سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۶
تماس یک فرد ناشناس با سپاهانی‌ها !

ابعادی تازه از ماجرای مسمومیت بازیکنان پرسپولیس

سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 246530
یکی از نزدیکان باشگاه سپاهان خبر تعویض آب ها در بین دو نیمه را تکذیب کرد و گفت: « چنین چیزی امکان ندارد چون کلید رختکن پرسپولیس از اول تا پایان مسابقه دست خودشان بود.»
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، بعد از برنامه شب گذشته نود و موضوعات مطرح شده در این برنامه پیرامون بازی پرسپولیس و سپاهان و ماجرای مسمومیت بازیکنان تیم میهمان امروز این داستان ابعاد تازه ای به خود گرفت و سپاهانی ها به طور جدی خواستار پیگیری این داستان شده اند؛ این در حالیست که رویانیان مدیرعامل پرسپولیس دیشب اعلام کرد که اصراری به پیگیری داستان ندارد!
 
درباره چرایی این اتفاق اظهار نظرات مختلفی وجود دارد اما در این میان خیلی ها در انتظار رسیدن جواب آزمایش هایی هستند که روی آب مصرفی بازیکنان انجام شده است؛ موضوعی که سپاهانی ها آن را خیلی قابل استناد نمی دانند و معتقدند که آبی که مورد آزمایش قرار گرفته است را پرسپولیسی ها خودشان به تهران برده اند و در بدبینانه ترین حالت، ممکن است همان آب داخل رختکن نباشد و حتی احتمال اینکه در تهران به آن ماده ای اضافه شده باشد وجود دارد!
 
یکی از نزدیکان باشگاه سپاهان در گفت و گویی با خبرنگار ما خبر تعویض آب ها در بین دو نیمه را تکذیب کرد و گفت: « چنین چیزی امکان ندارد چون کلید رختکن پرسپولیس از اول تا پایان مسابقه دست خودشان بود.»
 
بعد از صحبت های دو پهلوی شب گذشته رحیمی مدیرعامل سپاهان و قبول نکردن حالت نامتعادل بازیکنان پرسپولیس از سوی وی به رغم اصرار های فردوسی پور و رویانیان، این سوال مطرح شده که؛ رحیمی چه حرف ناگفته ای را دارد و چرا در بخشی از صحبت های خود گفت: « اگر اسم باشگاه سپاهان وسط بیاید مجبور به دفاع کردن می شود و ...» 
 
در همین حال از یک منبع آگاه دراصفهان خبر رسید که یک فرد ناشناس برای رسانه ها و آشنا برای رحیمی و پرسپولیسی ها، طی تماسی با این مدیر(رحیمی) از مسایل تازه ای درباره بازی پرسپولیس و سپاهان پرده برداشته است که رحیمی فعلا قصد ندارد این اطلاعات را رسانه ای کند و از محتوای این اطلاعات نیز خبری در دست نیست.

اما مدیرعامل باشگاه سپاهان در انتظار پاسخ آزمایشات پرسپولیسی هاست و قصد دارد این برگ مخصوص خود را طی روزهای آینده خرج کند؛ البته در صورتیکه پرسپولیسی ها مدعی شوند که تیم میزبان در بحث مسمومیت و حالات نامتعادل برخی بازیکنان تیم شان نقش داشته داشته است و ...»   
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من به آقای رویانیان گفتم کار خرزو خان بوده ....
این رویانیان فکر کرده فوتبال هم.....!
یکی نیست بگه از کجا معلوم ...... این کار را نکرده باشه؟
........
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ...... متقلب جاني
همه مردم نمیفهمند که یک قفل میتونه چند تاکلید داشته باشه در اصفهان برای قفلها یک کلید درست میکنند اونم فقط دست تیم میهمانه!
Iran, Islamic Republic of
باشگاه فرهنگی ورزشی دارویی سپاهان!!
با سلاو و احترام . مسئولین پیگیری موضوع ملاحظات ذیل را مورد توجه و دقت قرار دهند 1. چرا فقط دو یا سه نفر دچار این شرایط شده اند 2. چگونه است که پس از نیم ساعت به حالت طبیعی برگشته و فردا در تمرین پرسپولیس حاضر می شوند 3. چرا هیچ گونه علائم مسمومیت در آن ها مشاهده نشده است .4. پزشک پرسپولیس بهتر از هرکس دیگری می داند چه شده چرا که وجود هرگونه مسمویتی را رد کرده است 5. استرس های عصبی را نباید در این موضوع نادیده گرفت باید پذیرفت که پرسپولیس حتی در نیمه اول هم مقابل سپاهان خوب بازی نکرد به جز دروازبان آن