شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

اطلاعیه جمعیت رهپویان درباره انتخابات ریاست‌جمهوری

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب: 248755
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای درباره تعیین مصادیق نامزد انتخاباتی این جمعیت اعلام کرد: جمعیت رهپویان ورود زودهنگام به عرصه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را برای کشور مضر می‌داند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در پی انتشار گفت‌وگوی قائم‌مقام جمعیت رهپویان درباره گزینه‌های این جمعیت و جمعیت ایثارگران برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، توضیحاتی از سوی روابط عمومی جمعیت رهپویان ارائه شد.
 
در اطلاعیه این جمعیت آمده است: در پی درج مصاحبه قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از سوی خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه آقایان دکتر حدادعادل و دکتر محمدباقر قالیباف گزینه‌های این جمعیت و جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری هستند، بدینوسیله ضمن تکذیب خبر مذکور به اطلاع می‌رساند همانگونه که در مصاحبه جناب آقای سروری به صراحت بیان شده، جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان ورود زودهنگام به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری را برای کشور ضر دانسته و هنوز در خصوص مصادیق و نامزدهای انتخابات به هیچ جمع‌بندی نرسیده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *