سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۸
اوج انحطاط اخلاقي در ميان مزدوران رسانه هاي ضدانقلاب;

همکار عزيز به لندن بازگرد چون عرضه مشروب محدوديت ندارد! +عکس

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 245393
ممنوعيت عرضه مشروبات الکلي بالاي بيست درصد در جمهوري چک موجب خشم گزارشگر راديو ضد انقلاب فردا شده و دوستانش در رسانه شايعه پراکن بي بي سي خواهان بازگشت وي به لندن شده اند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، رواج مصرف مشروبات الکلي عامل بسياري از جنايتها و معضلات اجتماعي در جوامع غرب زده است، جمهوري چک از چند روز قبل با ممنوعيت عرضه مشروبات الکلي بالاي 20درصد الکل در اين کشور بدنبال کنترل مضرات مصرف مشروبات الکلي مي باشد.


چند روز بعد از ممنوعيت عرضه مشروبات الکلي بالاي 20درصد در شهر پراگ ، آه از نهاد گزارشگر راديو فردا برخواسته، (ف . ع) که در بنگاه دروغپردازي بي بي سي آموزش ديده و براي خدمت به راديو فردا اعزام شده با ابراز نارضايتي از اين ممنوعيت گزارشي جهتدار از اجراي اين قانون در کشور چک تهيه نموده است، با انتشار اين گزارش در فيس بوک نيز دوستانش در بي بي سي وي را به بازگشت به لندن ترغيب نموده اند چون چنين ممنوعيتي در عرضه مشروبات الکلي وجود ندارد!


انتشار اين چنين اخبار علاقه به مشروبات الکلي سنگين و رابطه جنسي بدون مرز ، گوشه اي از انحطاط اخلاقي کارمندان بي بي سي و راديو فردا را افشا ميکند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این جماعت ضدانقلاب کلا خیلی باحاله!
United States
اول مینویسین ف-ع بعد عکس فیسبوک میزارین که اسم طرف توش معلومه.
خدا اون بالا نشسته اخوی !
Kuwait
یه مشت عرق خور فکسنی میخوان علیه جمهوری اسلامی انقلاب کنن؟
Kuwait
یعنی شما تا اینجا هم زندگی اونارو رصد می کنین؟ یعنی اینقدر براتون مهمن؟فکر بدبختیهای مملکت خودمون باشین این چیزا برا شما که تامین هستین جذابه
Iran, Islamic Republic of
اين يكي از تلويزيون بايد پخش شود تا همه ببينند
این ف . ع دیگه کیه
بابا حال همه از این مخفف نویسی به هم میخوره
برا ضد انقلاب هم آبروداری !!!!!!!!!
نظریات تو فیس بوک را انتخابی قرار دادید و بسیار ناشیانه