سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱

«جرس» موسوي خوئيني‌ها را زير گرفت!

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 252173
يك عضو گروهك فدائيان خلق از گروه هاي نفاق و ضد انقلاب خواست شعار انتخابات آزاد بدهند اما خودشان آن را جدي نگيرند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، «مليحه-م» ضمن مخالفت با ادعاي شرط گذاري براي انتخابات و تحريم آن، در سايت وابسته به حلقه لندن نوشت: شركت يا عدم شركت در انتخابات امري نيست كه در فضاي متلاطم كنوني هنوز بتواند مشخص شود.

از آن فراتر بايد در وضعيتي كه امروز مجموعاً در درون و بيرون از حكومت، ميان اپوزيسيون و حكومت و نيز در سطح بين المللي وجود دارد، به برخي ويژگي ها توجه كرد مثل اينكه؛ شرايطي كه اصولاً براي يك انتخابات آزاد وجود دارند فراوان هستند. حداقل شرايطي كه اين مرحله از انتخابات ايران را واجد صفت آزاد و سالم مي كند، آزادي زندانيان سياسي و بويژه رهبران جنبش سبز است؛ اما! به اين نكته نيز بايد توجه كرد كه نيروهاي سياسي كه تاكنون در اغلب انتخابات هاي پس از انقلاب شركت كرده اند، هرگز شاهد هيچ انتخابات به معناي صحيح كلمه آزادي نبوده اند! بنابراين بهتر آن است كه «شرايط انتخابات آزاد» شرط شركت اصلاح طلبان در انتخابات قرار نگيرد زيرا كه به اين ترتيب ما اختيار شركت يا عدم شركت خود را به دست اقتدارگرايان سپرده ايم!

اين سخنان در واقع واكنشي است به گنده گويي كساني چون موسوي خوئيني ها و خاتمي و برخي اعضاي تندرو حزب مشاركت كه ادعا كرده بودند به خاطر كوتاه نيامدن حاكميت، در انتخابات شركت نكرده و به موسوي و كروبي و زندانيان خود خيانت نمي كنند. با اين وصف شركت در انتخابات ادامه افتضاح قبلي مبني بر اينكه اگر فلان و بهمان دستگير بشوند، ايران قيامت مي شود!

«جرس» در توضيح دنده عقب گرفتن فتنه گران مدعي شده كه چون انتخابات پيش رو حساس است، بايد از شرط گذاري عقب نشيني كرد. با اين حال جرس توضيح نمي دهد كه ادعاي گنده 3 سال پيش مبني بر تقلب 11 ميليوني!! در انتخابات چه مي شود و اگر كسي آن ادعا را باور كرده باشد، حالا بايد با چه انگيزه در انتخابات شركت كند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *