سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

هافبک پرسپولیس: گفتم حتما دارم می‌میرم!

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب: 246384
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ چیز از نیمه دوم را به یاد نمی آورم، با خودم گفتم حتما دارم می میرم.
به گزارش جهان، میثم نقی زاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: اصلا نمی دانم چه اتفاقی افتاد. من حالم خیلی بد بود. شانس آوردیم که الان سر پا هستیم. هنوز هم نمی دانم اصلا چه اتفاقی روی داد. نیمه اول مشکلی نبود. خیلی هم خوب بودیم. قبراق و سرحال بازی کردم ولی نیمه دوم همه چیز عوض شد. پنج دقیقه  اولش را به یاد دارم، بقیه اش به یادم نمی آید، می خواهم فیلم بازی را ببینم تا شاید اتفاقات را به یاد بیاورم.

وی ادامه می دهد: سرگیجه داشتم و همه چیز را چند تا می دیدم ولی همه اش این نبود. یک حالی بود که نمی توانم توضیح بدهم. مسمومیت اینطور نیست، اگر به خاطر مشکل هوا هم باشد بازیکن اینطور نمی شود. بعد از بازی مرا زیر دوش بردند ولی نمی دانستم چه کسی اینکار را کرده است. حتی نفهمیدم چه زمانی گل خوردیم، هم در زمین بودم و هم نبودم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه چرا درخواست تعویض نکرد، تصریح کرد: قبل از اینکه حالم خیلی بد شود و زمین بخورم متوجه نبودم چه حالی دارم. روی وضعیت خودم اشراف نداشتم فکر می کردم همه چیز درست است و همانطور که گفتم انگار در یک عالم دیگری بودم.

نقی زاده در پایان خاطر نشان کرد: بعد از بازی، دکتر چشمه سری وقتی من را دید گفت رنگم مثل گچ شده است. با آن حالی که داشتم با خودم گفتم دارم می میرم اما عجیب بود که همه علائم من طبیعی بود. در رختکن بود که فهمیدم باختیم که خیلی ناراحت کننده بود چون تصویر نیمه اول در ذهن من بود و فکر می کردم اگر نبرده باشیم حداقل مساوی کرده ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *