سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

توقف عرضه گوشت تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار

جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 679426
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: بنا بر تصمیم ستاد تنظیم بازار، توزیع گوشت در میادین میوه و تره‌بار متوقف شد شده است.
توقف عرضه گوشت تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار
به گزارش جهانن نیوز، سید سعید راد در ارتباط با عدم توزیع گوشت تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: بر اساس تصمیم مسئولان ستاد تنظیم بازار توزیع گوشت گرم و منجمد در سال جاری در میادین متوقف شده است و توزیع گوشت داخلی در دستور کار سازمان میادین میوه و تره‌بار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: هم اکنون گوشت داخلی با قیمت مناسب و با ۲۰ الی ۳۰ درصد تخفیف نسبت به سطح شهر عرضه می‌شود ضمن اینکه در توزیع گوشت داخلی محدویتی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون مرغ با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین میوهوتره‌بار عرضه می‌شود که در این بخش محدویتی برای عرضه به شهروندان و مشتریان وجود ندارد.

راد خاطر نشان کرد: روزانه هر مقدار مرغ از طریق شرکت پشتیبانی امور دام در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار قرار بگیرد بین مشتریان توزیع می‌شود که توزیع بدون کارت ملی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از تعطیلات نوروزی امکان توزیع گوشت تنظیم بازار در میادین میوه و تره‌بار وجود دارد یا خیر، گفت: در این ارتباط سازمان میادین تصمیم گیرنده نیست و ستاد تصمیم گیری می‌کند و اطلاعی در این زمینه ندارم.

علت توقف "توزیع گوشت تنظیم‌بازاری" در آستانه سال نو در فروشگاه‌های شهروند چیست

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گوشت تنظیم بازار در شهروند در حال توزیعه البته به مدیریت بهتر و عرضه بیشتر نیاز هست
حتی امروز جمعه نهم فروردین توزیع انجام شده
ممد
United States
سبزی خوار بشوند بهتر است!!