سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

کروبی سال 84 به مشارکتی‌ها چه گفت؟

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۵۲
کد مطلب: 238569
عضو بروكسل نشين حزب مشاركت براي جبران شكست هاي افراطيون به نظرسنجي سايت نيمه تعطيل جرس در لندن متوسل شد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، رجب مزروعي كه مدتي است به گروه مديريت سايت جرس پيوسته، مدعي شده 12890 نفر از نظرسنجي جرس درباره چشم انداز جنبش سبز شركت كرده اند. صرف نظر از اين كه آيا اصل آن رقم صحت دارد يا نه و در صورت صحت، چند درصد آن رفقاي آقاي مزروعي در خارج كشور بوده اند، مزروعي نتيجه همين توليد جرس را به 75 ميليون تعميم داده و به روش كاملا علمي! نتيجه گرفته كه « 5/48 ميليون نفر معتقدند جنبش سبز در كوتاه مدت يا ميان مدت و بلندمدت موفق خواهد شد»!

اين نتيجه گيري و تعميم نبوع آميز در حالي انجام گرفته كه مزروعي اذعان مي دارد «هر چند تعداد شركت كننده ها در اين نظرسنجي قابل توجه مي باشد اما نمي توان آن را جامعه آماري مطلوب براي تعميم دهي نتيجه بدست آمده به جامعه ايران قلمداد كرد چرا كه بر پايه انتشار اخير نتايج سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال 90، ضريب نفوذ اينترنت نسبت به كل جمعيت در ايران 15 درصد و براي جمعيت بالاي 15 سال حدود 30 درصد مي باشد، و بخشي از پاسخگويان به نظرسنجي جرس نيز كاربراني هستند كه در خارج از كشور بسر مي برند.»

به نظر مي رسد نمابر ادعاي آقاي مزروعي، با استثنا كردن كودكان و نوجوانان، همه ايراني ها معتقدند فتنه سبز موفق مي شود! و احتمالا نشانه روشنش هم خوش نشيني آقاي مزروعي و رفقاي ورشكسته به تقصير وي در بروكسل و لندن و پاريس و واشنگتن و نيويورك است.

آقاي مرگ موش مجلس ششم همچنين توضيح نداده كه اگر فتنه گران 48 ميليون نفر - رقم كل جمعيت بالغ كشور- حامي و سرباز دارند، پس چرا در فتنه سال 88 به مرور آب رفتند تا آنجا كه انگشت نما شدن آنها از روز 16 آذر و 6دي (حرمت شكني عاشورا)، و 22بهمن 88 (سناريوي مضحك اسب تروا) آشكار شد و در سالهاي بعدي نيز فراخوان هاي آنان مورد بي اعتنايي مطلق مردم متديني قرار گرفت كه تعيين كرده بودند مسئله آشوب طلبان و فتنه گران، معارضه با اصل اسلام و ايران به نيابت از دشمنان است.

نظرسازي آميخته با نبوغ رجب مزروعي يادآور انتخابات رياست جمهوري سال 84 و فشار شديد حزب مشاركت به كروبي براي انصراف از نامزدي به نفع نامزد اين حزب است. مهدي كروبي بعدها فاش كرد مشاركتي ها گفته بودند كه طبق نظرسنجي ها او هيچ رأيي ندارد و بر عكس، مصطفي معين در همان مرحله اول با 30 ميليون رأي برنده مي شود!! كروبي آن هنگام گفت دوستان سركوچه خودشان نظر مي گيرند و اسم آن را نظرسنجي از ملت مي گذارند!

تندروهاي مشاركت با توهم مهم بودن به خيانت تحصن و شلوغ بازي در مجلس ششم دامن زدند تا ضمن فشار به نظام و تعطيل كردن انتخابات مجلس هفتم، كفه فشارهاي دشمن را در چالش هسته اي كه آن سالها تازه آغاز شده سنگين تر كنند اما برخلاف برآورد آنان، افكارعمومي با بي اعتنايي و تمسخر با بست نشين ها مواجه شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *