يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

پرسپولیس متحول شده فجر را برد

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 263409
تیم فوتبال پرسپولیس که از زمان حضور یحیی گل محمدی عملکرد کاملا متفاوتی نسبت به زمان حضور ژوزه از خود ارایه داده است توانست از سد فجر شهید سپاسی شیراز هم بگذرد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران روز یکشنبه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در شهر شیراز برگزار شد.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز با ارایه یک بازی زیبا موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد فجر شهید سپاسی شیراز بگذرد.

گل های سه امتیازی تیم فوتبال پرسپولیس را در این دیدار غلامرضا رضایی در دقیقه یک و کریم انصاری فرد در دقیقه 26 وارد دروازه فجر شهید سپاسی شیراز کردند.

پرسپولیسی ها که در نیمه نخست صاحب توپ و میدان بودند با آْغاز نیمه دوم نیز توانست بازی برتری را از حریف خود به نمایش بگذارد و حتی در دقیقه 67 توسط کریم انصاری فرد دیرک دروازه فجر را به لرزه در بیاورد.

بازیکنان پرسپولیس همچنین در نیمه دوم چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند.

این دومین برد پرسپولیس درسومین دیداری است که گل محمدی هدایت سرخپوشان پایتخت را بر عهده گرفته است.

پرسپولیس با هدایت گل محمدی در دیدار مقابل ملوان در جام حذفی با نتیجه 6 بر صفر و همچنین مقابل فجر درلیگ برتر به پیروزی رسیده و در هفته هجدهم لیگ مقابل صنعت نفت آبادان با وجود اینکه دو بر صفر از حریف خود پیش بود 2 بر 2 متوقف شد.

پرسپولیسی ها با این پیروزی و با تفاضل گل بهتر موفق شدند با چهار پله صعود در جایگاه نهم قرار گیرند و فجر شهید سپاسی شیراز نیز با 25 امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *