چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

دعوت جمعیت رهپویان از مردم برای نمایش اقتدار/ تکیه بر توان داخلی راه آزموده است

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 342952
امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی گرامی داشته می شود که نظام اسلامی بیش از هر دورانی هم در صحنه عمل و کارآمدی و هم در صحنه مبارزه و مقاومت نیرومندتر شده است.
به گزارش جهان، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن با انتشار بیانیه ای، ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ، در بخشی از این بیانیه ضمن اشاره به پیروزهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی نوشت: انتظار آن است که همه دست اندرکاران سیاست خارجی، صلابت ملت در ایستادگی را سرلوحه عمل خود قرار داده و با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری نفس های پایانی دشمن را نیز منقطع نموده و داغ پیروزی را بر دل دشمن برای همیشه بگذارند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت به راهپیمایی ۲۲ بهمن

وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ

حکومت صالحان در زمین و استخلاف آنان به جای ظالمان وعده ای است مبشر که خدای سبحان آن را حتی در زبور داوود نیز بشارت داده است: «ولقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون»، جمهوری اسلامی ایران ـ که با تلاشهای عالمی ربانی و مجاهدی کم نظیر چون امام خمینی (ره) و پشتیبانی بی نظیر مردمی مسلمان محقق شد ـ به عنوان گامی بزرگ در راه تاسیس حکومت صالحان اکنون در شرایطی بهار سی و پنجم خود را پشت سر می گذارد که آثار پرخیر و مبارک وجود آن بر همگان روشن شده است.

امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی گرامی داشته می شود که نظام اسلامی بیش از هر دورانی هم در صحنه عمل و کارآمدی و هم در صحنه مبارزه و مقاومت نیرومندتر شده است. صحنه عمل و کارآمدی با دستاورد های با شکوه علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همراه است که انتخابات با شکوه ۹۲، ادامه یافتن چرخه رو به رشد اقتصادی در عین تحریم های بی رحمانه دشمن، ایستادگی با صلابت مردم در مقابل فشار های دشمن، دستاورد های پزشکی، فضایی و صنعتی گوشه ای از آن و نشان از اعتقاد و ایمان قوی مردم و نظام اسلامی به راهی است که آن را سه دهه پیش آغاز نموده است. صحنه مقاومت و ایستادگی مردم نیز طنین بشارت قرآن بر نصرت الهی را به گوش می رساند: «ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

در مقابل این صلابت و پویایی نظام اسلامی، دشمن که خود را در عرصه منطقه شکست خورده می داند و عقب نشینی آشکاری در مواجهه با محور مقاومت در سوریه داشته و همه موقعیت‌های خود را در منطقه از بین رفته و یا در حال نابودی می بیند، تمام حقد و غضب خود را عیان نموده است، یاوه سرایی های سران آمریکا در خصوص گزینه نظامی و به زانو در آوردن ملت ایران و بیان اینکه در صورت توان همه دستاورد های هسته ای ملت ایران را نابود می کنند، کینه ای از آزادمردی ملت ایران را به نمایش گذاشته است و صد البته آنچه در دل دارند حتی بیش از آن است که آشکاره گفته اند :« قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ».

اکنون که نظام اسلامی دوران پیروزی های مکرر خود را ـ با صلابت رهبری معظم انقلاب و ایستادگی مردم ولایتمدار ـ بر دشمن آغاز کرده است و آرمانهای بینانگذار جمهوری اسلامی و شهدای معظم را جامه عمل پوشانده است، زمان آن است که همه روشنفکران، نخبگان، سیاستمداران و دولتمردان بیش از گذشته همراه این مقاومت و ایستادگی شوند؛ اما تاسف از آن است که عده ای خواسته یا ناخواسته در صدد آن هستند که آخرین گامهای پیروزی مردم بر دشمنان را متزلزل نمایند و با اعتماد از سر خام اندیشی به دشمن بار دیگر مسیر شکست خورده امید به دشمن را امتحان نمایند. انتظار آن است که همه دست اندرکاران سیاست خارجی، صلابت ملت در ایستادگی را سرلوحه عمل خود قرار داده و با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری نفس های پایانی دشمن را نیز منقطع نموده و داغ پیروزی را بر دل دشمن برای همیشه بگذارند. آنچه در این میان مهم است حرکت هوشمندانه، مدبرانه و مقتدرانه در عرصه دیپلماتیک، اقتصادی و تبلیغی ـ رسانه ای است. آیا جای تاسف ندارد که اقدامات و سخنان توهین آمیز مقامات آمریکایی، به جای دولتمردان ما از سوی دولت روسیه نقض توافق ژنو خوانده شود؟! از همین رو امروزه لازم است پاسخ به یاوه سرایی های دشمن و جسارت های مکرر آنان به ملت ایران قاطعانه داده شود تا نه تنها دیگر زبان منحوس خود را به تهدید نظامی و غیر آن علیه ملت ایران به گردش در نیاورند بلکه دیگر فکر بیان تهدید علیه نظام اسلامی به ذهن آنان خطور ننماید.

در شرایط مقتدارنه کنونی انقلاب اسلامی آنچه بیش از هر چیزی اهتمام همگان را می طلبد توجه به رهنمودهای کشتی بان انقلاب است که همان محور حل تمامی مشکلات خواهد بود و در این میان آنچه می تواند دشمن را بیش از پیش به سمت شکست کشانده و مشکلات را هضم نماید، بهره بردن از توان داخلی و اتکا به ساخت داخلی کشور است که اخیرا مورد تاکید جدی مقام معظم رهبری بوده است؛ چشم ندوختن به دشمن و امید داشتن به داخل و تکیه بر توان کم نظیر داخلی راه آزموده ای است که در گذشته نیز حل مشکلات را به دنبال داشته است. امروزه بیش از هر وقت دیگری توجه دولتمردان به خواست مردم و رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی آنان مورد نیاز است.

دولتمردان ما می بایست توجه نمایند که اعتماد مردم به آنان در انتخابات یازدهم نه به دلیل پیگیری خواسته های نابجای سیاسی برخی احزاب تندرو و روی برگرداننده از نظام بلکه به دلیل رفع مشکلات و ادامه مبارزه علیه دشمن بوده است؛ با این حال برخی از سر نادانی و یا حتی مغرضانه به دنبال بازگرداندن عناصر به حاشیه رفته و مطرود از جانب ملت می باشند که هشت ماه کشور را به بدترین حوادث دچار نمودند، عده ای با طرح مساله آشتی ملی و رفع سوءتفاهم ها! به دنبال آنند که افراد پشت کرده به نظام را باردیگر توان و قدرت بخشند. مگر این ملت بود که با کسی قهر نمود یا آن افراد پشیمان از گذشته بودند که به آرمانهای شهدای ملت خیانت نمودند؟ آنانی که هشت ماه بدترین تهمت ها را به نظام مورد اعتماد مردم زدند، هشت ماه زندگی پویا و با نشاط مردم را به اختلال کشاندند، هشت ماه برای ریختن آبرو از نظام اسلامی هر آنچه که می توانستند انجام دادند، خود از قطار انقلاب اسلامی پیاده شده و به همه مردم پشت نمودند حال چگونه عده ای جرات درخواست گذشت از چنین افرادی را به زبان می آورند؟ بدون شک کمترین دفاع از سران داخلی فتنه ۸۸ از جانب هر فردی محکم ترین پاسخ را از جانب ملت به همراه خواهد داشت.

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی به همه آزادگان و مسلمانان جهان و تاکید بر ایستادگی بیش از پیش همه سیاستمداران کشور و درخواست محاکمه و مجازات برای خائنان به ملت در فتنه ۸۸ از همه آحاد ملت به منظور شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل می آورد تا بار دیگر اقتدار و عظمت نظام اسلامی به نمایش گذاشته شده و تمام گزینه های روی میز دشمنان منکوب گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *