سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

انتشار ویدئوی بی‌حالی وسرگیجه پرسپولیسی‌ها دررختکن+فیلم

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 246376
سایت باشگاه پرسپولیس فیلم سرگیجه و بی‌حالی سه بازیکن و سرپرست این تیم را منتشر کرد.
به گزارش جهان، سایت باشگاه پرسپولیس با انتشار تصاویر رختکن بعد از بازی با سپاهان نوشت:
 
« در پی انتشار خبر بدحالی بعضی بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم بازی با سپاهان، با وجود شواهد و قرائن موجود، بعضی پاره‌ای شبهات را مطرح کردند و بدون بررسی لازم در اظهارنظرهای خود اتفاقاتی که روی داد را به حساب فرافکنی و توجیه ناکامی از سوی باشگاه و بازیکنان گذاشتند.
 
این بحث‌ها در حالی مطرح می‌شود که تصاویر ضبط شده توسط دوربین روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از رختکن، به طور مشخص نشان می‌دهد که تعدادی از بازیکنان و اعضای تیم اصلا در شرایط مساعدی قرار نداشتند.
 
در این تصاویر مهدی مهدوی کیا نقش زمین شده و به زحمت می‌تواند صدای صحبت کردن او را شنید. وضعیت محمد نوری هم به خوبی گویای احوال او بود. نقی‌زاده که کادر پزشکی شرایط او را وخیم‌تر از همه اعلام کرده بود حتی نمی‌توانست کلمات را مرتب ادا کند. رنگ پریده هر سه بازیکن هم گویای وضعیت جسمی آنها بود. شرایط سعید شیرینی سرپرست تیم هم که نیاز به هیچ توضیحی ندارد. در تمام این مدت ماموران اورژانس هم در تلاش بودند.
 
پرسپولیس به گواه اکثر کارشناسان در نیمه اول بازی نمایش قابل قبولی داشت و دو تیم به موازات یکدیگر پیش می‌رفتند. مشکل پرسپولیس در نیمه دوم بروز پیدا کرد. وقتی سه هافبک میانی پرسپولیس یعنی مهدوی کیا، نوری و نقی زاده به دلیل مشکل پیش آمده کاملا از کار افتادند و از جریان مسابقه خارج شدند. این مسئله باعث حملات مستقیم سپاهان شد که با قوای بیشتری روی خط دفاع فشار می‌آورد. متاسفانه مشکلات بازیکنان مثل زمین خوردن‌ها درست بعد از انجام سه تعویض بروز پیدا کرد.
 
محمد نوری می‌گوید: من الان هم خوب به خاطر نمی‌آورم که در نیمه دوم چه اتفاقی افتاد و متوجه این مسئله نبودیم که دچار مشکل شده‌ایم تا به کادر فنی بگوییم ما را تعویض کند.
 
نقی زاده هم مشابه همین صحبت‌ها را مطرح می‌کند. پرسپولیس در آن لحظات شرایطش به مراتب بدتر از تیمی بود که با هشت بازیکن در زمین حاضر باشد. در این میان البته بحث اصلی به شرایط عمومی بازیکنان مربوط می‌شد که خوشبختانه به حادثه جدی منجر نشد و تصاویر موجود وخامت حال آنها را نشان می‌داد. با این اوصاف امید می‌رود که اظهارنظرها در این باره منصفانه تر باشد.
 
ما شما را دعوت می‌کنیم به تماشای تصاویری بنشینید که حمید عباسی تصویربردار باشگاه پرسپولیس در اختیار واحد روابط عمومی قرار داده است. این فیلم گویای همه واقعیت‌ها است و نیاز به هیچ توضیح اضافه دیگر ندارد جز اینکه اول ببینید بعدا قضاوت کنید.»

برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *