت؟ تو اگه روز باشه میگی شبه.
تو ایران زندگی میکنی؟ کمتر از کدام گل؟ بیشترین اهانتها از تریبون مجلس به رئیس جمهور شده است گذشته از عملکرد دولت، مجلس هم افتضاح کرد
محمد
1- چطور شما در زمان انتخابات حق داشتید
علیه جبهه پایداری اظهار نظرکنید و آن غیر اخلاقی نبود
2-مگر رهبری نمیگوید وحدت پس حالا ایشان یک اشتباه (هرچند بزرگ)کردند،آیا شما نباید در این برهه حساس...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما. بنده هم با نظر شما موافقم. دخالت آشکار رییس مجلس در اختیارات رییس جمهور در چند روز گذشته به وضوح مشخص است. آقایان از بخشنامه دولت در خصوص عدم دخالتت و قبول سفارش نمایندگان در عزل و نصب ها ناراحت و عصبانی هستند. لطفا سری به استانها بزنید استانداران تحت فشار شدید نمایندگان مجلس در خصوص دخالت در عزل و نصب ها هستند و هر کجا عزل و نصبی صورت می پذیرد حضرات با کمال .... اعلام می کنند کسی با ما مشورت نمیکند! مگر شما کیستید؟ جایگاه مجلس چیست؟ لطفا به امور خود برسید.
رضا
اکثر توصیه ها تهش نسبت فامیلی ویا ...وجود دارد
Iran, Islamic Republic of
حرمت رئیس جمهور در اختلاس 3000 میلیاردی شکسته شد و نه افزایش قیمت مسکن در سال 86 و نه افزایش قیمت ارز در سال 91 و نه ....
آقای زاکانی شما چی؟ شما نباید عذرخواهی کنی؟ عجب بلدی ژست بگیری!
امیر
سلام
میشه بفرمایید برای چی باید عذرخواهی کنند؟
صادق
Iran, Islamic Republic of
امیر جان اینو بدون هرکسی علاقه به افرادی مثل یپ خودش داره. اون کسی که تبه زاکانی گیر داده ( زاکانی برام اصلا اهمیت نداره ها ) یه آدم حاشا کن و کسی که دوست داره فقط از اشتباهات فرار کنه.

آقایی که به زاکانی گیر دادی
رئیس جمهور مون رو بچسب که داره خراب میکنه
من حرفای زاکانی را خوندم / خیلی منطقی بود
هیچ ژستی هم نداشت / همیشه منتقد کارهای بد احمدی نژاد بوده
خیلی هم دل خوشی از لاریجانی نداشته
البته تو این استیضاح هم نبود و مخالف بود چون فایده نداشت
زاکانی از چی باید عذرخواهی کنه؟
انصافا با این که من اصولگراها را قبول ندارم
بارها شاهد بودم که به اقدامات بد احمدی نژاد انتقاد کرده و فکر می کنم به همین دلیل هم باشه که عده ای از طرفدارای دو آتشه دولت دائم تخریبش می کنند
تو تلویزیون هم گفت که ساکت نبوده و واقعا هم نبوده
صادق
اين همه کسانيکه به عذر خواهي زاکاني رأي دادند بيايند دليل عذر خواهي ايشان را بگويند!!!!
ايشان بايد از چه چيزي عذر خواهي کنند؟
واقعا يک نيروي پاک و اصولگرا و فعال مثل زاکاني چه خطايي کرده که خار توي چشم بعضيها شده است....!!!!
خدا برکت به شما بده مشکل گرونی و بی کاریی را حل کردی
Iran, Islamic Republic of
چه عجب شما هم فهمیده اید
منتظر باش عذر خواهی کرده دارن متنش را تایپ می کنند. مرد حسابی عذرخواهی چی. یک گوشۀ کوچک از فساد و دزدی را گفته ...
صادق
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره. بخشی از دزدی فضولی در جلسه خصوصی چند نفر است.
من خودم هم مخالف دزدی مسوولینم. اصلا گردنشون رو بزنن خوشحال هم میشم. ولی این که وسط مجلس فیلم شخصی کسی پخش شود آن هم وسط استیضاح. فقط از احمدی نژاد بر می آد
Iran, Islamic Republic of
موضوع استیضا رو خوندی؟
وزیر به علت بکار گیری مرتضوی استیضا شد
این فیلم جلسه همین مرتضوی با برادر رئیس بوده
باز دنبال پرتقال فروش میگردی و میگی فیلم بی ربطه؟
(وی اظهار داشت در این ایام مبارک دهه فجر مسوولان چگونه به خود اجازه میدهند کام مردم را در این سختی ها تلخ تر کنند، آیا این گونه اقدامات عیدی به مردم است! یا بازی کردن در زمین دشمن است.)
ببخشيد کي جلسه استيضاح رو تو اين ايام گذاشته؟!
حتما براي شيريني کام مردم بوده؟!!!
اولا زاکانی جزء مخالفین استیضاح بود چون می دانست اینطوری میشه/ برید ببینید امضا نکرده
ثانیا استیضاح ربطی به این شامورتی بازی ها نداشت که تو مجلس راه افتاد
علی
امضا نکردن استیضاح دلیل بر رای به استیضاح نیست اینارو نمی دونی؟
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی
من هیچ تقصیری رو متوجه شخص رئیس مجلس در نحوه برخوردش نمیبینم!!! ایشون اومدن در مجلس و کلی حرف زدند و مطمئنا باید پاسخ داده میشد در همونجا و الا تا قیام قیامت کمر نمیتونست راست کنه رئیس مجلس!!!
Iran, Islamic Republic of
باید حرفاشو می زد ولی چند جمله اخرش زیادی بود و خیلی زشت بود و هیچ نیازی به گفتنش نبود
محسن
من طرفدار هیچ شخص و جناحی نیستم.
اما انصافاً همه حرف های آقای لاریجانی در جلسه استیضاح خیلی بجا و درست بود.
کجاش ایراد داشت آقای زاکانی؟
لاریجانی خیلی متین و مودب جواب احمدی نژاد رو داد.
یه نفر باید جواب احمدی نژاد رو میداد که بالاخره این کار انجام شد.
قاضل لاریجانی هم اگر خلاف کرده برن بگیرن و محاکمه ش کنن.
Iran, Islamic Republic of
لاریجانی خداییش متین جواب داد. صداشو دانلود کنید بعد نظر بدین. اگر نمیزاشت نوارو خداوکیلی امام زمانی هر کدوم از ما چه چیزی فکر میکردیم؟؟ خب اینهمه بچه های آقا زاده ها میخورن و میبردن باید پدرهاشون رو مجازات کنن؟؟خب برادرش یه کاری کرده دیگه که ثابت شدنش مجلس نبود و ربطی به استیضاح نداشت . البته مجلس هم مسخره شده که هی دنبال استیضاحه. که چی؟؟ کی میخواد بیاد تو این 5 ماه باقی مانده چکار میتونه انجام بده.
متین .ش
Iran, Islamic Republic of
به نظر من حق با دکتر احمدی نژاده . امروزه خیلی ها توان تحمل عدالت رو ندارن تا . حرفهای احمدی نژاد بجا و صحیح و به موقع بود .
يك ايراني
Iran, Islamic Republic of
متين جان اگر احمدي نژاد مخالف دزدی است چرا اجازه رسيدگي به اتهام اطرافيانش را نمي دهد دوست خوب من موضوع بيمه ايران را هر كودك دبستاني خوب مي داند شماها تا كي يك طرفه فكر مي كنيد؟
اخه استاد مگر احمدی نژاد چه کشف بزرگی انجام داد که حق با ایشان باشه گذشته از خوب و بد حرکت هر کدام از طرفین و جلسه استیضاح و همه خوب و بد رئیس جمهور نواری که پخش کرد اصلا اهمیتی در حد ملی نداشت هیچ اصلا اهمیت حقوقی هم نداشت یکی امده گفته به من رشوه بده مگر چه کار فرا ملی اتفاق افتاده که با اب و تاب و بگم بگم و جو سازی در یکی از ارکان مملکت هوچی گری راه انداخت وا... در قبال تخلفاتی که در پرونده فساد بزرگ مالی پای اطرافیان ایشان به میان امد ... مقایسه صفر و یک میلیون هم نمیشه اخه این چه چور ادمیه سندی را ارائه میکنه که نه خودش خونده نه ملاحظه کرده به گمانم خودش پس از پخش شدن نوار و خوندن متن پشیمان شده باشد چون اصلا محتوائی ندارد
Iran, Islamic Republic of
خب حالا یه نکته! آقای احمدی نژاد تحمل عدالت رو داره؟! چند دوجین وزیر رو عوض کرد؟؟ مگه اونها همه ناحق بودن؟؟ حتما وزیر امور خارجه رو تو ماموریت سنگال عزل کرد تحمل داشت؟! لااقل برگرده. تحمل برادرش رو داشت که به حرفهاش گوش بده. تحمل 11 روز خانه نشینیو داشت که بجا و صحیح بود!!! یا فقط تحمل م... رو داره! حیف که آقای احمدی نژاد اگر یکم معتدلتر بود و همه حق رو بخودش نمیداد شاید در بین روسای جمهور بعد انقلاب اسطوره میشد. حیف...
کار ما از آنجا خراب شده که به جای اینکه مراجع ذیصلاح به اتهامات افراد رسیدگی کنن. افرادی مثل تو در مورد صحت مجرمیت و حق افراد نظر میده!
کاشانی
Iran, Islamic Republic of
اگر اقا ی لا ریجانی سکوت میکرد به معنای تایید سخننان رئیس جمهور تلقی میشد.برادر رئیس مجلس اعمالش چه ربطی به ایشان دارد....گنه کرد در بلخ اهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
هر دو نفر بی اخلاقی کردند.
خاندان لاریجانی ها افراد پاک و ریشه دارند و به لحاظ سیاسی و عقیدتی از اصالت بالایی برخوردارند ولی افسوس که امروز تازه به دوران رسیده ها حاکمیت دارند.
اقدام لاریجانی کاملا بجا، اصولی و به موقع بود
آنچه که پایه های نظام رو سست می کنه فساده نه میارزه با فساد
سلمنا
حالا کی مبارزه کرده واقعا؟!
کی جلو نماینده وام بده تو مجلس ایستاد؟
کی وزیر اطلاعات را به مجلس کشوند تا برای حمایت معونش از یک شرکت متخلف پاسخ بده؟
کی جلو جاسبی واقعا ایستاد؟
کی جلو مرتضوی ایستاد؟
کی با مدارک جعلی کردان و رحیمی مقابله کرد؟
کی با فساد اقتصادی در سایپا مقابله کرد؟
برید سوابق را بخوانید
تنها کسی که حرف نزد و واقعا با دانه درشتها مقابله کرد زاکانی بود
علی
خوش به حال زاکانی با طرفدارانی مثل تو
ناصر
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی .اقای احمدی نژاد با حمایت وتشویقهای امثال شما به اینجا رسیده ؟!! ریشه این بد اخلاقی ها 8 سال وبه خصوص 4 سال پیش برمی گردد که امثال شما لقب هنر پیشه کره ای (جمونگ) داده اید ؟!! وبه به وچه چه گفتید؟!! وامروز گریبان گیر کشور وانقلاب شده. وهر انقلابی وحزب اللهی را با وجود چنین رئیس جمهوری شرمنده وخجالت زده میکند؟؟!!
علی
Switzerland
حرف دل ما رو زدی برادر
زاکانی که 84 رئیس ستاد قالیباف بود
سال 88 هم به طور مشروط و بین بد و بدتر (البته از نظر خودش) به احمدی نژاد رای داد
بهتر بود آقا محسن را انتخاب می کرد
ولی زاکانی هیچ وقت مدافع مطلق احمدی نژاد نبود
اگه بود براش پرونده سازی نمی کردن
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي زاكاني
با سلام
ايراد اساسي به فراكسيون اصولگرايان وارد است .در حالي كه ميشد از انجام جلسه استيضاح جلوگيري كرد. متاسفانه فراكسيون اصولگرايان نميتواند از ظرفيت 100 نفره خود استفاده كند و آقاي حداد عادل بايد جوابگو باشد . از قبل مشخص بود در اين جلسه چه اتفاقي خواهد افتاد اما بعضي افراد اصولگرا مثل آقايان توكلي و مصباحي مقدم صحبت كردند . چرا در حالي كه آقا دعوت به آرامش كرده اند اين نمايمدگان اينقدر سطح درك پاييني دارند
به حال اين مجلس و نمايندگان آن بايد تاسف خورد
p
Iran, Islamic Republic of
نمايندگان بايد عذرخواهي كنند
علی احمدی
نمیایندگانی که در این شرایط استیظاح را رقم زدند باید از مردم عذر خواهی کنند نه ریس جمهور
علی
Switzerland
نمایندگان هر کاری کردند که استیضاح انجام نگیرد ولی وقتی از هر دری وارد شدند دیدند دولت دارد قانون را دور می‌زند، چه باید می‌کردند؟
علی
واقعا که اصلا میل به استیضاح نداشتند ولی مجبور شدند. این یک سناریو برای حذف دولت قبل از پایان آن است. بنده خداها دارید دور می خورید.
Iran, Islamic Republic of
اصل استیضاح غلط بود
رفتار احمدی نژاد در پخش فیلم بسیار غلط بود
رفتار لاریجانی در چند جمله اخرش به رئیس جمهور بسیار بسیار غلط بود
فاطم
احسنت بهترین نظر رو شما دادید
لاریجانی بابت بحث دانشگاه آزاد و توپیدن به دکتر کامران بابت تذکر به ساده زیستی نماینده ها و...عذر خواهی کرد؟؟
شک دارید که استیضاحها عموما بوی تبانی دارد؟!!
گمنام
Iran, Islamic Republic of
سخنان آقای لاریجانی کاملا" مناسب و اخلاقی بود و البته با آرامش خاصی هم بیان شد. به نظر مقصر اصلی در تمام ای اغتشاشات آقای احمدی نژاد است و البته بنده با شناختی که از ایشون دارم هرگز حاضر به عذر خواهی نیست.
Iran, Islamic Republic of
سلام من دیگه به هیچ اصولگرایی رای نخواهم داد آبرویی که این ها از انقلاب و رهبری بردند چپی ها و اصلاح طلب ها نبردن
تابلوست شما اصلاح طلبی رفیق
به اصل موضوع که صحت صوت پخش شده است هم بپردازید.
دکتر زاکانی دوست داریم.اگر دکتر لاریجانی جواب نمی داد همه تصور می کردند که حرفهای احمدی نژاد راست بوذه است
علي
Iran, Islamic Republic of
كاري به كار احمدي نژاد ندارم كاش اينكارو تو يه جلسه ي غير علني و حتي خصوصي تر ميزد چون خيلي از نماينده ها هم همچين عليه السلام هم نيستن ... بهرحال با اين كارا فقط دشمنا خوشحال ميشن
ولي چرا نبايد از پشت پرده هاي مملكت خبردار بشيم . بازم ميگم نبايد دشمن شاد كن بشيم ولي مملكت نبايد با فساد جلو بره.
Iran, Islamic Republic of
مگه آمریکا همه پشت پردش رو به مردمش میگه؟؟؟
باید سیستم جوری طراحی بشه که کسی به این سمت سوق پیدا نکنه و مبارزه با فساد کانالیزه بشه نه اینکه به ضرب نوار و صدا و مجلس و ریختن یک مملکت بخاطر نهایتا اگه ثابت بشه پیشنهاد رشوه دشمنان خوشحال و طرفداران غمگین و باهم بحث کنند و چقدر انرژی مردم و مقبولیت نظام هی بازیچه بازی سیاست بچه گانه بشه
آقای زاکانی باید هم ناراحت باشند بلاخره پای ایشون هم یک جورایی گیر مگه نه ؟؟؟؟؟؟
نه برا چی گیر باشه؟!
فرهاد
من بك پيشنهاد مهم دارم يك بار همه مسؤلان مهم و غيرمهم. كنار رفته و بازنشسته بيان هر جي از هم ميدون بيان كنن هم اي ما رو راحت كند
«درک آن نیاز به زحمت زیادی ندارد چرا که اخبار رسانه های غربی و ضد انقلاب و خوشحالی آنان همراستا بودن این حرکت را با خواست آنان مشخص و معلوم می نماید»

واقعا همینطور بود کساییکه در فضای مجازی ورود دارند دیدند که بی بی سی و ... چه جشنی گرفتند
به نظرم صدا و سیما هم باید از مردم عذرخواهی کنه
اتفاق به این مهمی افتاده و تمام بخشهای خبری فقط رای نهایی جلسه را اعلام کردند
بعد میگن مردم ماهواره نداشته باشند
چیزی که از رادیو مستقیما پخش شد مگه سانسور داره؟!
Iran, Islamic Republic of
نظر سنجی جهان نیوز ... می گوید حق با اقای لاریجانی است.
نظر سازی . بیاین تو جامعه واقعی ببینی حقو به کی میدن همه مردم که توی فضای مجازی نیستن
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی عزیز صحبتهای شما تقریبا همان صحبتهای اقای لاریجانیه در اعتراض به بداخلاقه های رئیس جمهور
پس چرا ایشون رو هم دارید سرزنش میکنید
خب بگید رئیس مجلس دقیقا چه موضعی می گرفت بهتر بود؟
.. از امروز تا روز انتخابات هر كس احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف به كار گيرد، قطعاً به كشور خيانت كرده است.......... اکثر سیاست مدارها حواسشون به این توصیه نیست.
Iran, Islamic Republic of
مگر مردم شعور کافی ندارن که داری تعیین میکنی چی به مردم بگن چی نگن
این یک راهبرد کلیدی برای آرامش در کشور و مقابله با سوءاستفاده دشمن است. فرمایش مقام معظم رهبری است. هر چی را میشنوید نفی نکنید.
من واقعاً متاسفم که 2 دوره به کسی رای دادم که بنا به گفته خودش در مجلس هم به قانون اساسی هم به دیوان عدالت اداری هم به مصوبات قوه مقننه هم به قوه قضائیه هم به شورای نگهبان هم به برخی از نظرات رهبری ایراد و خود را الهه ای دست نیافتنی می پندارد.
اقدام انقلابی احمدی نژاد جای تبریک و تحسین دارد افرین بررییس جمهور ولایی
امیرحسین
آقای زاکانی بهترنیست شما از مردم عذر خواهی کنید که بجای حل مشکلات مردم هر روز یکی استیضاح میکنید..مشکل شما دولت نیست بلکه شخص احمد نزاد هست...
مهدى
گفتمان أخلاقى فقط با حجت الاسلام ابوترابى
این رپرتاژ آگهی بود؟؟؟؟
United States
اقاي زاكاني انقلاب اخلاقي در حرف نمي شود هر زمان شما بعنوان نماينده مردم در مقابل مقامات متهم به فساد ويا افراد بي كفايت در پستها به دور از مصلحت انديشي ايستاديد مي توان اميدي به بهبودي داشت.
خیلی آدم کم اطلاعی هستی داداش!
در مقابله با جاسبی و مرتضوی و کردان و رحیمی و مشایی و فقیه و ملک زاده و اختصاصی سازی سایپا و بستنی میهن و ...کی میداندار بود و محکم ایستاد؟ غیر زاکانی؟
جوش نیار
United States
اگر اقای لاریجانی پاسخ نمی داد مردم چه میگفتند؟ ایا مجلس به بازیهای پشت پرده متهم نمی شد ؟ ایا ابروی مجلس به باد نمی رفت ؟ راهی که اقای ریس جمهور رفتند جز پاسخ علمی و کارشناسانه افای لاریجانی را نمی خواست .
انشالله ریس جمهور در رفتار خوذ تجدید نظر کنند.
آقاي زاكاني عزيز چرا شما بلند نميشي توي مجلس حرفات را بزني مگه نماينده نيستي؟
اینقدر این بنده خدا تو مجلس علیه مفسدین گلو پاره کرد و کسی گوش نداد!
آخرش براش پرونده ساختند که چی؟ تو دیپلمش نمره 7 و 9 داشته!
بعدش معلوم شد که کل اون سال جبهه بوده و دو هفته ای درس خونده دیپلم گرفته همین
واکنش آقای لاریجانی یه واکنش طبیعی، معقول و منطقی به رفتار... آقای احمدی نژاد بود. آقای لاریجانی خیلی هم مراعات آقای احمدی نژاد رو کردن.
محمد
خانم هیلاری کلینتون : احمدی نژاد را فردی (با سیاست های) تندرو خوانده و در مقابل علی لاریجانی را "جانشین احتمالی احمدی نژاد، سیاستمداری معقول و واقع بین که کتابهای فلسفی مانند آثار کانت را خوانده و گزینه مناسب تری برای مذاکره است" می داند.
"طبق معیار حضرت امام هروقت دشمن از شما تعریف کرد بدانید که خطا رفتید " این معیار بهترین میزانیست که آن رجل الهی به ما معرفی کرده که در مواقع فتنه شاخصی باشد برای شناسایی افراد و جریانها بنا براین جناب آقای لاریجانی باید به خود رجوع کند که چرا دشمن از او اینطور تعریف کرده و احمدی نژاد با همه رفتارهای بعضا" اشتباهش به خاطر خدمات شبانه روزی(به شهادت مقام معظم رهبری که بارها اعلام داشتند)و دستاوردهای داخلی و خارجی در بسیاری از زمینه ها مورد نفرت دشمن است و ما با این معیار به این نکته پی میبریم که احمدی نژاد در خط رهبری و انقلاب حرکت می کند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا وقتی میگن مواظب حرکات دشمن باش اینه که گاهی وقتها بعضی از تعاریف باید نتیجه عکس بده که میده! معتدله یعنی با آمریکا کنار میاد و در خط رهبری نیست؟؟!! یعنی با یک گفته دشمن ما باید ایل و آل لاریجانی رو ضد نظام بدونیم؟؟!! یعنی الان اون 11 روز خونه نشینی در خط رهبری بوده؟؟ مثلا این گرانی که قسمتیش تحریمه ولی قسمت دیگرش که داخلی هست در خط رهبری بوده؟؟ خب کسانی که مثلا سرچشمه اختلال در ارز بودن دستگیر شدن باز قیمت دلار اومد پایین؟؟ چرا حب و بغض باعث میشه که حق رو از یک زاویه نگاه کنید؟؟ خب من خودم به احمدی نژاد رای دادم ولی کار بد بده دیگه. انسان کار بدی کنه اگر به همه بگه کار درستی هست باز پیش وجدان خودش، خودش رو محکوم میکنه چون (فالهمها فجورها و تقواها) به انسان خوب و بدش رو الهام کرده اند.
محمد
حضرت آقا فرمودند : مسائل را فرعی را اصلی جلوه ندهید تمام اشتباهات احمدی نژاد که قابل نقد هست درست ولی همین که دشمن از احمدی نژاد متنفر است نشون میده که در خط انقلاب و رهبری است و مسائل اتفاق افتاده از سوی احمدی نژاد جزء فرعیات بوده که حتی در دشمن هم تاثیر نگذاشته !!
یک سئوال را روی کاغذ بنویسید و به آن جواب بدید آنوقت میفهمید که احمدی نژاد در راه انقلاب هست یا نه آن سئوال اینست " چرا دشمنان انقلاب از احمدی نژاد متنفرند؟؟؟
مظلوم کشی میکنند حالا طلب کار هم شده اندتاکنون هیچ دولتی به اندازه دولت احمدی نژاد مظلوم با کارشکنی ومانع تراشی مواجه نبوده است بروید از حسودی خود راخلاص کنید
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
چرا الآن بعضی ها به فکر بد اخلاقی افتاده اند.
آیا تبلیغات همه جانبه و غیر منصفانه آقای هاشمی و طرفدارانش در سال 84 علیه احمدی نژاد اخلاقی بود؟
هنوز یادم نرفته در خیابانها علناً بنر زده بودند که برای روی کار نیامدن فاشیسم!!! به هاشمی رأی دهیم. آیا این کار اخلاقی بود؟
نماینده آقای هاشمی در مناظره تلویزیونی گفت اگر احمدی نژاد رأی بیاورد در خیابانها پرده می کشد و چنین و چنان می کند وهزار تهمت دیگر به ایشان زدند. آیا اخلاقی بود؟
آقای هاشمی چندین هفته نمازجمعه را در سال 84 به محل تبلیغات خود تبدیل کرده بود. اخلاقی بود؟
آقای هاشمی بعد از شکست در انتخابات 84 حتی حاضر به تبریک به برنده انتخابات نشد. این غیر اخلاقی نبود؟
آقای هاشمی نمازجمعه را به پایگاهی برای سیاه نمایی علیه دولت تبدیل کرد. حتی یک مورد یادم نمی آید که از کارهای مثبت دولت در این تریبون بیت المال صحبت کرده باشد. این کار ایشان اخلاقی بود؟
آقای هاشمی در دهه فجر سال بعد در مصاحبه تلویزیونی با فرزاد حسنی علناً رأی نیاوردن خود در سال 84 را بخاطر تقلب عنوان کرد. این کار خیانت و غیر اخلاقی نبود؟
عملکرد مجلس و همچنین فتنه گران 88 و ... هم بماند.
فقط کار احمدی نژاد غیر اخلاقی بود واقعاً؟!!!
Iran, Islamic Republic of
نمايندگان اگر به وظيفه وقسمي كه خوردند درست عمل ميكردند شاهد اين چنين مواضعي در مجلس نميشديم البته حرفهاي رئيس جمهور درست نبود ولي بدتر از ان صحبتهاي رئيس مجلس بود كه فكر كرده بود مناظره انتخاباتي برگزار شده ...
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهوری که به فکر اتهام فساد اطرافیانش هست کجا می تواند از مردم عذر خواهی کند ؟
اسمال
سلام
چرا هر دو را به یک چوب میرانید؟ اتفاقا عکس العمل آقای لاریجانی بسیارلازم و مفید و اخلاقی بود. مدتها بود که مردم نسبت به کل مجلس بدبین بودند و این دفاع آبروئی برای مجلس فراهم کرد. اتفاقا مردم هم بسیار خوشحالند که یک بار یک نفر جواب کارهای بعضا خلاف شرع و خلاف قانون رئیس جمهور را داد. من با وجودی که خودم به آقای احمدی نژاد رأی داده ام اما مدتهاست از قانون گریزی و فرافکنی و کارهای بد اخلاقی و بعضا گناه آلود و... ایشان به شدت ناراحتم. همه خانواده و دوستان هم از رسوا شدن ایشان وآشکار شدن جریان و کارهای خلاف قانون و شرع اطرافیانشان خوشحالند و کسی هم ناراحت نیست.
به یک چوب نرانده
گفته به ویژه احمدی نژاد
ااحمد
چه همه آدم بیکار داریم که این حرفارو نوشتن
مطمئن باشید این نیز برگ برنده دیگری برای تایید واثبات حقانیت افشاگری احمدی نژاد خواهد شد
درست مثل دستگیری فرزندان هاشمی در اثبات حقانیت انتقادات احمدی نژاد به هاشمی
مطمئن باشید .میگی نه نگاه کن این خط واینم نشون!
sara
اختلاف سلیقه سبب پیشرفت میشه...
تا کی الکی باید به بهانه های دشمن و... آزادی اندیشه نباشه...قرار نیست همه مثل هم فکر کنند..
اصلا هم دکتر عذر خواهی نباید بکنه اگر چه زاکانی بدون غرض این حرف رو هم بزنه اما لاریجانی که برای رضای خدا این کار رو نکرد...پس دکتر خوبش کرد...
مجلسی ها بدیهی هست که اول فکر چیبشون هستند بعد مردم
کو تا معلوم بشه دکتر چه خدمت هایی کرد به مردم و این سرزمین...
حالا با هر افکاری...
کو تا معلو م بشه شیخ عالم و دانا بود و ریالی در پست وزارت دریافت نکرد...
عزیزان این ها رو تاریخ نه چندان دور خواهد نوشت...
و اینها پیش خدا سربلند هستند...
بنظر من همین کار سایت جهان نیوز هم غیر اخلاقی است چون به اختلافات دامن میزند و در مردم احساس یأس ایجاد میکند. چند روز گذشته و بین سایتهای حقیقتا اصولگرا این سایت جهان زیادی به این موضوع پرداخته و اختلاف را برجسته تر نشان میدهد. آیا این نوعی دامن زدن به همان خیانتی که سران قوا را متهم میدانیم نیست؟؟ من در برخی سایتهای دیگر آرامش و متانت خیلی بیشتری دیدم ولی این سایت و البته اظهار نظرات جناب آقای زاکانی درد را در ما بیشتر و عمیقتر میکند. هر چیزی اندازه ای دارد آیا شما مطمئنید که الان با این همه خبر سازی و نظرات و ... در پازل دشمن نیستید؟ باید همه مراقب باشیم و تقوای جمعی را رعایت کنیم. موفق باشید.
خنده داره!
وقتی رادیو به طور زنده جلسه را پخش کرده و میلیونها نفر شنیدند، طرح مساله و تحلیل آن در سایتی که حداکثر 500 هزار بازدید داره دامن زدنه؟!
تازه حق را به کسی نداده/ اول روایت کرده چی شد بعد هم اظهار تاسف کرده که خلاف حرف رهبری به روسای سه قوه بود / بعد هم داره میگه به خاطر این اختلاف علنی از مردم عذرخواهی کنند / حرف دوست با دشمن یکیه؟
دشمن خوشحاله در حالیکه امثال زاکانی از روی ناراحتی این سخنان را گفتند که چرا دعوای دو رئیس قوه موجب سوء استفاده دشمن شده؟
بالام جان دقت کن!
درسته آقای زاکانی از روی دلسوزی گفتند ولی نصیحت و سرزنش زیادی، تاثیر معکوس میگذاره بخصوص که بدی رفتارهای اون روز مجلس قابل کتمان نیست و هر کسی حتی روسای دو قوه هم میدانند که خطا کرده اند. دو تا پاراگراف کافیست و اینهمه صحبت و زحمت از جناب آقای زاکانی نمی طلبید. ضمن اینکه واقعا از دشمن توقع نیست که در بوق و کرنا کند اما از دوست چرا؟ یاد فرمایش حضرت آقا افتادم که درباره اظهار نظر دانشجویان و شکایت از مشایی گفتند مسائل را اصلی و فرعی کنید. این مسئله جزو مهمترین مسائل نیست و دیگر پرداختن به آن کافیست. حالا شما اگر فکر میکنی ما باید همان کار دشمن را بکنیم خود دانید.
سعی میکنم منصف باشم
United Kingdom
با سلام،ضمن تقدیر از موضع گیری شما
ای کاش می فرمودید : مجلس در دهه مبارکه فجر و بعد از رونمایی دستاورد های مهم ملی چرا به فکر استیضاح افتاد؟ در اوضاع کنونی بهتر نبود به امر مهمتری می پرداختید؟
البته مجلس محترم قبلا هم سابقه چنین بی تدبیری ای را داشته.
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور یک نفر است با فرض اینکه اشتباها این فیلم را پخش کرده
آیا نمایندگان با این تعداد حدود 300 نفر با این هیئت رئیسه که متولی کنترل و نظارت و قانون نویس هستند سربلندند؟
آیا این روش کمتر از اقدام مجلس ششم است؟
از منفی ها میشه یه چیز فهمید هم طرفداران بی منطق رییس جمهور و هم مخالفان غیرمنطقی اش با زاکانی مشکل دارند
سینا
دعوای کودکانه و زشت شما خطاست
نفس شما به حیله ابلیس مبتلاست

وقتی که خصم منتظر یک بهانه است
آیا جدال در این روزها رواست؟

این رهبر عزیر دلش خون شد از شما
حتما دوباره گفت که عمار من کجاست؟

امواج فتنه می رسد از هر طرف ولی
کشتی نوح را چه غم از ورطه بلاست

این انقلاب کشتی اولاد احمد است
این پور حیدر است که بر عرشه ناخداست
ali
Iran, Islamic Republic of
فقط رئیس‌جمهور عذرخواهی کند؟! رئیس‌مجلس لازم نیست؟ ایشان که این‌همه بی‌احترامی کردند، لازم نیست عذرخواهی کنند؟ چرا؟ چون رئیس‌جمهور آغاز کردند و ایشان فقط جواب داده‌اند؟
عجب!
آقای زاکانی ، لطفا آدرس عوضی ندهید، گفتن حقایق به مردم بی اخلاقی نیست، در شرایطی که مردم فشارهای شدید اقتصادی را تحمل می کنند، تلاش برای فساد مالی آن هم با بهره گیری از موقعیت های دولتی بی اخلاقی است
گفتن حقایق در جای خودش نه وقتی خودت گیر کردی و برای فرافکنی و پرت کردن حواس مردم
ایشون از آتو های احتمالی برای فرار خودش از مخمصه ها استفاده می کنه نه برای احقاق حق مردم