سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲۲
رفسنجانی: حذف برخی گروه‌های سیاسی به صلاح کشور نیست؛

همه به ریسمان 'وحدت' هاشمی چنگ بزنید!

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 262126
در شرایطی که فعالان فتنه 88 از جمله محمد خاتمی و نزدیکانش حاضر به اعلام برائت از سران و عملکرد جریان فتنه نیستند، هاشمی رفسنجانی فرصت باقیمانده تا آغاز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را غنیمت شمرده و در پوشش شعار 'وحدت' تلاش هایش برای بازگرداندن این دسته از سیاسیون متهم را شدت بخشیده است!
همه به ریسمان
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز، هاشمی رفسنجانی در همین راستا، در دیدار جمعی از اعضای انجمن اسلامی ادوار دانشگاه‌های تهران و تبریز، به تعریف و تمجید چندین باره از عملکردش در دوران سازندگی پرداخت و بدون اشاره به برخی نتایج فاجعه بار عملکرد سیاسی و اقتصادی دولت سازندگی، ادعا کرد: بازسازی کشور و رفع محرومیت‌های جامعه ایجاب می‌کرد که از تمام نیروهای دلسوز کشور اعم از چپ و راست و تندرو و کندرو برای ساختن بنیان‌ها و تولید و اقتصاد کشور استفاده شود و این امر سبب شد، دولتی نسبتاً متعادل شکل بگیرد.

رئیس
تلاش های هاشمی برای بازگرداندن سیاسیون متهم به عرصه سیاسی کشور در پوشش شعار 'وحدت' در شرایطی است که نه خود او و نه حتی فعالان فتنه 88 از جمله محمد خاتمی و نزدیکانش تاکنون حاضر به اعلام برائت از سران و عملکرد جریان فتنه نشده اند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به مقدمه چینی برای بیان مقصود کنونی اش پرداخت و تصریح کرد: در هیچ دوره از انقلاب و نظام اسلامی بنا نبود که نیروهایی که قصد خدمت داشتند، علی‌رغم اختلاف سلایق آرا حذف شوند، بلکه هنر حضرت امام و انقلابیون، حفظ همه نیروهای در صحنه بود مگر اینکه بر ضد انقلاب و نظام، دست به اسلحه ببرند و چنین شد که گروههایی نظیر منافقین و فدائیان خلق از صحنه انقلاب حذف و نیروهای چپ و راست و متعادل‌ها حفظ و با مدیریت بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب تا پایان دولت اصلاحات حفظ شدند. 

هاشمی رفسنجانی در ادامه با اشاره به نقش متعادل‌کننده حضرت امام و سپس رهبری معظم انقلاب میان نیرو‌ها و دلسوزان جامعه از جناح‌ها و سلایق گوناگون، حفظ تعادل و توازن میان نیروهای سیاسی را ضامن پویایی و رشد و پیشرفت کشور خواند و افزود: حذف برخی گروه‌ها با سلایق سیاسی مختلف هیچ‌گاه به صلاح کشور نبوده و راه درست اداره جامعه هم بازگشت به تعادل و پرهیز از حذف دلسوزان و وفاداران به انقلاب و قانون اساسی است.

وی که گویا منظورش از 'جناح ها
وی که گویا منظورش از سلایق مختلف، افراطیون اصلاح طلب بود، البته اشاره ای به آشوب های سال 88 و شورش فتنه گران(منافقین، کمونیست ها، سکولارها، سلطنت طلبان، آمریکا، اسرائیل، انگلیس و ...) علیه نظام نکرد؛ انکار به اعتقاد هاشمی اغتشاشات 88 برای اثبات عناد فتنه گران با جمهوری اسلامی کافیست نبوده است؟
سلایق مختلف'، افراطیون اصلاح طلب بود، البته اشاره ای به آشوب های سال 88 و شورش فتنه گران(جبهه مشترک اصلاح طلبان افراطی با منافقین، کمونیست ها، سکولارها، سلطنت طلبان، آمریکا، اسرائیل، انگلیس و ...) علیه نظام نکرد؛ انگار به اعتقاد هاشمی اغتشاشات 88 برای اثبات عناد فتنه گران با جمهوری اسلامی کافی نبوده است؟!

هاشمی رفسنجانی در ادامه بار دیگر شعار سیاسی این روزهای خود را ناجی کشور دانست. او اولین قدم در بازگشت تعادل به جامعه را برگزاری انتخابات آزاد، شفاف و قانونی خواند و با ادبیاتی طعنه آمیز گفت: با تحقق این امر، همه نیروهای سیاسی فعال و مردم به نتیجه بیرون آمده از صندوق‌ها تمکین کرده و با همکاری و یاری‌رسانی به دولت، مشکلات و معضلات کشور به یاری خداوند برطرف خواهد شد.

تلاش های هاشمی برای بازگرداندن سیاسیون متهم به عرصه سیاسی کشور در پوشش شعار 'وحدت' در شرایطی است که نه خود او و نه حتی فعالان فتنه 88 از جمله محمد خاتمی و نزدیکانش تاکنون حاضر به اعلام برائت از سران و عملکرد جریان فتنه نشده اند.

حتی اخیرا سندی صوتی از آقازاده هاشمی منتشر شده که بعد جدیدی از فعالیت جریان فتنه علیه نظام اسلامی را افشا کرده؛ سندی که با وجود درخواست مردم برای شفاف سازی، همچنان با سکوت هاشمی رفسنجانی همراه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیلی مایلم که یک بار دیگر هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری شود و بفهمد در نزد ملت بزرگ ایران چقدر وجهه دارد و وزن خودش را محک بزند.
البته آقازاده شون تو فایل لو رفته فرمودند:" ما که مواضعمون تندتر از شماست ولی ... ما تقسیم وظایف کردیم، ما کار خودمونو می کنیم، بابا کار خودشو می کنه... ".
دیگه جایی هم برای نظر ما مونده؟!
Iran, Islamic Republic of
هاشمی مرد بزرگی است. هر کس را تا این اندازه تخریب کرده بودند تا الان پودر شده بود اما هاشمی هر چه بیشتر تخریب شد بیشتر محبوب شد تا جایی که مظلومیتش هویدا شد. این خیلی عجیب است و من دنبال علت این موضوع هستم و فکر می کنم موضوع جالبی برای پژوهش های آینده دانشگاهی و حوزه آکادمیک باشد.
اتنخابات ازاد،قانونی وشفاف بفرمایش ایشان یعنی انتخاباتهای قبل ازاد وقانونی وشفاف نبوده است؟؟پس بنابراین شخص شریفشان چگونه بریاست مجلس وریاست جمهوری رسیده اند؟از اقای هاشمی که از دلسوزان نظام بشمار می ایند انتظار میرفت در همان لحظه اول نسبت به مفسدین فتنه گر وجریان برانداز برائت می جستند واینگونه با انان همصدا نمی شدند
مگر مردم کشور ما برعلیه شاه خائن با زور اسلحه پیروز شدند پس شعار ، قلم و کلام هم می تواند اسلحه باشد ودر خدمت دشمن و بر علیه نظام و در جهت بر اندازی ، این حرفهای عام پسند از کهنه کار سیاست بازی بعید است
هاشمی مرد بزرگی بود والان محبوبیتش فقط داره بین دشمنان و اپوزیسیون نظام اسلامی زیاد میشه نه بین مردم انقلابی
سلام
جناب آقای هاشمی انسان دلسوزی هستند ولی واقعا باید برائت از فتنه 88 انجام می دادند البته در دولت ایشان کارهای زیر بنایی مهمی انجام گرفت و خود ایشان را من خیلی قبول دارم ولی همینکه به اطرافیان ایشان می رسیم کمی نگرانی در وجودم پیدا می شود 0
Sweden
"هر کس را تا این اندازه تخریب کرده بودند تا الان پودر شده بود اما هاشمی هر چه بیشتر تخریب شد بیشتر محبوب شد"

"و من دنبال علت این موضوع هستم و فکر می کنم موضوع جالبی برای پژوهش های آینده دانشگاهی و حوزه آکادمیک باشد"


دوست گرامی نیازی نیست پژوهشهای دانشگاهی! انجام شود
با خودتان صداقت داشته باشید و بجای تحسین های بی مورد و بزرگنمایی های حزبی! به سعه صدر بزرگواری و تحمل رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در رابطه با اقای هاشمی و خاندانش بپردازید و مورد مطالعه قرار بدهید.خودتان نیز خوب میدانید اگر حمایت های رهبری از ایشان نبود سالها پیش مثل بقیه انهایی که به انقلاب خیانت کردند و رفتند ایشان نیز پودر شده بود.البته رهبری با زیر چتر حمایتی قرار دادن ایشان جلو بیشتر شدن انحراف ایشان را گرفته اند والا وضع ایشان نیز با کرام الکاتبین بود.
بگردم محبوبیت آقای هاشمی رو !می بینیم چقدر ضد انقلاب از ایشون درخواست کاندیداتوری می کنند!بگردم عدالتشو در قضیه دانشگاه آزاد ،مهدی ،فائزه و...
ای بابا آقای هاشمی تا کی می خواد با محبوبیتش دلسوزین فتنه رو مدیریت کنه!
جواب ناشکری به احمدی نژاد مردمی همینه!
گرفتار حاکمان بد میشوید!
آقای هاشمی با توجه به آخرین خطبه نماز جمعه ایشان ،...
خوب چرا این افراد خودشان را حذف می کنندچرا رفتارشان طوری است که مردم از اینها روگردانند چرا این احزاب خودشون از مردم جدا می کنند
...
Iran, Islamic Republic of
ها شمی برود فرزندان خود را......
Iran, Islamic Republic of
هاشمي صداقت گفتار دارد
Europe
خسته نشدید ازبس به همه ایراد گرفتید؟...
United States
چند سالشه؟!
خدمت شما مسوولین سایت عرض کنم که این بار اخر است که در سایت شما نظر می دهم زیرا اصلا نظرات بنده را نمی گذارید ....
هاشمي بزرگ بود بزرگ هست و بزرگ خواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
وحدت یعنی بسیج شدن برای ازادی فتنه گران و طراحان فتنه لابد!!!
فکر میکنم هنوز هم هاشمی وقتی شب می خوابد خواب دهه 60 را می بیند که ایشان یک عَلَمی به دست داشتند و همه زیر علم ایشان سینه میزدند و ایشان ذوق میکرد . یک کسی پیدا شود مقداری آب خنک به صورتشان بپاشد شاید از خواب گران بیدار شوند .
اوضاع دقیقا بر وفق مراد هاشمی پبش میره زیاد خودتونو ادیت نکنین برادرا
همه به ریسمان پوسیده هاشمی چنگ بزنند تا آنها را به همان سرنوشتی دچار کند که تا حالا بسیاری را به خاک سیاه نشانده است که یکی از آنها میر حسین است .!!!!!!!