شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
هفته دوم ليگ قهرمانان اروپا

برد بارسا ، من یونایتد و چلسی ، توقف یوه

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب: 247803
در روز اول از هفته دوم ليگ قهرمانان اروپا تیمهای بارسا ، من یونایتد ، چلسی ، والنسيا، باته بورسيف، سلتيك و براگا مقابل حریفان به پیروزی رسیدند و تیم يوونتوس مقابل تیم شاختار به تساوی رضایت داد . در بین این بازیها برد پرگل چلسی با درخشش ماتا و شکست بایرن و توقف خانگی یوه از نتایج جالب بازیهای دیشب بود .
به گزارش جهان به نقل از تابناک، در یکی از حساسترین بازیها بنفيكا به مصاف بارسلونا رفت تا يك جنگ تكنيكى و دلچسب را ببينيم . بارسا صدرنشين گروه و صدرنشين لاليگا توانسنت با گلهای سانچز و فابرگاس برنده میدان باشد .

در دیگر بازی این گروه مسكو براي سلتيك خوش يمن بود و اين تيم اسكاتلندي توانست از پس حريف روسي‌اش بر بيايد.

در شروع هفته دوم ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال سلتيك اسكاتلند در مسكو با نتيجه سه بر دو تيم اسپارتاك روسيه را از پيش‌رو برداشت.

در اين ديدار هوپر(۱۳)، كومباروف (گل به خودي، ۷۱) و ساماراس (۹۰) براي سلتيك گلزني كردند و دو گل ميزبان را هم امه‌نيكه (۴۱ و ۴۸) به ثمر رساندند. اينسوارلده بازيكن اسپارتاك در دقيقه ۶۳ با دريافت كارت قرمز از زمين بازي اخراج شد.

بزرگان درميهمانى رقبا

در روز دوم از مرحله گروهى ليگ قهرمانان باشگاه هاى اروپا از گروه هاى پنجم تا هشتم مسابقات پيگيرى مى شود. امشب ۸ ديدار برگزار خواهد شد كه برنامه آن در زير آمده است.

يووه در خانه صدرنشين

در گروه پنجم شاختاردونتسك اوكريان با ۳ امتياز صدرنشين است و حالا درخانه يوونتوس قدرت بلامنازع فوتبال ايتاليا به ميدان رفت و به تساوی باارزش رسید .

بايرن باخت !

در گروه ششم بايرن مونيخ به خانه باته بورسيف بلاروس رفت و باخت

قدرتنمايى من یونایتد با فان پرسی

در گروه هشتم يونايتد به سراغ كلوژ رومانى مى رود كه با برترى ۲برصفر روز اول مقابل براگا در صدر قرار گرفته است. يونايتد هم يك برصفر گالاتاسراى را برد و ۳ امتياز دارشت و با پيروزى مقابل كلوژ مى تواند در اين گروه قدرتنمايى كند.

نتایج کامل مسابقات دیشب

سه شنبه ۱۱مهر ۹۱

گروهE
نورسلند ۰ - ۴ چلسى
يوونتوس ۱ - ۱ شاختار

گروهF
باته بورسيف ۲ - ۱ بايرن مونيخ
والنسيا ۲ - ۰ ليل

گروهG
اسپارتاك مسكو ۲ - ۳ سلتيك
بنيفكا ۰ - ۲ بارسلونا

گروهH
كلوژ ۱ - ۲ يونايتد
گالاتسراى ۰ - ۱ براگا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *