دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

نعمتی: خواستن توانستن است

سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 242894
"خواستن توانستن است". اين جمله‌ي بانوي طلايي كاروان ايران در بازيهاي پارالمپيك لندن است.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، نخستين بانوي طلايي كاروان ايران در تاريخ رقابت‌هاي پارالمپيك لندن، پس از كسب مدال طلاي تيروكمان گفت: خدا را شكر مي‌كنم. اين سخت‌ترين رقابت من بود وكار سختي پيش رو داشتم. بسيار خوشحالم ، آنقدر كه نمي‌توانم آن را وصف كنم، من اين مدال طلاي خوش رنگ را به هموطنانم تقديم مي‌كنم ، قطعا دعاي آنها پشت سر من بوده كه به مدال رسيده‌ام.

وي افزود: رقابت بسيار سختي در فينال با حريف ايتاليايي داشتم. او فوق‌العاده‌ بود، اما من هم همه تلاشم را كردم و تمركز كردم تا موفق شوم. مربيانم زحمات زيادي كشيدند و از بچه‌هاي اتيراندازي و ايرانياني كه براي تشويق به سالن تيروكمان آمده بودند تشكر مي‌كنم.

نعمتي در مورد اين كه به عنوان اولين زن ايراني كه مدال طلاي تيروكمان پارالمپيك را گرفته، چه حسي داريد، گفت: حس بسيار خوبي است، من مي خواستم به جوانان ايراني و به ويژه به خانمها نشان دهم كه ما زنان ايراني چيزي از ديگران كم نداريم و حتي در پارالمپيك هم مي‌توانيم اين طور موفق باشيم و مدال بگيريم. من مي خواستم اين سد را بشكنم و خوسحالم كه شكستم. مي دانستم كه هيچ خانمي به اين مدال نرسيده است.

وي تاكيد كرد: به جوانان ايراني مي‌‌خواهم بگويم كه خواستن توانستن است.

كماندار زن ايراني پس از كسب اولين طلاي ايران در بازي‌هاي تيروكمان پارالمپيك و المپيك، اظهار كرد: خواستم اين سد را بشكنم و به همه جوانان ايراني و به ويژه زنان بگويم كه «خواستن توانستن است» و اكنون اين مدال را به هموطنانم تقديم مي‌كنم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *